باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 18 شهریور ماه 1403 ساعت 02:51:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

در پیج فدراسیون هندبال به بازیکنان شایسته مس کرمان رای دهید

پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:46

هواداران باشگاه مس کرمان با مراجعه به پیج اینستاگرامی فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ برای انتخاب بازیکن برتر فصل به بازیکنان مس کرمان رای دهند.

کمیته مسابقات این فدراسیون اعلام کرد برترین بازیکنان و همچنین پدیده و بازیکن اخلاق سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را با بهره‌گیری از رای مردم و کارشناسان جامعه هندبال معرفی خواهد کرد.

براین اساس در این طرح قرار است بهترین دورازه‌بان، بغل راست، بغل چپ، گوش راست، گوش چپ، پست پخش، خط زن، پدیده مسابقات و بازیکن اخلاق معرفی شوند.

کمیته مسابقات با بهره‌گیری از نظرات مربیان لیگ برتر و کارشناسان هندبال اقدام به جمع‌آوری اسامی بازیکنان در این خصوص کرده به طوری که با استفاده از این نظرات در هر پست 3 نام را برای رای‌گیری نهایی انتخاب کرده که پس از اطلاع‌رسانی از طریق صفحه رسمی فدراسیون هندبال و با رای مردم و علاقمندان به هندبال و نظر کارشناسان در هر پست، یک نفر به عنوان بهترین بازیکن در مراسم اختتامیه انتخاب شده و  معرفی می‌شود.

کاندیدهای بهترین‌های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:
بهترین دروازه‌بان: امیدرضا سرپوشی (گیتی پسند)/ علی رحیمی کازرونی (صنعت مس کرمان)/ فواد فرهادی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)
بهترین بغل راست: حسین جهانی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ وحید مسعودی (فولاد سپاهان)/ صابر حیدری (فولاد سپاهان)
بهترین بغل چپ: افشین صادقی (صنعت مس کرمان)/ مهران رهنما (فولاد سپاهان)/ علی حیدریان (گیتی پسند)
بهترین گوش راست: میلاد قلندری (فولاد سپاهان)/ رضا عزتی (گیتی پسند)/ عارف طایی (صنعت مس کرمان)
بهترین گوش چپ: مجتبی حیدرپور (صنعت مس کرمان)/ روح ا.. عادلخانی (فرازبام خائیز دهدشت)/ آرمان رحمانی (آلومینیوم اراک)
بهترین بازیکن پست پخش:  امیرحسین فیروزبخت (نفت و گاز گچساران)/ محمدمهدی بهنام نیا (فولاد سپاهان)/ کامیار طاهری (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)
بهترین بازیکن خط زن: یاسین کبیریان جو (فولاد سپاهان)/ کیارش طاهری (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ سلامان بربط (صنعت مس کرمان)
 پدیده لیگ سی و ششم: طاها شکوهی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ صابر حیدری (فولاد سپاهان)/ امیرحسین کرمی (فرازبام خائیز دهدشت)
بازیکن اخلاق: بهرام رستمی (نیروی زمینی شهید شاملی کازرون)/ علی شیرانی (گیتی پسند)/ مهدی موسوی (زغال سنگ طبس)

رای‌گیری برای انتخاب برترین‌های لیگ سی و ششم از امشب در پیج اینستاگرام فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ آغاز می‌شود. با مراجعه به این پیج می‌توانید در انتخاب برترین‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور شرکت کنید.

پس از رای گیری، برترین‌های لیگ سی و ششم در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79277