تعداد بازدید : 9096
چهارشنبه 17 دی ماه 1393 ساعت 15:37
پیروزی همگانی در همدلی برای مس

پیروزی همگانی در همدلی برای مس

» یادداشت سردبیر

زمانی که اهداف مشترک شد....زمانی که همه افراد با همین هدف مشترک زیر یک پرچم قرار گرفتند...زمانی که بر تن همه یک پیراهن رفت و همه یکرنگی را قبول کردند... این یعنی دیگر نام‌ها معنای خود را از دست می‌دهد و همه‌ی آن‌ها یک نام می‌شوند....درست همانند اتفاقی که در یک باشگاه مثل مس کرمان باید رخ دهد.

خیلی طبیعی است که در زیر این سقف مشترک اختلاف سلایق و برخی تفاوت نظرها وجود داشته باشد که این خاصیت یک کار گروهی است و گاهی از دل همین تفاوت‌ها است که راه پیروزی و موفقیت آسفالت می‌شود اما آنچه که آفت این مجموعه برای رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود، جا ماندن در بن‌بست نام‌ها و همین اختلافات است...

زمانی که در یک مجموعه حاشیه بر متن غلبه پیدا کند یعنی اینکه راه گم شده است و در اینجاست که نه یک شخص و یک نام بلکه تمام مجموعه راه را به خطا می‌رود و درست در همین جا می‌باشد که شادی همگانی حاصل از پیروزی، جای خود را با یک سرافکندگی عمومی ناشی از شکست عوض می‌کند.

امروزهم شاید برخی اختلاف نظرها در زیر سقف ما وجود داشته باشد اما بدترین کار ممکن این است که این اختلاف نظرها عاملی شود برای زمین زدن یکدیگر در یک خانواده و زیر یک سقف... قطعا در این شرایط سود از آن کسانی خواهد شد که منتظر شکست این خانواده نشته‌اند و ضرر آن جز در همین خانواده جای دیگری نخواهد بود.

همه‌ی مجموعه‌هایی که امروز موفقیت را مزه می‌کنند و همه‌ی آن‌هایی که امروز خانواده‌ی خود را در بلندترین جایگاه‌ها قرار داده‌اند، زمانی مسیر پیروزی را پیدا کردند که درست در همین مقاطع بزرگی و همکاری را معنا کردند... اختلاف نظرها و نقدها بر کار یکدیگر به قوت خود باقی بود اما آنچه که مهمتر از آن جلوه می‌کرد، هدف مشترک بود که همان پیروزی جمعی و شادی همگانی‌اش بود و هیچ‌گاه خانواده‌های موفق برای رضای خاطر رقبا این مهم را با اهداف شخصی خود طاق نزدند....

در راستای همین هدف مشترک است که همکاری معنا می‌گیرد...زمین زدن یکدیگر در زیر سقف مشترک رنگ می‌بازد... ایجاد اختلاف در همین خانواده‌ی مشترک به سود رقبا بی‌معنی می‌شود و در نهایت آنچه که می‌ماند، آموختن بزرگی است که به وارد خون و جسم مجموعه می‌شود و برای آن عادت می‌گردد.

همه‌ی کسانی که خود را جزیی از این خانواده کرده‌اند نمی‌توانند مدعی باشند که در شکست بی‌تقصیر بوده‌اند... درست همانند این موضوع که هیچ‌کس هم نمی‌تواند مدعی باشد که پیروزی تماما به نام او در مجموعه ثبت شده است... خاصیت کار گروهی همین است... اگر ما موفقیتی در پایان کار خود می‌خواهیم و به دنبال شادی دست جمعی ناشی از آن هستیم، حاصل همدلی و همکاری امروز ماست با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها.... و اگر موضوعی غیر از این می‌خواهیم که البته مدت‌هاست به آن مبتلابه شده‌ایم، خیلی راحت می‌توانیم راهی انتخاب کنیم که جز حسرت چیز دیگری برایمان باقی نگذارد.... باور کنیم انتخاب کاملا با خودمان است!


یکشنبه 24 مرداد ماه 1395 ساعت 00:39
خوبی بازی همینه که همه در برد و باخت شریک باشن، و اگر کسی رو مقصر می دونن برای پیشرفت و بهتر شدن تیم و مجموعه یکدیگر را ببخشن و بدون دلخوری بعد از هر اتفاق با هم متحد شوند و برای پیروزی تلاش کنند.وقتی یک طرف قضیه شکست باشد اینجا اتحاد گروهی معنی پیدا می کند تا همه با هم طعم اتحاد و همدلی بدون دلخوری را بچشند و با دل سپردن به حقیقت به رشته و ریسمان الهی که برای پیروزیشان آماده و به آنها بخشیده شده وصل شوند تا به همدلی نهایی و حقیقی و یکپارچگی تیمی خود دست پیدا کنند و مانند سدی باشند که همه ی موجها و حاشیه ها را به دروازه ی حریف می ریزند.ترس و شتابزدگی و دستپاچگی و اسیر کم فکری شدن را زیرپا بگذارن و گام های سریع و آهسته شان را در مسیر درست رها سازند.و توپ را در زیر گام های همت و آینده نگریشان در زیر داس تفکردر لحظه های تحمیل شده، نگه داشته و به سود تیم خود،درو کنند.
شنبه 29 آبان ماه 1395 ساعت 13:28
تیم بزرگسالان مس باید از تمام پتانسیل های خود جهت بهروزی استفاده نماید درحال حاضر تیم از یک سرمربی بزرگ ومدیرعامل خوب که در جهت رسیدن به اهداف متعالی تلاش می کنند برخوردار می باشدوالبته استفاده از نیروهای بومی در کنار تخصص وتجربه اهل فن ضامن موفقیت خواهد بودمتاسفانه عده ای که خارج از گود ومدعی قدرالسهم می باشند چشم دیدن موفقیت تیم را ندارند وبه نوعی همکاری لازم را با مجموعه تیم نداشته وبه نوعی سنگ اندازی می نمایندعدم همکاری جهت رفع مشکلات توسط نهادهای ذیربط در حل مسائلی چون فراهم ساختن سخت افزارها ی لازم از جمله حل مشکل چمن و زمین ناهمواراستادیوم باهنر کرمان وعدم پخش مستقیم مسابقات از تنگ نظری مسئولانی سرچشمه می گیرد که ندانسته به تیم ضربه می زنندامیدواریم با یک وحدت رویه وعزم همگانی کلیه عوامل درجهت موفقیت تیم گامهای اساسی برداشته که در این صورت شاهد موفقیت و رشد وسربلندی این دیار در زمینه ورزش خواهیم بود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 
پربحث‌ترین‌ مطالب

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس