شماره‌ی خبر : ‌2366 | تعداد بازدید : 680
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 18:47

موج سواری بلند روی حاشیه از رفسنجان تا کرمان

ینکه تنها 13 هفته از رقابت‌های لیگ یک گذشته است و اتفاقا دو تیم مس استان کرمان با مربیان جوان و بومی خود و تیم جوان و آینده‌دار خود نسبت به سال‌های قبل نتایج بدتری نگرفته‌اند اما این چنین زیر فشارهای بی‌رحمانه‌ی عده‌ای دست و پنجه نرم می کنند این نکته

موج سواری بلند روی حاشیه از رفسنجان تا کرمان

در روزهای اخیر تصاویری با مضامین مشترک از شهرهای کرمان و رفسنجان منتشر شده است که عده‌ای از افراد را در حال شعار حیا کن و رها کن برای عوامل تیم‌های مس این دو شهر نشان می‌دهد.

هرچند شاید در مواقع باخت و شکست بخشی از هواداران به دلیل عصبانیت و ناراحتی که از نتیجه، به آن مبتلا شده‌اند رو به سر دادن شعارهایی از این دست کنند اما درست در همین مواقع که موج ناراحتی بلند شده است، عده‌ای دقیقا به موج سواری می‌پردازند و درصدد هستند که از این موج بلند شده به سود مقاصد خود بهره ببرند.

هرچند حداقل ماجراهای مس کرمان که حتی پس از پیروزی در بازی‌اش از سوی عده‌ای محدود شعارهایی از این دست را شنید، کاملا نشان می‌داد که شعارهای سر داده شده خیلی در راستای نتیجه‌ی تیم نبوده است و مبنای این شعارها بر اساس منافع خاص و با صحنه‌گردانی عده‌ای طرح شده بود،  در رفسنجان هم برخی مستندات نشان می‌دهد که در این شهر هم برخی افراد خاص به دنبال بهره برداری از فضای پس از باخت تیم مس رفسنجان بوده‌اند.

ظاهرا در همه‌ی سال‌های گذشته، گروه‌های فشاری در فوتبال استان کرمان درست شده‌اند که درصدد هستند با اعمال اینگونه فشارها در ورزشگاه‌ها و یا رسانه‌های مرتبط با آن، از راه‌های میانبری به اهداف مد نظر خود برسند.

این موضوع که نگرانی صریح مدیریت ورزش استان را نیز به دنبال داشته است، تنها ثمره‌ای که بر جای می‌گذارد،انحراف کلی مسیر فوتبال استان کرمان است.

در سال‌های قبل شعار اکثر همین جماعت این بود که چرا هزینه‌های فوتبال استان برای مربیان اکثرا پشت خط مانده‌ی فوتبال ایران می‌شود و یا بازیکنان تمام شده به استان کرمان می‌آیند...و این موضوع دست مایه فشارها و شعارهای آن‌ها علیه این دو تیم بود... اما در فصل جاری که دو سرمربی بومی کرمانی که به نوعی سابقه‌ی فوتبال کرمان هم محسوب می‌شوند با تیم‌هایی جوان و یکدست روانه‌ی مسابقات شده‌اند، بازهم در کمترین زمان ممکن شاهد جو سازی‌های شدید علیه تیم‌های آن‌ها هستیم.

این نشان می‌دهد که گروه‌های فشار فوتبال کرمان که عمدتا از افراد شناخته شده در فوتبال استان هم هستند، فقط بهانه‌های بومی و یا غیر بومی دارند و مسئله‌ی اصلی آن‌ها حضور و یا عدم حضور شخص آن‌ها در راس کار می‌باشد.

البته سابقه نشان داده است که حضور صرف آن‌ها در راس کار نیز تنها باب میل آن‌ها نمی‌باشد بلکه در کنار حضورشان باید همه‌ی مسئال پیرامونی نیز مطابق میل آن‌ها پیش برود در غیر این صورت بازهم گروه‌های فشار فوتبال کرمان در صحنه حضور خواهند یافت تا عوامل پیرامونی را مطابق میل و هدف‌های خود هدایت کنند!!

این زیاده‌خواهی شدید در فوتبال کرمان و تلاش برای رسیدن به آن از راه‌های غیر منطقی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک به شکل بد قواره‌ای به چشم زده است و به نوعی فراتر از سطح استانداردهای حتی زیاده خواهی غیر منطقی در فوتبال کرمان نشر داده شده است!

اینکه تنها 13 هفته از رقابت‌های لیگ یک گذشته است و اتفاقا دو تیم مس استان کرمان با مربیان جوان و بومی خود و تیم جوان و آینده‌دار خود نسبت به سال‌های قبل نتایج بدتری نگرفته‌اند اما این چنین زیر فشارهای بی‌رحمانه‌ی عده‌ای دست و پنجه نرم می کنند این نکته را نشان می دهد که عده‌ای تنها بر موج نتایج سوار هستند و خیلی دغدغه‌ی تیم را به طور واقع در سر ندارند و هدف در واقع حضور صرف آن‌ها آن‌هم با وجود همه‌ی شرایط مطلوب مدنظرشان می‌باشد...

اینکه بعد از گذشت تنها 13 هفته از رقابت‌های لیگ یک این فصل دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان با فشارهای درون استانی شدید روبرو شده‌اند که از کانال‌های خاص مطرح می‌شود و به آن‌ها دامن زده می‌شود موضوعی است که اگر به موقع واکاوی و شکافته نشود، در بلند مدت به مسیر کلی فوتبال استان لطمه وارد می‌کند.


علی رضایی
0
3
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 19:23
من یه مطلبی را خدمت شما عرض میکنم.نکاتی که خیلی جالبه.باشگاه پرسپولیس بعد از دو سال و نیم موفقیت کامل به یکباره مدیرعاملش اقای طاهری استعفا میده فقط به دلیل فشارهای عجیب و غریب، در حالی به شدت موفق بوده باشگاه پرسپولیس در تمام دورانش، ولی یه سری افراد باجگیر فشار اوردن به اقای طاهری، ایشون هم بازنشستگی رو بهانه کرد در حالیکه اصلا اینگونه نیست،از طرف دیگر اقابون دولت قبلی دقیقا همزمان با همین اتفاقات یهو سر و کلشون پیدا میشه،اقایونی که قبلا مدیرعامل بودن و بودجه ٥٠میلیاردی اون سالها مشخص نیست کجا رفته در اون سالها و ارتباط بسیار نزدیکی با اقای دکتر رییس جمهور قبل داشتن ، یهو پیدا میشن و با دار و دستشون میان بر علیه مدیرعامل شرکت مس و رییس قسمت ورزش این شرکت در حالیکه همه میدانیم چقدر پاک هستن، و جالب اینکه دو تیم مس و مس رفسنجان جلو بودن و شعار دادن، جالبتر اینکه اقای مرعشی هم وارد بازی کردن چون ایشون هم طرف مردم هستن و این افراد دولت قبل بر علیه این افراد شدن، خبرهای مشابه دیگری نیز در شهرهای دیگه هست که نمیگم چون همه میدونن فقط این پازل را بذارید کنار هم،به چی میرسیم؟ ما به اقای روحانی رای دادیم به مملکت اسلامی خودمان افتخار میکنیم فقط به این دلیل که به عقب برنگردیم، خواست مردم اینه، واقعا باید دادستان کرمان نهادهای نظارتی وارد شوند و ببینن این اقایون دارن بر علیه نظام و بر علیه دولت عمل میکنن، خدا شاهده اگه انها کاری نکنند به سمت رییس جمهور میریم بهشون رای دادیم که دست اینها از تمام سطوح مملکت کوتاه بشه نه اینکه همش فشار بیارن روی باشگاه یا روی ادارات مختلف،تازه داره ورزش با حضور اقای دکتر امیری و اقای مسعودزاده در باشگاه جون میگیره، تورو قران این اشغال ها رو بندازین بیرون از ورزشگاه،راه ندین این افراد رو در ورزشگاه،اقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوب من،به شما برای همین رای دادیم که حامی ما باشید،این افراد دارن لطمه میزنن به پایه های دولت شما،ولی ما مردم نمیذاریم،اینایی شعار میدهین،این حرف مردمه و یقین داشته باشید همین رو همیشه میگیم،فوتبال رو به لجن کشیدید لطفا برید
حامد گنجعلیخانی
0
3
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 20:47
اقای ... خبرنگارنما،نذار مدارکم رو برای باشگاه بفرستم که میخواستی مربی و بازیکن مورد نظرت رو به احمد اقا تحمیل کنی برای همین باهاشون بد شدی. مصاحبه خیالی نکن وگرنه ما هم مثل احمداقا سکوت نمیکنیم بذار تیم کارش رو بکنه تازه داریم میفهمیم مس پاک یعنی چی
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 22:14
خیلی ببخشیدا اینا مگه چند نفرن؟ ٤ نفر اوباش، هوادار مس و کرمان اکثریت هستن و اینا همینقدر. اصلا اهمیت ندین اینا مریض هستن،به جای پیگیری نهادهای نظارتی باید نهادهای تیمارستانی بیان اقایون رو ببرن
جمال احمدی خبرنگار
1
3
یکشنبه 28 آبان ماه 1396 ساعت 14:15
اقای ... شما و امثال شما به گند کشیدید کرمان رو.در هر موردی دخالت میدی خودتو.به لجن کشیدی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس