شماره‌ی خبر : ‌75666 | تعداد بازدید : 1370
سه‌شنبه 18 آذر ماه 1399 ساعت 10:59

رجبلو دوچرخه سوار تیم مس کرمان: پتانسیل های بزرگی داریم که با حمایت شکوفا می شود

محمد رجبلو دوچرخه سوار این فصل تیم مس کرمان، علاوه بر اینکه با امتیازات خوبی که در بخش جاده نصیب تیم مس کرمان کرد و سبب کسب عنوان سومی لیگ برتر جاده برای تیم مس شد، در مسابقات پیست نیز عالی کار کرده است.

رجبلو دوچرخه سوار تیم مس کرمان: پتانسیل های بزرگی داریم که با حمایت شکوفا می شود

محمد رجبلو دوچرخه سوار این فصل تیم مس کرمان، علاوه بر اینکه با امتیازات خوبی که در بخش جاده نصیب تیم مس کرمان کرد و سبب کسب عنوان سومی لیگ برتر جاده برای تیم مس شد، در مسابقات پیست نیز عالی کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رجبلو در رقابت های مرحله اول لیگ برتر پیست کشور با درخششی فوق العاده با پیراهن تیم مس کرمان به عنوان امتیاز آورترین دوچرخه سوار مسابقات انتخاب شد.

 این دوچرخه سوار 18 سال عضو تیم ملی دوچرخه سواری است و 15 مدال آسیایی، 40 مدال کاپ آسیایی، 30سکوی بین‌المللی، 2مدال طلا و برنز ارتش های جهان و 400 سکوی لیگ و قهرمانی کشور و داخلی را دارا می باشد.

رجبلو در رابطه با کسب عنوان سومی لیگ برتر جاده به همراه مس کرمان در این فصل از مسابقات می گوید: کسب مقام سومی لیگ جاده با توجه به رقبا و تیم های حاضر در لیگ برتر و امکاناتی که داشتند واقعا کار سختی بود که خدارو شکر با همدلی و کار منسجم تیمی توانستیم این مقام را کسب کنیم.

وی از کرمان به عنوان یکی از قطب های دوچرخه سواری کشور یاد می کند و می گوید: کرمان از قدیم دوچرخه سوارهای خیلی خوبی داشته و اکنون هم پتانسیل های بسیار خوبی برای دوچرخه سواری کرمان وجود دارد و اگر مدیریت و برنامه ریزی درستی باشد، می توان هم تورهای خوبی و هم ورزشکارهای بسیاری را در کرمان پرورش داد. دوچرخه سواری از نظر مالی نیاز شدیدی به حمایت دارد واگر حامی مالی خوبی نباشد این رشته رشد نخواهد کرد.

  رجبلو بر نقش باشگاه مس کرمان بر حمایت بیشتر از دوچرخه سواری تاکید کرد و گفت: امیدوارم با حمایت بیشتر باشگاه و تهیه امکانات بیشتر، زمینه موفقیت دوچرخه سواران مس و کرمان در مساباقت پیش رو فراهم گردد.

این دوچرخه سوار تیم مس به مسابقات پیش رو خود اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا جاده و بعد هم مسابقات پیست را داریم.

وی با انتقاد از امکانات موجود دوچرخه سواری در کرمان گفت: استان کرمان فوق‌العاده پتانسیل خوبی دارد ولی قبلا هم گفتم 90 درصد مشکلات دوچرخه سواری مالی و سخت افزاری است. اگر دوچرخه های لازم و تجهیزات فراهم شود و مسابقاتی هر چند کوتاه در سطح شهر در رده‌های مختلف برگزارشود ، بسیاری از استعدادهای جدید جذب خواهند شد.  متاسفانه امکاناتی که در اختیار هیات ها گذاشته می شود یا کم هستند و یا از رده خارج ویا اینکه در اختیار ورزشکار قرار نمی گیرد. فقط بحث هیات کرمان نیست، تمام هیات ها آنطور که باید ظاهر نمی شوند و این خود برای عدم پیشرفت در ورزش دوچرخه سواری کافی است.

رجبلو انتظار دوچرخه سواران مس از باشگاه را اینگونه شرخ می دهد که:  اگر منابع و مبالغ قرارداد ها را به طور منظم و سر وقت پرداخت کنند واقعا به ورزشکاران و کادر فنی خدمت می کنند و این باعث می شود به دستاوردهای بزرگی برسیم و توانایی تیم را دو چندان می کند. مشکل بعدی خرید و بروز کردن دوچرخه و تجهیزات است، متاسفانه با بالا رفتن دلار قیمت دوچرخه به شدت بالا رفته و تهیه دوچرخه جدید تقریبا غیر ممکن شده است. پیشنهاد من این است که خود باشگاه دوچرخه را تامین کند و با این کار می تواند بخشی از این مبلغ را اسپانسر بگیرد و بخشی از قرار داد ورزشکاران را به این طریق پرداخت کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز