شماره‌ی خبر : ‌2260 | تعداد بازدید : 1368
دوشنبه 24 مهر ماه 1396 ساعت 20:23

مس کرمان1-2نساجی قائمشهر/دست انداز در بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی خانگی مغلوب تیم نساجی قائمشهر شد تا در مسیر خود برای رسیدن به بالای جدول با چالش و دست انداز روبرو شود.

مس کرمان1-2نساجی قائمشهر/دست انداز در بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی خانگی مغلوب تیم نساجی قائمشهر شد تا در مسیر خود برای رسیدن به بالای جدول با چالش و دست انداز روبرو شود.

در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان تیم نساجی بود.

احمد نخعی تیم خود را با ترکیب حمیدعرفانى - فرهاد سالاری - نعمت بخشى زاده - محمد سلیمان علیزاده - مهدى تیکدرى - علیرضا قاسمى - یاسرفیضى - رامتین سلیمان زاده - میلاد باقرى - شاهرخ غلامرضاپور - على علیزاده به زمین فرستاد.

برخلاف انتظارها تیم نساجی بازی را بهتر آغاز کرد و با به لرزه درآوردن تیر دروازه‌ی تیم مس در دقیقه‌ی دو بازی نشان داد که در این بازی سخت اصلا برای دفاع کردن به کرمان نیامده است.

هرچند دو تیم در این بازی حساس با لو دادن بسیاری از توپ‌ها در میانه‌ی میدان سبب شدند که بازی سرعت بالایی در نیمه‌ی اول نداشته باشد اما در دقیقه‌ی 35 بازی با گل تیم نساجی بهت کرمانی‌ها بیشتر شد.

در این دقیقه برروی یک ضربه‌ی آزاد بازهم تیر دروازه‌ی مس به لرزه درآمد و در برگشت مجتبی بیژن در موقعیتی که آفساید نیز به نظر می‌رسید گل اول تیم خود را به ثمر رساند.

بعد از این گل بازیکنان مس تلاش زیادی کردند که بازنده به رختکن نروند و میلاد باقری و محمد علیزاده دو موقعیت خوب گلزنی برای مس در نیمه‌ی اول را از دست دادند تا بازی با همان نتیجه‌ی یک بر صفر در نیمه‌ی اول به اتمام برسد.

درنیمه‌ی دوم بازی بازهم این بازیکنان مس بودند که برای رسیدن به گل مساوی بی‌تابی می‌کردند و بازهم دو موقعیت خوب گلزنی برای مس این بار با ضربات غلامرضاپور و قاسمی به ثمر ننشست تا مس همچنان با بدشانسی از حریف خود عقب باشد.

در حالی که داور بازی سوت‌های خود را عمدتا به سود تیم نساجی به صدا درمی‌آورد، با اعلام یک خطای بی‌جهت دیگر در پشت محوطه‌ی جریمه‌ی مس، یکبار دیگر موقعیت گلزنی را در اختیار تیم نساجی قرار داد.

در دقیقه‌ی 62 بازهم برروی ارسال یک ضربه‌ی ایستگاهی مدافعان مس بد جایگیری کردند تا غلامعلی‌تیار دومین گل نساجی را به ثمر برساند و کار مس را در این بازی سخت‌تر کند.

بعد از این دو گلمس دو تعویض انجام داد و با ورود کیانوش میرزایی به جای قاسمی و امین کاظمیان به جای محمد علیزاده به دنبال برگشتن به جریان بازی بود.

در دقیقه‌ی 70 یاسر فیضی این بار از روی یک ضربه‌ی آزاد یک سوپر گل را برای مس به ثمر رساند تا امیدها برای کرمانی‌ها زنده شود.

8 دقیقه‌ی بعد این بازیکن این فرصت را داشت که گل مساوی را هم برای مس بزند که این بار ناکام ماند تا سایر حرکات تیم مس نیز به نتیجه‌ای نرسد.

در نهایت تیم مس این بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک به میهمان خود واگذار کرد تا اولین شکست خانگی این فصل خود را قبول کند.

با این شکست تیم مس 15 امتیازی باقی ماند و در همان رده‌ی پنجم جدول تکان نخورد و فقط اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول به 5 امتیاز افزایش بافت که با توجه به بازی‌های پرشمار باقیمانده امکان جبران آن در هفته‌های آتی وجود دارد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس