شماره‌ی خبر : ‌79304 | تعداد بازدید : 176
شنبه 5 خرداد ماه 1403 ساعت 22:08

هندبالیست های قهرمان مس، حریف خستگی و داور نشدند

ستارگان هندبال کویر،که سه هفته به پایان لیگ و با کسب بیست پیروزی متوالی در بیست مسابقه،قهرمانی خود را مسجل کرده بودند،روز شنبه پنجم خردادماه ماه و در اصفهان، به مصاف گیتی پسند پر مهره رفتند.

هندبالیست های قهرمان مس، حریف خستگی و داور نشدند

تیم هندبال صنعت مس کرمان،قهرمان مقتدر و زودهنگام لیگ برتر در حالی در ایستگاه پایانی لیگ به مصاف تیم با انگیزه گیتی پسند اصفهان رفت که دیدار این دو تیم به دلیل حادثه‌ تلخ سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان،به تعویق افتاد و تیم صنعت مس به دلیل انجام دو سفر رفت و برگشت در مسیر کرمان و اصفهان فرصت تمرین نداشت.

ستارگان هندبال کویر،که سه هفته به پایان لیگ و با کسب بیست پیروزی متوالی در بیست مسابقه،قهرمانی خود را مسجل کرده بودند،روز شنبه پنجم خردادماه ماه و در اصفهان، به مصاف گیتی پسند پر مهره رفتند که اگر چه نتیجه این دیدار ،تاثیری در سرنوشت آنان نداشت،اما پیروزی گیتی پسند در برابر قهرمان لیگ می توانست این تیم اصفهانی را بالاتر از سپاهان،در رده سوم جدول قرار دهد و همین امر،انگیزه شاگردان کیوان صادقی برای پیروزی در برابر صنعت مس را دو چندان کرده بود.

در نیمه نخست این مسابقه،جذاب ،شاگردان سید محمد موسوی،  17گل وارد دروازه تیم میزبان کردند و 16گل نیز،از حریف دریافت کردند تا تابلوی تالار هندبال سجادی اصفهان ،حکم به برتری تیم مهمان در نیمه نخست بدهد.

در نیمه دوم بازی اما قضاوت بسیار ضعیف داوران و خستگی مفرط بازیکنان مس ،باعث شد تا پس از بیست پیروزی متوالی،اولین شکست فصل تیم قهرمان با یک گل و نتیجه 30 بر 29 در کارنامه هندبال کرمانی ها ثبت شود.

تیم هندبال صنعت مس کرمان،یک روز پس از این دیدار و در شهر تهران،باید دیدار عقب افتاده در هفته بیست و یکم را در برابر تیم جوان،  دهدشت برگزار کند تا در پایان این مسابقه و لیگ برتر،کاپ و مدال قهرمانی خود را دریافت کند تا لیگ امسال را به بهترین نحو و بهترین نتایج و ثبت یک رکورد تاریخی و تکرار نشدنی به پایان برساند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی