شماره‌ی خبر : ‌79494 | تعداد بازدید : 83
یکشنبه 11 شهریور ماه 1403 ساعت 11:51

نگاهی به حریفان هندبال مس در آسیا(بخش سوم)/الدحیل حریف نام آشنا قطری

در بخش سوم از معرفی حریفان تیم هندبال مس کرمان در جام باشگاه های آسیا نگاهی می اندازیم به تیم الدحیل از کشور قطر.

نگاهی به حریفان هندبال مس در آسیا(بخش سوم)/الدحیل حریف نام آشنا قطری

در بخش سوم از معرفی حریفان تیم هندبال مس کرمان در جام باشگاه های آسیا نگاهی می اندازیم به تیم الدحیل از کشور قطر.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم الدحیل یکی از باشگاه های شناخته شده قطری در سطح آسیا می باشد که در هر دو رشته هندبال و فوتبال تیم های قدری را به نمایندگی از کشور قطر راهی آسیا کرده است.

در رشته هندبال این باشگاه یکی از پرافتخارترین تیم های قطری در سطح آسیا محسوب می شود که سه عنوان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا داشته است.

این تیم در سال های 2021 و 2022 و 2023 در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر کشور قطر شد.

در فصل 2023 این تیم از 22 بازی خود 16 پیروزی، 3 مساوی و 3 شکست ثبت کرد تا با 500 گل زده و 260 گل خورده و کسب 51 امتیاز قاطعانه عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم الدحیل در حالی در رقابت های جام امیر این کشور در سال 2024 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که در بازی های این فصل لیگ برتر چهره قدر خود را نداشت و با کسب 28 امتیاز از 22 بازی در رده نازل ششم جدول قرار گرفت.

این تیم که 6 ملی پوش قطری را در ترکیب خود دارد به همراه چند بازیکن خوب از سایر کشورهای عربی و کشورهای اروپایی نظیر صربستان و فرانسه با هدایت ابراهیم بودرالی کار خود را دنبال می کند که این مربی در گذشته هدایت تیم های ملی عربستان، قطر و مراکش را برعهده داشته است.

تیم های مس کرمان و الدحیل بیگانه از بازی برابر یکدیگر نیستند و در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 2019 در کشور عربستان با یکدیگر بازی بسیار جذابی را برگزار کردند که به نوعی بازی فینال گروه برای صعود به نیمه نهایی محسوب می شد و در حالی که تیم مس در آن بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 16 بر 13 از حریف خود پیش بود، در پایان با نتیجه 33بر29 بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی باز بماند. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس کرمان و نفت آبادان؟!