شماره‌ی خبر : ‌79186 | تعداد بازدید : 107
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 12:02

سرمربی هندبال مس کرمان: قهرمانی بدون باخت را می خواهیم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان از تلاش تیم خود برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر بدون پذیرش شکست گفت.

سرمربی هندبال مس کرمان: قهرمانی بدون باخت را می خواهیم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان از تلاش تیم خود برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر بدون پذیرش شکست گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از فارس؛ سیدمحمد موسوی  پس از بُرد تیم هندبال مس کرمان در برابر تیم نفت و گاز گچساران اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و سه بازیکن ما دچار آسیب‌دیدگی شدند، این موارد روی بازی تیم ما در این بازی تاثیر گذاشت.

وی از صادقی، بربط و فرخی به‌عنوان بازیکنان آسیب‌دیده‌ای نام برد که در بازی‌های گذشته و یا در تمرین آسیب دیده‌اند و بیان کرد: آسیب‌دیدگی بازیکنان روی بازی تیم ما تاثیر داشت و هم اینکه دو نتیجه بُرد با آن شرایط سخت و از سوی دیگر قرار داشتن تیم گچساران در نیمه پایین جدول موجب شد که بچه‌های ما احساس کردند یک بازی راحت و پیش پااُفتاده دارند و توپ‌های زیادی را با این غرور کاذب از دست دادیم.

موسوی اضافه کرد: توپ‌ها و موقعیت‌های زیادی را در بازی با گچساران از دست دادیم، ضمن اینکه دفاع‌مان هم به لحاظ اینکه بربط حضور نداشت و تعدادی از بازیکنان ما آسیب‌دیده بودند، قدری ناهماهنگ بود و همین موجب شد، تیم مقابل از لحظاتش استفاده کرد و بازی نزدیک شد.

وی ابراز داشت: اگر بچه‌های ما بازیِ روز خودشان را می‌کردند و مثل همیشه استفاده‌های لازم را از موقعیت‌ها داشتند، بازی هم بهتر از این و با اختلاف بیشتری پیش می‌رفت.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با بیان اینکه نبود تماشاچی قطعا بر بازی بازیکنان ما تاثیر دارد، تصریح کرد: من واقعا دلیل این حساسیتی که نسبت به تماشاچی‌های کرمان وجود دارد را نمی‌دانم!.

موسوی ادامه داد: در همه شهرها شاهد حرکات مشابه با حرکات تماشاچیان کرمان صورت می‌گیرد، اما اینقدر که نسبت به کرمان حساسیت وجود دارد در شهرهای دیگر نیست.

وی عنوان کرد: در بازی با گچساران که در این شهر برگزار شد، شاهد این بودیم که تماشاچیان، بطری آب در زمین پرتاب کردند و ما محرومیتی برای این تیم ندیدیم، اما امسال خیلی سختگیرانه و با حساسیت نسبت به تیم هندبال مس کرمان برخورد کردند.

سرمربی تیم هندبال کرمان اظهار داشت: فکر می‌کنم، جایگاه هندبال کرمان این نیست که بازی بدون تماشاچی برگزار شود و لطف بازی در این است که مردم بیایند و بازی را ببینند و بچه‌ها هم انگیزه داشته باشند و نه اینکه ما در شهر خودمان قرار باشد بازی را در شرایط سوت و کور برگزار کنیم.

نظر موسوی درباره تعداد بالای پنالتی‌ها به‌نفع تیم هندبال نفت و گاز گچساران را هم پرسیدم، این مربی کرمانی تصریح کرد: نمی‌خواهم، هیچ‌وقت درباره داوری قضاوت کنم، اما یک جاهایی نسبت به ما سختگیرانه عمل شد، مثلا برخوردهای ما در دفاع آنها که پنالتی بود و دو دقیقه اخراج هم داشت، اما داور به راحتی از کنار آن گذشت، اما این طرف به‌صرف اینکه بازیکن یک حرکتی را بدون برخورد بدنی انجام داده است، داور هم پنالتی گرفت و هم دو دقیقه را داد.

وی تصریح کرد: امروز، روزی بود که بیشترین دو دقیقه اخراج را داشتیم و تیم ما از ابتدای بازی هم بازی 5 نفری زیادی داشت و هم پنالتی‌های زیادی به تیم حریف دادیم.

اما هرچند تیم مس کرمان باید 5 بازی دیگر را در لیگ برتر انجام دهد، اما از موسوی پرسیدم با توجه به 17 پیروزی در 17 بازی آیا می‌توان از همین حالا قهرمانی تیم هندبال کرمان را جشن گرفت.وی در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا همه تلاش و هم‌و‌غم ما این است که نمی‌خواهیم، هیچ‌کدام از بازی‌ها را واگذار کنیم و می‌خواهیم به سمتی برویم که یک قهرمانی بدون باخت را داشته باشیم.

موسوی خاطرنشان می‌کند: تا همین جا هم این تعداد بازی بدون باخت یک رکورد در تاریخ هندبال کرمان است و باز هم به این سمت می‌رویم بازی‌های آینده هم یک بازی خوب و بدون باخت باشد و حتی اگر لغزشی هم باشد برای جبران آن فرصت داریم و اگر دو بازی دیگر را با برد پشت سر بگذاریم، قهرمانی ما قطعی است.

به‌عنوان آخرین سؤوال از سرمربی تیم هندبال مس کرمان پرسیدم آیا بازیکنان مصدوم به بازی هفته بعد می‌رسند، وی اظهار داشت: صادقی شاید این هفته در بازی با تیم سبزوار نتواند، بازی کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو