شماره‌ی خبر : ‌74885 | تعداد بازدید : 885
جمعه 8 فروردین ماه 1399 ساعت 04:12

سرمربی هندبال مس: امیدوارم تکلیف لیگ برتر این فصل هرچه سریعتر روشن شود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: امیدوارم که زودتر برنامه مسابقات لیگ برتر مشخص شود تا زمان برای آمادگی تیم‌ها وجود داشته باشد.

سرمربی هندبال مس: امیدوارم تکلیف لیگ برتر این فصل هرچه سریعتر روشن شود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: امیدوارم که زودتر برنامه مسابقات لیگ برتر مشخص شود تا زمان برای آمادگی تیم‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی در مورد شرایط تیم‌ها در دوران تعطیلی لیگ برتر به سبب شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همانطور که می دانید تمامی مسابقات تا آخر فروردین تعطیل شده است. فدراسیون هندبال هنوز هیچ برنامه ای برای ادامه رقابت‌ها ندارد. تمرینات تیم‌ ها نیز در حال حاضر تعطیل است و امیدوارم که هر چه زودتر برنامه مسابقات مشخص شود تا تیم‌ها بدانند از چه زمانی آمادگی خود را آغاز کنند.

وی در مورد جام باشگاه های آسیا گفت: باید در فروردین ماه اسامی تیم‌های اعزامی به جام باشگاه‌ها اعلام می شد اما به دلیل ویروس کرونا هنوز تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ما مشخص نیست.  رییس فدراسیون با کنفدراسیون آسیا مکاتبه کرده و مشکلات را به آنها توضیح داده است. مهلتی گرفته شده و قرار است که بعدا اسامی دو تیم ایرانی به کنفدراسیون آسیا معرفی شود.

وی درباره تیم‌های راه یافته به جام باشگاه‌های آسیا افزود: از روی جدول هیچ چیز مشخص نیست. مدعی زیاد است و احتمال جابه جایی در تیم‌ها هنوز وجود دارد. مس، کازرون، ذوب آهن و فولاد همگی جزو تیم‌های مدعی هستند و در هفته‌های پایانی جا برای تغییر در جدول رده بندی وجود دارد.

صادقی در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: اینکه چه زمانی مسابقات شروع شود مشخص نیست. امیدوارم که فدراسیون زودتر برنامه مسابقات را مشخص کند تا با آمادگی وارد مسابقات شویم تا بازیکنان آسیب نبینند. در این دوره زمان استراحت بازیکنان کوتاه خواهد بود. تقریبا با پایان مسابقات لیگ 98 بازیکنان زمان کوتاهی برای استراحت و بستن قراردادهای فصل بعد خواهند داشت.

سرمربی هندبال مس کرمان خاطر نشان کرد: فدراسیون باید زودتر مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و وزارت ورزش بگیرد تا بتواند برنامه لیگ را مشخص کند. تا پایان فروردین همه مسابقات تعطیل شد و حتی فدراسیون فوتبال هم که بنا انجام مسابقات را داشت لغو شد. احتمالا مسابقات از اردیبهشت انجام خواهد شد باید فدراسیون زودتر برنامه را اعلام کند. سالن‌ها تعطیل است اگر قرار است از اردیبهشت مسابقات شروع شود باید رایزنی کنیم و وقت تمرین بگیریم. در غیر اینصورت باید از نیمه دوم اردیبهشت مسابقات شروع شود تا زمان برای آمادگی تیم‌ها وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: قراردادهای بازیکنان معمولا در سه قسط انجام می شود. این تعطیلات باعث شد تا پرداختی قسط آخر یا حتی دوم بازیکنان به مشکل بخورد. نمی دانم شرایط تیم ها چطور است اما مطمئنم تا پایان بازی‌ها تسویه حساب با بازیکنان انجام نمی شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس