شماره‌ی خبر : ‌79068 | تعداد بازدید : 125
دوشنبه 14 اسفند ماه 1402 ساعت 11:44

سرمربی فوتسال بانوان مس: کسب مقام سومی در لیگ برتر دست آورد عالی بود

تیم فوتسال بانوان مس کرمان در پایان بازی های لیگ برتر این فصل کشور، با کسب 26 امتیاز از 14 بازی در جایگاه سومی رقابت ها قرار گرفت.

سرمربی فوتسال بانوان مس: کسب مقام سومی در لیگ برتر دست آورد عالی بود

تیم فوتسال بانوان مس کرمان در پایان بازی های لیگ برتر این فصل کشور، با کسب 26 امتیاز از 14 بازی در جایگاه سومی رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هدایت این تیم در این فصل از رقابت ها برعهده زینب انحم شعاع بازیکن سابق همین بود، که به عنوان جوانترین سرمربی این فصل رقابت ها و در اولین سال تجربه حضور خود در جایگاه سرمربیگری همراه با دختران شایبسته تیم فوتسال مس کرمان در این رتبه قرار گرفت.

زینب انجم شعاع در پایان بازی های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور پیرامون این بازی ها گفت: لیگ بسیار سختی بود چراکه تیم ها به شدت به یکدیگر نزدیک بودند و نتایج بازی ها اصلا قابل پیش بینی نبود و همین بازی ها را بسیار سخت و دشوار کرده بود که کسب عنوان سومی این رقابت ها از این حیث برای تیم ما رتبه ای قابل توجه محسوب می شود.

وی در رابطه با شکل برگزاری مسابقات این فصل فوتسال بانوان در دو سطح سوپر لیگ و لیگ برتر نیز گفت: این طرحی بود که قرار بود برای مسابقات فوتسال آقابان برگزار شود که به صورت آزمایشی برای بانوان اجرایی شد و طرح شکست خورده ای نیز لقب گرفت چراکه سبب شد کیفیت مسابقات در هر دو رده دچار افت شود و اکثریت کارشناسان نیز بر عدم کارایی این طرح تاکید کردند و به نظر می رسد که بازی های فصل آینده بازهم با ادغام این دو لیگ برگزار شود که قرار است در سال جدید در رابطه با آن تصمیم گیری شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان در رابطه با جایگاه سومی تیم مس در این رقابت ها گفت: در فصلی موفق شدیم به این رتبه دست یابیم و نتایج خوبی در جریان بازی ها بگیریم که بهرشکل شرایط باشگاه بسیار خاص بود و نتوانستیم از نظر حمایتی و امکاناتی در شرایط خوبی باشیم ولی با زحمات و تلاش بچه ها که غیورانه برای نام تیم خود تلاش کردند موفق شدیم یکی از سکوهای این فصل را به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال دختران مس از نظر فنی هم سطح دو تیم بالای سر خود بود گفت: از نظر بازی و فنی حتی نسبت به دو تیم اول و دوم بهتر بودیم و تنها موضوعی که تفاوت را در نتیجه رقم می زد بحث امکاناتی و حمایتی بود که سبب شد تیم ما در جایگاه سوم قرار بگیرد.

انجم شعاع با بیان اینکه 90 درصد تیم فوتسال دختران مس از دختران بومی استان کرمان تشکیل شده بود گفت: بومی ترین تیم این فصل رقابت ها را به خصوص در میان تیم های بالای جدول داشتیم و از این حیث تیم خود را به شدت شایسته توجه هرچه بیشتر می دانیم تا فوتسال در بین دختران استان کرمان پویا و پرنشاط باشد.

سرمربی تیم فوتسال دختران مس کرمان اولین تجربه سرمربیگری خود را بسیار سخت دانست و گفت: اولین سال سرمربیگری سختی های خود را به دنبال دارد و شرایط تیم نیز به گونه ای شد که سختی های کار مضاعف گردد اما جا دارد از تلاش تک به تک اعضای تیم تشکر ویژه داشته باشم که در این سال سخت کمک کردند که رتبه ای خوب برای تیم رقم بخورد و همگی در پایان مسابقات با کسب سکوی سومی سربلند باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو