شماره‌ی خبر : ‌2090 | تعداد بازدید : 1107
یکشنبه 29 مرداد ماه 1396 ساعت 11:20

تیرانداز بانو تیم مس کرمان به فینال فینالیست‌های جام جهانی راه یافت

در رشته کامپوند بانوان پریسا براتچی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور در تیم مس کرمان تیر می‌زند، با 26 امتیاز در رده ششم رشته خود قرار گرفت و به جمع فینال فینالیست‌ها راه یافت.

تیرانداز بانو تیم مس کرمان به فینال فینالیست‌های جام جهانی راه یافت

بعد از برگزاری چهار مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان در سال 2017 فدراسیون جهانی امتیازات ورزشکاران شرکت کننده در این چهار مرحله را اعلام کرد و هفت نفر برتر هر رشته به مسابقات فینال جام جهانی که 11 شهریور در رم ایتالیا برگزار می شود دعوت شدند.

براین اساس در رشته کامپوند بانوان پریسا براتچی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور در تیم مس کرمان تیر می‌زند، با 26 امتیاز در رده ششم رشته خود قرار گرفت و به جمع فینال فینالیست‌ها راه یافت.

شایان ذکر است، براتچی با توجه به مصدومیت پیش آمده در آستانه اعزام به مسابقات مرحله چهارم جام جهانی آلمان، این مسابقات را از دست داد که در صورت حضور در این مسابقات به احتمال زیاد رتبه‌ی بهتری را کسب می نمود.

خبر دیگر از تیم تیراندازی با کمان بانوان مس اینکه 12 کماندار برای حضور در رقابت های قهرمانی تیروکمان جانبازان و معلولان جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می شود، انتخاب شدند که دو بانوی تیرانداز تیم مس کرمان نیز در بین آن‌ها قرار دارند.

سمیه عباسپور در بخش کامپوند و زهرا نعمتی در بخش ریکرو تیراندازان تیم مس کرمان هستند که در قالب تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می شود و در دوره‌ی بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک 2020 نیز وجود دارد. اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.

رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز