شماره‌ی خبر : ‌2176 | تعداد بازدید : 827
دوشنبه 27 شهریور ماه 1396 ساعت 10:09

عباسپور پس از کسب طلای تیراندازی جهانی: به رویای خودم دست یافتم

پیش از مسابقات با کل اعضای تیم رویایی داشتیم و بسیار خوشحالیم که رویای ما به واقعیت پیوسته است.

عباسپور پس از کسب طلای تیراندازی جهانی: به رویای خودم دست یافتم

بانوی کماندار ملی‌پوش باشگاه مس کرمان که در رقابت‌های معلولین جهان موفق به کسب مدال طلا و رکوردشکنی شد، از تحقق رویای خود در این مسابقات گفت.

سمیه عباسپور پس از کسب یک مدال طلا و یک نقره‌ی این رقابت‌ها گفت: کسب طلای کامپوند نشانگر عشق بی حد و حصر ما به ایران و نشان فدا کاری ما برای اعتلای میهن است.

کماندار ملی‌پوش باشگاه مس در ادامه تصریح کرد: هدف ما کسب مدال طلا بود که انجامش دادیم. چینی ها خوب تیر می انداختند اما ما هم عملکرد خوبی داشتیم. خدا را سپاسگزارم که همه چیز کامل بود و من و هم تیمی هایم توانستیم خوب تیراندازی کنیم. خدا را شکر که برنده شدیم.

عباسپور با بیان اینکه از کسب این مدال شادی بی‌حد و حصری دارد گفت: پیش از مسابقات با کل اعضای تیم رویایی داشتیم و بسیار خوشحالیم که رویای ما به واقعیت پیوسته است.

تیم کامپوند بانوان ایران با حضور سمیه عباسپور در فینال رقابت های پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان مقابل تیم چین قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 229 بر 223 شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

عباسپور همچنین در تیم میکس کامپوند نیز موفق شد عنوان دومی جهان را کسب کند و به مدال نقره برسد.

پیش از این زهرا نعمتی دیگر تیرانداز ملی‌پوش باشگاه مس  نیز در این رقابت‌ها در بخش مسابقات ریکرو عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.


دوشنبه 27 شهریور ماه 1396 ساعت 13:04
تبریک به خانم عباسپور
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز