شماره‌ی خبر : ‌79487 | تعداد بازدید : 103
سه‌شنبه 6 شهریور ماه 1403 ساعت 15:06

نگاهی به حریفان هندبال مس در آسیا(بخش دوم)/نماینده دوم کویت در گروه مس

در قسمت دوم از معرفی حریفان تیم هندبال مس کرمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا، نگاهی می اندازیم به تیم الکاظمیه کویت.

نگاهی به حریفان هندبال مس در آسیا(بخش دوم)/نماینده دوم کویت در گروه مس

در قسمت دوم از معرفی حریفان تیم هندبال مس کرمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا، نگاهی می اندازیم به تیم الکاظمیه کویت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم الکاظمیه از کشور کویت که نماینده دوم این کشور در جام باشگاه های آسیا محسوب می شود، برخلاف تیم هموطن خود در گروه یک یعنی تیم الکویت از افتخارات بسیار کمتری برخوردار است.

در حالی که تیم الکویت قهرمان بلامنازع کشور خود می باشد و در گروه یک مسابقات باشگاه های آسیا قرار دارد، تیم الکاظمیه با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشور خود در فصل 2021-2022 جواز حضور در رقابت های این فصل باشگاه های آسیا را کسب کرد و در گروه دو این رقابت ها با مس همگروه شد.

این تیم در آن فصل از 21 بازی خود 12 برد، 4 تساوی و 5 باخت را ثبت کرد و با 597 گل زده و 569 گل خورده و با کسب 28 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا به همراه تیم الکویت جواز حضور در بازی های جام باشگاه های این فصل را کسب کند.

اما در بازی های لیگ برتر هندبال این فصل کشور کویت که به تازگی به اتمام رسیده است، تیم الکاظمیه با یک افت فاحش روبرو شد و از 18 بازی خود 7 پیروزی، 4 تساوی و 7 شکست را ثبت کرد تا با 525 گل زده و 537 گل خورده و کسب 18 امتیاز در رده ششم جدول لیگ قرار بگیرد و افت فاحشی با رتبه فصل قبل خود ببیند و در تکرار کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی نیز ناکام باشد.

تیم الکاظمیه که بیشتر با نام تیم فوتبال خود در سطح آسیا شناخته می شود، پیش از این یک بار در سال 2018 در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بود و این دومین تجربه آسیایی این تیم هندبال محسوب می شود.

آخرین قهرمانی چشمگیر این تیم در سال های اخیر قهرمانی در سوپرکاپ کویت در سال 2022 بوده است.

هدایت این تیم در فصل قبل رقابت ها بر عهده یک مربی اسپانیایی به نام آنتونی گارسیا گوریرو بوده است و در ترکیب این تیم چهار بازیکن ملی پوش کویتی و چند بازیکن مطرح آفریقایی به چشم می خورند.

باشگاه الکاظمیه کویت در این کشور که برروی هندبال سرمایه گزاری خوبی انجام داده است، به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز مطرح می باشد که در مسابقات رده سنی هندبال کشور کویت همواره جزو تیم های قهرمان در سال های اخیر بوده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس کرمان و نفت آبادان؟!