شماره‌ی خبر : ‌79237 | تعداد بازدید : 117
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:13

صحبت های مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم هندبال مس کرمان در برنامه میدان

آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه آقای موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان با حضور در برنامه تلویزیونی میدان پاسخگوی سوالات مجری این برنامه بودند.

صحبت های مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم هندبال مس کرمان در برنامه میدان

آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه آقای موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان با حضور در برنامه تلویزیونی میدان پاسخگوی سوالات مجری این برنامه بودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این برنامه که در پی قهرمانی تیم هندبال مس کرمان برگزار شد سوالات مختلفی مطرح شد که بخشی از پاسخ های طرح شده در آن از سوی آقای کافی مدیرعامل باشگاه به این شرح بود:

_ بنده پنجمین مدیرعاملی بودم که در سال گذشته وارد حوزه مدیریتی باشگاه مس کرمان بودم و با وجود تلاش همه مدیران عزیز گذشته اما تیم هندبال مس کرمان دچار مشکلات اساسی شده بود که در مرحله اول بسیار نیاز بود تا با رساندن این تیم به یک ساحل آرامش از فروپاشی این تیم خوب جلوگیری شود تا یک مقام باارزش برای ورزش مس و کرمان از دست نرود.

_ برای حل مشکلات تیم هندبال همه عوامل و افراد درگیری با این قضیه با جدیت تمام ورود کردند و این در حالی بود که تمامی تیم های باشگاه درگیر مشکلات بزرگ بودند و باشگاه این فرصت و قدرت را نداشت که فقط معطوف تیم هندبال باشد اما همکاری همگانی و یک همدلی واقعی سبب شد از بحران برای تیم هندبال عبور کنیم که در این میان کادر فنی تیم با یک فدارکاری همه جانبه برای حفط این تیم به معنای واقعی کلام جنگید.

_ من از اوایل اسفند ماه به طور رسمی کار خود را در باشگاه شروع کردم و در آن زمان یکسری مشکلات اساسی برای تیم های مختلف از جمله همین تیم هندبال وجود داشت تا جایی که ما برای برگزاری مسابقات در سالن محل برگزاری نیز دچار مشکلاتی بودیم یا بدهی هایی که از سال های قبل به فدراسیون و بازیکنان فصول گشذته وجود داشت که همه فشار مضاعفی برای تیم هندبال ایجاد می کرد و یا اینکه تیم در فراهم کردن اولین امکانات خود نیز سختی زیادی می کشید که رفته رفته  و با صبوری که همگان به خرج دادند خوشبختانه این مسائل به صورت پلکانی کمتر شدند.

_ گذر از وضعیت خطرناکی که تیم هندبال مس کرمان را تهدید می کرد بسیار مهم بود و ما می بایست به گونه ای عمل کنیم که با وجود تعهدات ایجاد شده و محدودیت های موجود بهترین تصمیم گیری صورت گیرد که خوشبختانه با ورود و توجه کامل کمیته ورزش شرکت مس در راه حل این مشکلات قدم های بسیار خوبی برداشته شد که امروز موفق شدیم بخش زیادی از تعهدات بازیکنان تیم هندبال را پرداخت نمائیم.

_ تجربه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا به همراه تیم فوتسال مس سونگون و قهرمانی در این سطح را دارم و به خوبی واقف به این موضوع هستیم که حضور در این بازی ها تا چه اندازه مهم و سخت می باشد و باید به واسطه نمایندگی کشور در جام باشگاه های هندبال آسیا تیمی کامل در اختیار داشته باشیم و از امروز برنامه ریزی برای این موضوع را آغاز کردیم.

_ با توجه به استراتژی پیش روی باشگاه مس کرمان لازم است که همه متخصصان و کارشناسان ورزش استان از جمله بزرگوارانی که در اداره ورزش و جوانان حضور دارند برای این طرح ریزی حضوری فعال و با برنامه داشته باشند تا در مسیر پیش رو مشکلات گذشته برای باشگاه مس کرمان تکرار نشود.

_ 5 باشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی زیر نظر شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت دارند که باید در راستای همین مسئولیت اجتماعی موجب حال خوب و نشاط عمومی شوند و نباید وضعیت باشگاه های مس به گونه ای شود که حجم تعهدات انجام نشده و بدهی ها به شکلی شود که موجب ناراحتی مخاطبان خود گردد و از مسیر حرکت حرفه ای خود در امر ورزش خارج شود. برای اجتناب از این موضوع و حرکت هرچه بیشتر هماهنگ باشگاه ها و توجه شرکت به این مقوله حضور کمیته ای مثل کمیته ورزش یک حلقه مفقوده بزرگ را پوشش داد که امیدواریم این موضوع در حرکت پیش رو نیز تداوم داشته باشد.

_ با حضور آقای کهندل در مدیریت پروژه استادیوم شهدای مس که از نیروهای شناخته شده مدیریت ورزش مس محسوب می شوند، روند تکمیل این پروژه قطعا با بهترین وضعیت خود ادامه پیدا خواهد کرد و به زودی واحد اداری و مدیریتی باشگاه نیز با تکمیل روند ساخت ورزشگاه، به این مکان منتقل خواهد شد. با توجه به کشت چمن و کارهای فنی پیش رو فینال بازی حذفی در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد اما با توجه به مراحل پایانی کار، به زودی شاهد تکمیل پروژه خواهیم بود.

_ در رابطه با تیم فوتبال مس کرمان در پایان فصل برنامه ریزی خواهد شد و بر اساس استراتژی طرح شده و موارد مختلف نقشه راه تیم فوتبال مس کرمان را مشخص و اعلام خواهیم کرد.

_ نگاه ویژه ای به ورزش بانوان خواهیم داشت و در رابطه با سایر رشته های ورزشی نیز خوشبختانه بحث تعهدات ورزشکاران انفرادی در روزهای گذشته مشخص شده است و فعالیت سایر رشته های ورزشی نیز در طرح آمایشی باشگاه روشن و مشخص خواهد شد.

همچنین در این برنامه آقای محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز در رابطه با وضعیت این تیم صحبت های خود را به این شرح مطرح کرد:

_ قهرمانی بی نظیری در ورزش کشور توسط تیم هندبال مس کرمان رخ داد که این موضوع نشان از آن داشت تمامی عوامل تیم برروی هدف و کار خود در این فصل تمرکز داشته است.
_ بحث مشکلات تیم ما موضوع پنهانی نبود و همه می دانستند که از ابتدای مسابقات با چه شرایط سختی کار آغاز شد اما تیمی که 90 درصد آن را بازیکنان بومی تشکیل می دادند و تمامی نفرات نیز به نام مس تعصب داشتند اجازه ندادند این مشکلات سد راه موفقیت آن ها شود.

_ در زمانی که بازی های تیم ما به اوج حساسیت خود برای قهرمانی رسید، حضور آقای کافی به عنوان مدیرعامل باشگاه و آقای احمدیان در کمیته ورزش سبب شد که راه برای برون رفت از مشکلات ایجاد شده فراهم گردد و از فروپاشی تیم که در آستانه آن بودیم اجتناب صورت گیرد.

_ تفکر خوبی در ورزش شرکت مس و باشگاه حاکم شده است که ما را به شدت برای فصل آینده و حضور در رقابت های باشگاه های آسیا برای دوری از مشکلات این فصل امیدوار می سازد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و چادرملو