باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:33:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

منهاجی: باید در دور برگشت قوی‌تر از دور رفت باشیم

یکشنبه 13 دی ماه 1394 ساعت 18:39

مربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور باید به مراتب بهتر از دور رفت این بازی‌ها نتیجه بگیرد و با قدرت بیشتری به بازی‌های خود بپردازد.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایپنا پیرامون نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک می‌گوید: همانگونه که می دانید ما حالا رده سوم جدول را از آن خود کردیم و فاصله خود را با تیم صدر جدول تا عدد 5 امتیاز کاهش دادیم . قطعا ادامه این روند می تواند در دور برگشت مسابقات برای ما مفید و مثمر ثمر واقع شود و خود را به عنوان تیم مدعی صدرنشینی به تیم های بالای جدولی معرفی کنیم .

وی افزود: کادر فنی از ابتدای فصل دغدغه های بسیاری داشت .شما وقتی تغییر و تحولات صورت گرفته در راس باشگاه ، تغییر سرمربی تیم و جذب 17 تا 18 بازیکن را  مد نظر قرار دهید ، همه نتایج بدست آمده را عادی و قابل قبول می دانید . در واقع همه این موارد موجب شد تا مس تمرینات پیش فصلش را دیرتر از موعد شروع کند و نوسانات زیادی را در چند مسابقه ابتدای تجربه کند . نتایج ما در ابتدای فصل به شکلی رقم خورد که پیروزی در دیدارهای خانگی از آن ما بود و در بازی های بیرون از خانه شکست می خوردیم . اما خب آهسته آهسته روند کسب نتایج تیم تغییر کرد و بازیکنان تیم از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری قرار گرفتند و با شرایط و تفکرات کادر فنی آشنا شند و در نهایت تیم در شرایط بهتری قرار گرفت .

منهاجی در رابطه با شرایط نتایج مس می‌گوید: البته ما از همان ابتدا هم استراتژی خاصی داشتیم و قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدولی و مدعی در پایان نیم فصل از برنامه ها و اولویت ها کادر فنی بود . که مس در نهایت توانسته است جایگاه سومی را برای خود در جمع تیم های بالای جدولی فراهم کند. نمودار نتایج ما در 10 هفته نخست مسابقات  یک نمودار سینوسی بود ، اما در این هفته ها مس در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته است و ما با حرکت امیدوار کننده بر روی نمودار به روزهای خوب مس نزدیک و نزدیک تر می شویم . خوشبختانه باید گفت در این بین  با برگزاری جلسات متعدد کادر فنی با کمیته فنی و هیات مدیره  و بررسی همه موارد فنی و پشتیبانی ، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و سعی شده تا با اتکا به تجربیات نیم فصل سال گذشته شرایط بهتری را در نیم فصل دوم برای تیم ایجاد کنیم . ضمن اینکه من اعتقاد دارم تیم ما در نیم فصل دوم مسابقات در شرایط و جایگاه خیلی خوبی قرار  خواهد گرفت.

مربی مس بر تقویت تیم در نیم فصل دوم و رفع نقاط ضعف تاکید دارد و می‌گوید: تیم برای رفع نقاط ضعفش به چند بازیکن نیاز دارد، این موضوع مهم قطعا از سوی کادر فنی به کمیته فنی  و باشگاه ابلاغ شده و ما هم مثل بسیاری از تیم ها اردوهای آماده سازی و جذب بازیکن را در دستور کادر خود داریم.

وی به دشواری بازی‌های دور برگشت اشاره می‌کند و می‌افزاید: ما در دور برگشت شرایط سختی را پیش رو داریم و قطعا برای آنکه کار صعود خود را به اما و اگر و بازی های خاص مقابل تیم های بالای جدولی موکول نکنیم ، به نتایح همه مسابقات و امتیازات آن ها نیاز داریم . البته بازی های خاص ما در برابر پیکان ، فجر شهید سپاسی ، نفت آبادان  در کرمان برگزار می شود این موضوع برای ما مهم و قابل توجه است . اما سیاست گذاری ما به گونه ای است که نمی خواهیم شرایط خود را وابسته به یک و یا دو دیدار کنیم و با تمام قوا در دور برگشت برابر حریفان صف آرایی می کنیم .

مربی مس تاکید می‌کند که انجام صعود در گرو یک کار گروهی است و هرگز به صورت فردی رخ نمی‌دهد: ما به تنهایی نمی توانیم بار صعود مس را بر دوش بگذاریم و حمل کنیم . این مهم یک کار چند وجهی است . حمایت های شرکت ملی صنایع مس، حمایت های مسئولین استان ، مدیریت باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان، رسانه ها و هواداران تیم چند وجهی صعود مس به لیگ برتر را تشکیل می دهند که اگر همه این ها در کنار هم قرار گیرند ، قطعا مس در نیم فصل دوم توانایی کسب مجوز برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=364