شماره‌ی خبر : ‌77131 | تعداد بازدید : 929
یکشنبه 26 دی ماه 1400 ساعت 10:59

سه هندبالیست مس کرمان در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به عربستان

پس از برگزاری چند مرحله آماده سازی برای اردوی تیم ملی هندبال کشورمان و اعزام تیم به اردوهای خارج از کشور، در نهایت لیست 18 نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان و انتخابی جام جهانی اعلام شد که نام سه هندبالیست مس کرمان قرار دارد.

سه هندبالیست مس کرمان در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به عربستان

پس از برگزاری چند مرحله آماده سازی برای اردوی تیم ملی هندبال کشورمان و اعزام تیم به اردوهای خارج از کشور، در نهایت لیست 18 نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان و انتخابی جام جهانی اعلام شد که نام سه هندبالیست مس کرمان نیز در آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در لیست نهایی تیم ملی هندبال نام امیدرضا سرپوشی، جسین جهانی و احسان ابویی توسط سرمربی اسپانیایی این تیم درج شده است تا سه بازیکن شایسته تیم هندبال مس کرمان به همراه سایر ملی پوشان در این مسابقات شرکت کنند.

تست کرونای ملی‌پوشان عصر امروز انجام شد و در صورت منفی بودن تست بازیکنان، ملی‌پوشان حاضر در این لیست راهی عربستان خواهند شد.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان از 28 دی تا 11 بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود.
ت

یم ملی هندبال کشورمان روزهای 28، 29 و 30 دی ماه در مرحله مقدماتی به ترتیب به مصاف استرالیا، هند و عربستان می‌رود.

باشگاه مس کرمان برای این نفرات ملی پوش خود در تیم ملی هندبال آرزوی موفقیت می کند و امید به ثبت یک افتخار بزرگ از سوی هندبالیست های کشور در این مسابقات دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز