شماره‌ی خبر : ‌75773 | تعداد بازدید : 521
دوشنبه 8 دی ماه 1399 ساعت 10:20

قهرمانی خردسالان و نونهالان و نایب قهرمانی نوجوانان و جوانان مس در پایان لیگ مجازی کاتا

هفته آخر رقابت های لیگ مجازی کاتا کشور برگزار شد و در پایان 6 هفته رقابت کاتا کاران تیم های شرکت کننده، در جدول نهایی رقابت ها تیم های نونهالان و خردسالان مس کرمان به عنوان قهرمانی این مسابقات و تیم های نوجوانان و جوانان در جایگاه نایب قهرمانی قرار گ

قهرمانی خردسالان و نونهالان و نایب قهرمانی نوجوانان و جوانان مس در پایان لیگ مجازی کاتا

هفته آخر رقابت های لیگ مجازی کاتا کشور برگزار شد و در پایان 6 هفته رقابت کاتا کاران تیم های شرکت کننده، در جدول نهایی رقابت ها تیم های نونهالان و خردسالان مس کرمان به عنوان قهرمانی این مسابقات و تیم های نوجوانان و جوانان در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اولین دوره لیگ مجازی کاتا آقایان با حضور 46 تیم در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در قالب 6 گروه از روز 5 آبان ماه در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد.

در هفته ششم و پایانی این رقابت ها در گروه قهوه ای و مشکی رده ی خردسالان تیم صنعت مس کرمان (الف) با 47 امتیاز تیمی، 11 صدر نشین و 392.9 امتیاز انفرادی به مقام قهرمانی رسید.

در گروه آبی، سبز و بنفش رده های سنی نوجوانان و نونهالان تیم صنعت مس کرمان با 33 امتیاز تیمی و 364.76 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در گروه قهوه ای و مشکی رده ی نونهالان تیم صنعت مس کرمان (الف) با 41 امتیاز تیمی، 5 صدرنشین و 394.38 امتیاز انفرادی به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم صنعت مس کرمان (ب) با 35 امتیاز تیمی،2 صدرنشین و 387.94 امتیاز انفرادی در جایگاه دوم قرار گرفت.

در گروه قهوه ای و مشکی رده ی نوجوانان تیم صنعت مس کرمان با 39 امتیاز تیمی ، 4 صدرنشین و 396.2 امتیاز انفرادی در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

و در نهایت در رقابت های گروه قهوه ای و مشکی رده جوانان تیم صنعت مس کرمان (الف) با 42 امتیاز تیمی، 6 صدرنشین و 403.64 امتیاز انفرادی دوم شد و تیم صنعت مس کرمان (ب) با 37 امتیاز تیمی، 3 صدرنشین و 399.16 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم قرار گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز