شماره‌ی خبر : ‌76230 | تعداد بازدید : 366
جمعه 20 فروردین ماه 1400 ساعت 19:00

کرونا و گرمازدگی دختران فوتسالیست مس برای شکست در رودان

تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی راهی بندرعباس برای برگزاری این بازی خود شد که متاسفانه در آخرین تست کرونا اعضای این تیم، سه بازیکن آن با مثبت شدن تست خود به قرنطینه رفتند و نتوانستند تیم را در این بازی همراهی کنند.

کرونا و گرمازدگی دختران فوتسالیست مس برای شکست در رودان

تیم فوتسال دختران مس کرمان در بازی دهم این فصل خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی با نتیجه 6بر2 در رودان مغلوب تیم هیات فوتبال این شهر شد که سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار نداشت و شرایط سالن برگزاری بازی نیز موجب گرما زدگی بازیکنان این تیم شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی راهی بندرعباس برای برگزاری این بازی خود شد که متاسفانه در آخرین تست کرونا اعضای این تیم، سه بازیکن آن با مثبت شدن تست خود به قرنطینه رفتند و نتوانستند تیم را در این بازی همراهی کنند.

تیم فوتسال دختران مس کرمان در حالی بازی خود را در سالن شهر رودان بندرعباس آغاز کرد که دما در این شهر نزدیک به 40 درجه سانتی گراد بود اما سالن محل بازی فاقد سیستم سرمایشی لازم بود و تنها دو دستگاه اسپلیت برای خنک کردن سالن بازی در نظر گرفته شده بود!

ظاهرا مقامات برگزاری بازی ها، تجهیزات سالن میزبانی تیم رودان را که اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، برای فصل گرم بررسی نکرده بودند تا با وجود این موضوع، دختران فوتسالیست مس کرمان در جریان این بازی با مشکل گرما زدگی نیز روبرو شوند.

بهرشکل دختران فوتسالیست مس کرمان این بازی را در رودان با نتیجه 6بر2 واگذار کرد تا از 10 بازی خود با 12 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

دختران فوتسالیست مس کرمان که دو بازی تا پایان فصل رقابت های خود باقی دارند، در آخرین بازی خانگی خود روز جمعه آینده از نامی نو پذیرایی خواهند کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز