شماره‌ی خبر : ‌1911 | تعداد بازدید : 1363
دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 ساعت 09:18

بیانیه جمعی از هواداران تیم فوتبال مس در حمایت از انتخاب احمد نخعی

جمعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان با ارسال بیانه‌ای برای باشگاه مس کرمان، از انتخاب احمد نخعی، بازیکن، کاپیتان،مربی وسرپرست سابق این تیم وهمچنین یکی از فوتبالیست‌های به نام تاریخ کرمان،به عنوان سرمربی تیم مس حمایت کردند.

بیانیه جمعی از هواداران تیم فوتبال مس در حمایت از انتخاب احمد نخعی

جمعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان با ارسال بیانه‌ای برای باشگاه مس کرمان، از انتخاب احمد نخعی، بازیکن، کاپیتان،مربی وسرپرست سابق این تیم وهمچنین یکی از فوتبالیست‌های به نام تاریخ کرمان،به عنوان سرمربی تیم مس حمایت کردند.

متن این بیانیه در آستانه‌ی شروع تمرینات تیم فوتبال مس، تحت نظر این سرمربی، بدین شرح می‌باشد:

                                                     بسمه تعالی


از دیرباز دیار کریمان خطه بزرگمردانی در عرصه‌های مختلف سیاسی فرهنگی ورزشی بوده است.
مردانی باغیرت و با وفا که همیشه جان و مال خویش را برای وطن خود گذاشته و از آن مراقبت می کنند.ورزشکاران بزرگی که غیرت لقبشان بود و  توانایی هایشان بزرگیشان.

آن ها همیشه هوادارانی داشتند که نمی گذاشتند قهرمانانشان تنها باشند و همیشه حامی و پشتیبان آنان بوده اند.

حال نیز مردم کرمان ، هواداران پرشور این دیار، حامی قهرمانان نارنجی پوشی دیار خویش که در قالب باشگاه صنعت مس کرمان فعالیت می کنند هستند .

تا زمانی که آنان غیرت و عشق به پیراهن باارزش مس را داشته باشند، این هواداران تمام قد پشت سر آنان هستند و اگر این غیرت جای خود را به پول بدهد، حمایت هواداران نیز جای خود را به عدم حمایت خواهد داد.

پس از سقوط تیم محبوب مس کرمان به لیگ یک، مربیان بزرگی برای صعود به لیگ برتر به کار گرفته شد که با فعل خواستن و نخواستن نتوانستند این مهم را انجام دهند که با تمام احترام هواداران به آنان خسته نباشید می گویند.

اما امسال در اقدامی شجاعانه و ارزشمند، مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان به خواست هواداران احترام گذاشته و سکان هدایت تیم محبوبمان را به شخصی داده است که خود سال ها برای تیم محبوب خود زحمت کشیده و کاپیتان بااخلاق باتعصب بوده است.

حال اعتماد مدیران باشگاه به مربیان کرمانی، نشان از اعتقاد به دانش بالا و سطح فنی برتر مربیان بومی دارد و نشان از مدیریت صحیح و کارآمد و دلسوز در راس باشگاه.

در این بیانیه که مهر تایید آن از سوی جمع کثیری از هوادارانی که در گرما و سرما حامی تیم مس کرمان بوده و تنها دلخوشی شان دیدن موفقیت و سربلندی نام پرافتخار مس کرمان است، زده شده است با اعلام حمایت از ارکان باشگاه و قدردانی از اقدامات ارزشمند متعدد از جمله جلوگیری از بازیکن سالاری، اعتماد به جوانان، پشتوانه سازی توسط فوتبالیست های کرمانی، نظم و دسیپلین خاص به باشگاه ، برگرداندن بزرگی نام مس در جوامع ملی فوتبال، اعتماد به بازیکنان و مربیان بومی، و اماده سازی بهترین امکانات و مهیا ساختن بستری مناسب برای فعالیت تمامی اعضای تیم برای کسب موفقیت، از انتخاب شایسته سرمربی بادانش، محبوب و باغیرت (جناب اقای احمد نخعی) تشکر کرده و با حضور در تمرینات و بازی های تیم مس کرمان تا اخرین دقیقه مشوق تیم محبوب خود خواهیم بود.

در این ماه مبارک ، از مسئولین استانی، مدیران باشگاه، اعضای تیم، بازیکنان و هواداران و تمامی مردم شریف دیار کریمان میخواهیم تا همقسم شده تا برای رسیدن به خواست خود، یعنی صعود به لیگ برتر که همگان بر شایستگی داشتن توانایی آن صحه میگذارند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و این وحدت، همدلی و اتحادی که هم اکنون ایجاد شده است را تا پایان حفظ نماییم و توجهی به حاشیه سازی های بدخواهان کرمان و مس کرمان نداشته باشیم. قطعا دست این افراد برای مردم کرمان رو شده و اجازه نخواهند داد دوباره باشگاه بزرگ مس کرمان به دست افرادی بیافتد که تفکری جز منافع شخصی خود ندارند.

باشد که بیانیه بعدی هواداران باشگاه مس کرمان در جشن صعود به لیگ برتر قرائت شود.


دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 ساعت 23:02
برای بازیکنان مرتب گفتید بومی بومی.نتیجش چی شد؟همین فصل چند تا از این بومی ها پشت کردن به تیم؟ مهم اقتدار تیم هست.دوره شعار بومی گرایی نیست.همونطور که در اروپا اصلا از این حرفها نیست و حتی اگر بازیکن از اون سر دنیا بخوان میگیرن.
محمد رجبی
1
3
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:45
بنده متاسفانه ندیدم این بیانیه رو و خواهش میکنم اسم منم لحاظ کنید. بسیار بیانیه عالی بود و حرف دل بسیاری از هواداران
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:46
بسیار بیانیه درست و جامعی بود من هم امضا کردم و تا اخر فصل با جون و دل از تیم محبوب شهرم حمایت میکنم و اجازه نخواهیم داد بازیکنان بی ارزش که از تیم جدا شدند به تیم برگردند.
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:48
من هم به عنوان یه هوادار و یه پدر که پسرم نیزتوی یکی از تیم های مس هست این مطلب را تایید میکنم و واقعا همه باید بدانند هواداران مس پشت هم هستند و قطعا امسال موفقیت به تیم مس لبخند خواهد زد.
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:49
قابل توجه برخی افراد که در مقابل اکثریت هواداران مس هیچ هستند. قابل توجه اقایان تا ببینند حرف هواداران رو.اینقدر ادعای غیرت نکنند.
احد رضایی
1
3
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:50
من هم کنار خیلی از امضاهای دیگه تایید کردم این بیانیه رو تا خیلی از بدخواهان مس بفهمند نمیتونند کاری بکنند.
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:53
با تمام توان و چون پشت احمد اقا و باشگاه هستیم و کسی نمیتونه بزرگی مس کرمان رو نبینه. اقایون توی تیم یکی از شهرستان ها خار و ذلیل شدن که در مورد مس صحبت میکنن. چقدر بدبختین.
هوادار مس
1
3
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:55
سلام با تشکر از این بیانیه من نیز حمایت میکنم و این را همه اعلام میکنم که این مطلب مورد تایید خیلی از مردم کرمانه. مردمی که از بازیکن سالاری و دروغ و بیغیرتی برخی در سال های اخیر خسته شدند. بالاخره یکی پیدا شد جلوی شماها واسته. معلومه که بر ضدش میشید چون منافعتان را قطع کرده . پس به همین دلیل با تمام قد و قدرت پشت باشگاه هستیم که تازه باشگاه رو در حال سالم کردن میکنند.
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 01:57
واقعا عجیبه بازیکنانی که رفتند به تیم دیگر و 300 میلیون پول گرفتند آن وقت ادعای غیرت می کنند و باز هم از هوادار میگویند؟ واقعا باید تاسف خورد به حال این بازیکنان
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 02:00
ب امید موفقیت تیم مس که تمام امید و ارزوی ماست و من و چند نفر دیگه از کسانی که فقط پارسال ورزشگاه اومدیم چون بالاخره در باشگاه مس بازیکن سالاری تمام شد. ما نه صعود میخواهیم نه هیجی. فقط یه تیم باشه که به ما هوادارا نگه کیلیویی چند؟ نگه هوادار چیه من پول میخواهم! پولش را کامل گرفته باشه و به هوادار دروغ بگه. هوادار دیگه این بازیکن ها را نمیخواهد. اون اقای بازیکن سالار حتی مجانی هم راهشون ندادن . خجالت هم خوب چیزیه.
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 02:03
من شدیدا این مطلب را تایید میکنم ومیدانم خیلی از مردم کرمان نظرشان نسبت به باشگاه مس عوض شده. شما نگاه کنین. قبلا چقدر علاقه به تیم مس بود و الان چقدر مردم علاقه نشون میدهند. پس اقایونی که پارسال و امسال رفتند، خواهشا دو سه سالی طرف باشگاه نیایید، این خواسته هوادارانه. شما که به مدعی هستید هوادار مهمه. دو سه سال نیایید اگه باشگاه خوب نشد شما بیایید. پس خواهشا فقط بروید و پشت سرتان هم نگاه نکنید گه کم خیانت نکردید
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 02:15
به یاری خدا و آقا امام زمان.با اتحاد وهمدلی ک در مجموعه باشگاه و کلیه ارگانها و مسولین ذیربط در استان.در پایان فصل جشن سعود مس بزرگ ب لیگ برتر برگزار خواهد شد.خواسته ای ک ما هواداران از مسولین محترم داریم این هست ک.همگی یک ل و متحد مجموعه تیم ا حمایت تا این مهم اتفاق افتد.چون واقعا برای استانمون و شرکت مس افت دارد ک این تیم سعود نکند.باشد ک جواب محکم شود ک میگفتن کرمان و کرمانی نمیتوان.انشاءالله و بیاری آقامون امام زمان.و قاطعای ب همه کسانی داده
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 20:47
با سلام خیلی قشنگ مشخصه نصف کامنت ها از طرف یک شخص ارسال شده. با این وجود امیدواریم تیم مس امسال اذیتمان نکند و موجب لذت و خوشحالی ما شود. تا اینجا که به نظر نمی رسد در برابر تیم هایی مثل ملوان که خریدهای خوبی داشته اند بتوانیم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم قطعا جای 2-3 بازیکن بزرگ و اسمی در تیم خالی است. بها دادن به بازیکنان بومی خوب است ولی بهترین شیوه ان همان مدلی است که در زمان بوناچیچ اجرا شد. اگر بازیکنان متعددی از مس چهره شدند زمانی این اتفاق افتاد که ملی پوشانی مثل رحمتی و امیرحسین صادقی یا بازیکنان مطرحی مثل رجب زاده و ... همدر مس بودند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز