شماره‌ی خبر : ‌78693 | تعداد بازدید : 339
شنبه 13 آبان ماه 1402 ساعت 16:51

نایب قهرمانی دوچرخه سواران دختر مس کرمان در لیگ برتر جوانان

تیم دوچرخحه سواری دختران مس کرمان در رقابت های لیگ برتر کشور موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه دومی عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

نایب قهرمانی دوچرخه سواران دختر مس کرمان در لیگ برتر جوانان

تیم دوچرخه سواری دختران مس کرمان در رقابت های لیگ برتر کشور موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه دومی عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در آخرین مرحله از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری جوانان بانوان کشور، تیم دوچرخه سواری جوانان دختران مس کرمان با ترکیب صددرصدی از رکاب زنان بومی استان موفق شد در پیست مجموعه آزادی تهران یک مدال نقره و چهار برنز را در مواد مختلف از آن خود کند تا در مجموعه امتیازی این رقابت ها پس از تیم کرمان موتور در جایگاه دومی مسابقات قرار بگیرد.

برای تیم دوچرخه سواری دختران مس کرمان آنیتا محسنی، آیدا رستمی، آیناز حسین شاهی به مربیگری خانم پرفام ذاکرانی رکاب زدند و سرپرستی این تیم نیز بر عهده خانم ها فاطمه احمدی و لیلی زینلی بود.

تیم های دوچرخه سواری مس کرمان در رقابت های این فصل خود چهار جام را به ویترین افتخارات باشگاه مس کرمان اضافه کردند و عناوین نایب قهرمانی مردان لیگ برتر، قهرمانی جوانان کشور، قهرمانی تریال کشور و نایب قهرمانی لیگ برتر جوانان بانوان از جمله این افتخارات بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز