شماره‌ی خبر : ‌79199 | تعداد بازدید : 169
دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:16

مس نوین 1-0 نفت و گاز فیروزآباد/مس نوین سودای صعود در سر دارد

تیم فوتبال مس نوین در نهمین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد با گل دقیقه 90 جواد پروره برابر نفت و گاز فیروزآباد پیروز شود و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

مس نوین 1-0 نفت و گاز فیروزآباد/مس نوین سودای صعود در سر دارد

تیم فوتبال مس نوین در نهمین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد با گل دقیقه 90 جواد پرورده برابر نفت و گاز فیروزآباد پیروز شود و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، تیم فوتبال مس نوین با ترکیب محمد خاکسارپور، حسن شاهرخ آبادی، آرمان مهدی پور، امیرحسین بنی اسد، میلاد کمالی، حسین امیریان، جوارد پرورده، احد پورپناه،، پرهام حسینخانی، محمد پورزید و طاها بلوچ به مصاف میهمان خود رفت.

تیم فوتبال مس نوین که در هفته های گذشته عالی نتیجه گرفته بود و خود را به رتبه های صعود نزدیک کرده بود، با ارائه یک بازی خوب از همان ابتدا نشان داد که در این مسابقه نیز به دنبال سه امتیاز می باشد تا سودای صعود را در سر خود نشان دهد.

بازیکنان مس نوین با وجود حملات زیاد اما برای رسیدن به گل تا دقیقه 90 بازی صبر کردند و در آخرین دقایق بازی برروی ضربه سر پرورده موفق شدند به گل شیرین سه امتیازی خود در این مسابقه دست پیدا کنند.

مس نوین با این پیروزی حالا در جدول رقابت ها 17 امتیازی می شود و خود را چسبیده به دو رتبه اول برای صعود به لیگ دو می بیند.

مس نوین بازی هفته آینده خود را روز شنبه هشتم اردیبهشت در شیراز برابر تیم دیزل کوار برگزار خواهد کرد.

مس نوین از پنج بازی اخیر خود 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است و با این نتایج عالی حالا کاملا شمایل یک تیم مدعی صعود در گروه خود را گرفته است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو