شماره‌ی خبر : ‌364 | تعداد بازدید : 2436
یکشنبه 13 دی ماه 1394 ساعت 18:39

منهاجی: باید در دور برگشت قوی‌تر از دور رفت باشیم

تیم برای رفع نقاط ضعفش به چند بازیکن نیاز دارد، این موضوع مهم قطعا از سوی کادر فنی به کمیته فنی و باشگاه ابلاغ شده

منهاجی: باید در دور برگشت قوی‌تر از دور رفت باشیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور باید به مراتب بهتر از دور رفت این بازی‌ها نتیجه بگیرد و با قدرت بیشتری به بازی‌های خود بپردازد.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایپنا پیرامون نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک می‌گوید: همانگونه که می دانید ما حالا رده سوم جدول را از آن خود کردیم و فاصله خود را با تیم صدر جدول تا عدد 5 امتیاز کاهش دادیم . قطعا ادامه این روند می تواند در دور برگشت مسابقات برای ما مفید و مثمر ثمر واقع شود و خود را به عنوان تیم مدعی صدرنشینی به تیم های بالای جدولی معرفی کنیم .

وی افزود: کادر فنی از ابتدای فصل دغدغه های بسیاری داشت .شما وقتی تغییر و تحولات صورت گرفته در راس باشگاه ، تغییر سرمربی تیم و جذب 17 تا 18 بازیکن را  مد نظر قرار دهید ، همه نتایج بدست آمده را عادی و قابل قبول می دانید . در واقع همه این موارد موجب شد تا مس تمرینات پیش فصلش را دیرتر از موعد شروع کند و نوسانات زیادی را در چند مسابقه ابتدای تجربه کند . نتایج ما در ابتدای فصل به شکلی رقم خورد که پیروزی در دیدارهای خانگی از آن ما بود و در بازی های بیرون از خانه شکست می خوردیم . اما خب آهسته آهسته روند کسب نتایج تیم تغییر کرد و بازیکنان تیم از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری قرار گرفتند و با شرایط و تفکرات کادر فنی آشنا شند و در نهایت تیم در شرایط بهتری قرار گرفت .

منهاجی در رابطه با شرایط نتایج مس می‌گوید: البته ما از همان ابتدا هم استراتژی خاصی داشتیم و قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدولی و مدعی در پایان نیم فصل از برنامه ها و اولویت ها کادر فنی بود . که مس در نهایت توانسته است جایگاه سومی را برای خود در جمع تیم های بالای جدولی فراهم کند. نمودار نتایج ما در 10 هفته نخست مسابقات  یک نمودار سینوسی بود ، اما در این هفته ها مس در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته است و ما با حرکت امیدوار کننده بر روی نمودار به روزهای خوب مس نزدیک و نزدیک تر می شویم . خوشبختانه باید گفت در این بین  با برگزاری جلسات متعدد کادر فنی با کمیته فنی و هیات مدیره  و بررسی همه موارد فنی و پشتیبانی ، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و سعی شده تا با اتکا به تجربیات نیم فصل سال گذشته شرایط بهتری را در نیم فصل دوم برای تیم ایجاد کنیم . ضمن اینکه من اعتقاد دارم تیم ما در نیم فصل دوم مسابقات در شرایط و جایگاه خیلی خوبی قرار  خواهد گرفت.

مربی مس بر تقویت تیم در نیم فصل دوم و رفع نقاط ضعف تاکید دارد و می‌گوید: تیم برای رفع نقاط ضعفش به چند بازیکن نیاز دارد، این موضوع مهم قطعا از سوی کادر فنی به کمیته فنی  و باشگاه ابلاغ شده و ما هم مثل بسیاری از تیم ها اردوهای آماده سازی و جذب بازیکن را در دستور کادر خود داریم.

وی به دشواری بازی‌های دور برگشت اشاره می‌کند و می‌افزاید: ما در دور برگشت شرایط سختی را پیش رو داریم و قطعا برای آنکه کار صعود خود را به اما و اگر و بازی های خاص مقابل تیم های بالای جدولی موکول نکنیم ، به نتایح همه مسابقات و امتیازات آن ها نیاز داریم . البته بازی های خاص ما در برابر پیکان ، فجر شهید سپاسی ، نفت آبادان  در کرمان برگزار می شود این موضوع برای ما مهم و قابل توجه است . اما سیاست گذاری ما به گونه ای است که نمی خواهیم شرایط خود را وابسته به یک و یا دو دیدار کنیم و با تمام قوا در دور برگشت برابر حریفان صف آرایی می کنیم .

مربی مس تاکید می‌کند که انجام صعود در گرو یک کار گروهی است و هرگز به صورت فردی رخ نمی‌دهد: ما به تنهایی نمی توانیم بار صعود مس را بر دوش بگذاریم و حمل کنیم . این مهم یک کار چند وجهی است . حمایت های شرکت ملی صنایع مس، حمایت های مسئولین استان ، مدیریت باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان، رسانه ها و هواداران تیم چند وجهی صعود مس به لیگ برتر را تشکیل می دهند که اگر همه این ها در کنار هم قرار گیرند ، قطعا مس در نیم فصل دوم توانایی کسب مجوز برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.


یکشنبه 13 دی ماه 1394 ساعت 19:59
قبلا مس با قهرمانی تو مسابقات لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده انشاالله امسال هم با تلاش همه به خصوص بازیکنان تیم و کادر فنی با قهرمان شدن و خیال راحت به لیگ برتر صعود کنیم
دوشنبه 14 دی ماه 1394 ساعت 06:59
جناب منهاجی مربی متشخص و کاردانی هستن , امیدوارم دغدغه های کادر فنی رفع بشه تا بتونن با تمرکز بهتر تیم رو در نیم فصل دوم برای صعود رهبری کنن
دوشنبه 14 دی ماه 1394 ساعت 08:39
اگه میشد مس دهنوی میگرفت خوب بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز