شماره‌ی خبر : ‌79481 | تعداد بازدید : 121
یکشنبه 4 شهریور ماه 1403 ساعت 18:16

نگاهی به رقبای آسیایی هندبال مس(بخش اول)/الخلیج عربستان قهرمان آسیا

پس از انجام قرعه کشی رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا که در قطر برگزار شد و حریفان تیم مس کرمان را در این رقابت ها مشخص کرد، طی روزهای آتی نگاهی خواهیم داشت به حریفان تیم مس کرمان و در اولین بخش به معرفی تیم الخلیج عربستان خواهیم پرداخت

نگاهی به رقبای آسیایی هندبال مس(بخش اول)/الخلیج عربستان قهرمان آسیا

پس از انجام قرعه کشی رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا که در قطر برگزار شد و حریفان تیم مس کرمان را در این رقابت ها مشخص کرد، طی روزهای آتی نگاهی خواهیم داشت به حریفان تیم مس کرمان و در اولین بخش به معرفی تیم الخلیج عربستان خواهیم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ باشگاه الخلیج عربستان در سال 1945 تاسیس شد و در حالی که این باشگاه در رشته های مختلف از جمله فوتبال مشغول به تیم داری می باشد اما تیم هندبال به نوعی مهمترین تیم این باشگاه محسوب می شود.

تیم الخلیج عربستان در رقابت های سوپرلیگ هندبال این کشور در فصل قبل موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را نصیب خود کند.

این تیم از 22 بازی خود 18 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست ثبت کرد و با 708 گل زده و 546 گل خورده با 38 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسب به تیم الهدی قهرمان کشور خود شود.

الخلیج عربستان همچنین در بازی های جام باشگاه های آسیا در فصل قبل موفق شد عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کند و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حریف مس کرمان در بازی های این فصل باشد.

همین قهرمانی سبب شد که تیم عربستانی به عنوان نماینده آسیا در رقابت های جام باشگاه های جهان در این فصل شرکت کند و با تیم های ماگدبورگ آلمان و کالیفرنیا ایگلز آمریکا در این رقابت ها هم گروه باشد.

هدایت تیم الخلیج بر عهده علی العلیوات از شناخته شده ترین هندبالیست های جهان عرب می باشد و در این تیم تعداد زیادی از ملی پوشان عربستانی و چند بازیکن طراز اول خارجی توپ می زنند.

الخلیج 16 عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف کشور عربستان کسب کرده است و سال گذشته نیز قهرمانی آسیا را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس کرمان و نفت آبادان؟!