شماره‌ی خبر : ‌76791 | تعداد بازدید : 1061
شنبه 10 مهر ماه 1400 ساعت 15:26

دیدار مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اعضای تیم تکواندو مس کرمان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه معاونت فنی این باشگاه با حضور در تمرینات تیم تکواندو مس کرمان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اعضای تیم تکواندو مس کرمان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه معاونت فنی این باشگاه با حضور در تمرینات تیم تکواندو مس کرمان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم تکواندو مس کرمان که در خانه تکواندو کرمان خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کند، در آخرین تمرین خود میزبان آقای دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای عارف سعیدیان معاونت فنی این باشگاه بود.

در این تمرین آقایان عبدالرشیدی و خواجه حسنی از اعضای کادر فنی تیم تکواندو مس کرمان آخرین مراحل تمرینی این تیم و برگزاری مسابقات انتخابی را تشریح کردند و از برنامه های آماده سازی تا شروع مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا گزارشی را ارائه کردند.

در ادامه آقای دکتر کهندل در جمع اعضای تیم تکواندو مس کرمان حضور اعضای کادر فنی مجرب بر سر این تیم را یکی از نقاط قوت این تیم ارزیابی کردند و از تیم تکواندو مس کرمان به عنوان یکی از تیم های افتخارآفرین باشگاه در فصول گذشته یاد کردند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه مدیریت باشگاه به طور کامل وضعیت آماده سازی تیم های تحت پوشش خود را رصد می نماید گفت: با وجود تمرینات خوبی که امروز شاهد آن بودیم این امید را داریم که بازهم تیم تکواندو مس کرمان موجب افتخارآفرینی باشگاه مس کرمان باشدو قطعا این توان در اعضای جوان و باانگیزه این تیم وجود دارد.

آقای کهندل با بیان اینکه ورزش های رزمی از اخلاق مدارترین ورزش ها محسوب می شوند گفت: در کنار افتخارآفرینی های شما قطعا شاهد پهلوانی و اخلاق جوانمردی در همه شما عزیزان خواهیم بود که الگویی برای تکواندو استان و حتی کشور باشید تا افخارآفرینی های داخل زمین خود را با این پهلوانی و جوانمردی دلچسب تر نمائید.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان این استان را یکی از استان های موفق در زمینه ورزش های رزمی از جمله تکواندو دانست و ابراز امیدواری کرد از دل تیم تکواندو این فصل مس کرمان نفرات شایسته و قهرمان تا کسب مدال های جهانی پیش بروند.

در ادامه این بازدید جلسه ای میان اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه مس کرمان برای حضور هرچه قوی تر تیم تکواندو مس در رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا برگزار شد و نکات مختلفی در آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز