شماره‌ی خبر : ‌63701 | تعداد بازدید : 961
شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 09:58

سرمربی فوتسال دختران مس:با تمام قوا برای سومی می‌رویم/مشکل خانم گلی ارژنگی حل شد

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس از حضور این تیم در بازی رده‌بندی لیگ برتر با تمام توان و قوا می گوید.

سرمربی فوتسال دختران مس:با تمام قوا برای سومی می‌رویم/مشکل خانم گلی ارژنگی حل شد

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس از حضور این تیم در بازی رده‌بندی لیگ برتر با تمام توان و قوا می گوید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سعیده ایرانمنش در رابطه با حضور این تیم در بازی رده‌بندی برابر حفاری اهواز گفت: ما برای رسیدن به فینال تمام تلاش خود را کردیم ولی متاسفانه شرایط خارج از زمین نیز برای پیروزی در دیدار نیمه نهایی مهم بود که ما نتوانستیم در خارج از زمین به پیروزی برسیم تا به فینال صعود کنیم.

ایرانمنش افزود: با این وجود ما روز جمعه پیش رو با تمام توان در بازی رده‌بندی حاضر خواهیم شد چراکه ما در طول بازی‌های لیگ نیز همواره در جایگاه سوم بودیم و درصدد هستیم این رتبه خود را در پایان بازی‌های دور اخر نیز حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس افزود: البته برای این کار مشکلاتی هم داریم از جمله مصدومیت کاپیتان تیم یعنی زینب انجم‌شعاع که به بازی رده‌بندی نخواهد رسید.

ایرانمنش در رابطه با ماجرای خانم گلی فاطمه ارژنگی در رقابت‌های لیگ برتر این فصل نیز گفت: بعد از تصمیم نادرستی که اعلام شد و مقرر کرده بودند که خانم گل مسابقات بعد از دور نهایی رقابت‌ها معرفی شود، خوشبختانه این تصمیم تغییر کرد و قرار شد خانم گل رقابت‌های دور گروهی و لیگ مسابقات به طور جداگانه معرفی شود و از همین رو فاطمه ارژنگی از تیم دختران کویر مس با همان 33 گل زده در طول بازی‌های لیگ به عنوان خانم گل معرفی شد.

وی در پایان ارزش های تیم دختران کویر مس را در این فصل اثبات شده برشمرد و گفت: حضور یک تیم بومی و جوان در جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور، اتفاقی بسیار ارزشمند برای ما می‌باشد و من از همه دختران تیمم به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم.

دختران کویر مس روز جمعه سوم اسفند ماه در اصفهان و پیش از بازی فینال لیگ برتر بین تیم های نامی نو اصفهان و مس رفسنجان، دیدار رده‌بندی خود را برابر ملی حفاری اهواز برگزار خواهند کرد.

دختران کویر مس در دو بازی رفت و برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر مغلوب تیم نامی‌نو اصفهان شدند و از رسیدن به فینال بازماندند. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز