شماره‌ی خبر : ‌79277 | تعداد بازدید : 144
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:46

در پیج فدراسیون هندبال به بازیکنان شایسته مس کرمان رای دهید

هواداران باشگاه مس کرمان با مراجعه به پیج اینستاگرامی فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ برای انتخاب بازیکن برتر فصل به بازیکنان مس کرمان رای دهند.

در پیج فدراسیون هندبال به بازیکنان شایسته مس کرمان رای دهید

هواداران باشگاه مس کرمان با مراجعه به پیج اینستاگرامی فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ برای انتخاب بازیکن برتر فصل به بازیکنان مس کرمان رای دهند.

کمیته مسابقات این فدراسیون اعلام کرد برترین بازیکنان و همچنین پدیده و بازیکن اخلاق سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را با بهره‌گیری از رای مردم و کارشناسان جامعه هندبال معرفی خواهد کرد.

براین اساس در این طرح قرار است بهترین دورازه‌بان، بغل راست، بغل چپ، گوش راست، گوش چپ، پست پخش، خط زن، پدیده مسابقات و بازیکن اخلاق معرفی شوند.

کمیته مسابقات با بهره‌گیری از نظرات مربیان لیگ برتر و کارشناسان هندبال اقدام به جمع‌آوری اسامی بازیکنان در این خصوص کرده به طوری که با استفاده از این نظرات در هر پست 3 نام را برای رای‌گیری نهایی انتخاب کرده که پس از اطلاع‌رسانی از طریق صفحه رسمی فدراسیون هندبال و با رای مردم و علاقمندان به هندبال و نظر کارشناسان در هر پست، یک نفر به عنوان بهترین بازیکن در مراسم اختتامیه انتخاب شده و  معرفی می‌شود.

کاندیدهای بهترین‌های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:
بهترین دروازه‌بان: امیدرضا سرپوشی (گیتی پسند)/ علی رحیمی کازرونی (صنعت مس کرمان)/ فواد فرهادی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)
بهترین بغل راست: حسین جهانی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ وحید مسعودی (فولاد سپاهان)/ صابر حیدری (فولاد سپاهان)
بهترین بغل چپ: افشین صادقی (صنعت مس کرمان)/ مهران رهنما (فولاد سپاهان)/ علی حیدریان (گیتی پسند)
بهترین گوش راست: میلاد قلندری (فولاد سپاهان)/ رضا عزتی (گیتی پسند)/ عارف طایی (صنعت مس کرمان)
بهترین گوش چپ: مجتبی حیدرپور (صنعت مس کرمان)/ روح ا.. عادلخانی (فرازبام خائیز دهدشت)/ آرمان رحمانی (آلومینیوم اراک)
بهترین بازیکن پست پخش:  امیرحسین فیروزبخت (نفت و گاز گچساران)/ محمدمهدی بهنام نیا (فولاد سپاهان)/ کامیار طاهری (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)
بهترین بازیکن خط زن: یاسین کبیریان جو (فولاد سپاهان)/ کیارش طاهری (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ سلامان بربط (صنعت مس کرمان)
 پدیده لیگ سی و ششم: طاها شکوهی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ صابر حیدری (فولاد سپاهان)/ امیرحسین کرمی (فرازبام خائیز دهدشت)
بازیکن اخلاق: بهرام رستمی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ علی شیرانی (گیتی پسند)/ مهدی موسوی (زغال سنگ طبس)

رای‌گیری برای انتخاب برترین‌های لیگ سی و ششم از امشب در پیج اینستاگرام فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ آغاز می‌شود. با مراجعه به این پیج می‌توانید در انتخاب برترین‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور شرکت کنید.

پس از رای گیری، برترین‌های لیگ سی و ششم در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی