باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:37:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بیانیه جمعی از هواداران تیم فوتبال مس در حمایت از انتخاب احمد نخعی

دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 ساعت 09:18

جمعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان با ارسال بیانه‌ای برای باشگاه مس کرمان، از انتخاب احمد نخعی، بازیکن، کاپیتان،مربی وسرپرست سابق این تیم وهمچنین یکی از فوتبالیست‌های به نام تاریخ کرمان،به عنوان سرمربی تیم مس حمایت کردند.

متن این بیانیه در آستانه‌ی شروع تمرینات تیم فوتبال مس، تحت نظر این سرمربی، بدین شرح می‌باشد:

                                                     بسمه تعالی


از دیرباز دیار کریمان خطه بزرگمردانی در عرصه‌های مختلف سیاسی فرهنگی ورزشی بوده است.
مردانی باغیرت و با وفا که همیشه جان و مال خویش را برای وطن خود گذاشته و از آن مراقبت می کنند.ورزشکاران بزرگی که غیرت لقبشان بود و  توانایی هایشان بزرگیشان.

آن ها همیشه هوادارانی داشتند که نمی گذاشتند قهرمانانشان تنها باشند و همیشه حامی و پشتیبان آنان بوده اند.

حال نیز مردم کرمان ، هواداران پرشور این دیار، حامی قهرمانان نارنجی پوشی دیار خویش که در قالب باشگاه صنعت مس کرمان فعالیت می کنند هستند .

تا زمانی که آنان غیرت و عشق به پیراهن باارزش مس را داشته باشند، این هواداران تمام قد پشت سر آنان هستند و اگر این غیرت جای خود را به پول بدهد، حمایت هواداران نیز جای خود را به عدم حمایت خواهد داد.

پس از سقوط تیم محبوب مس کرمان به لیگ یک، مربیان بزرگی برای صعود به لیگ برتر به کار گرفته شد که با فعل خواستن و نخواستن نتوانستند این مهم را انجام دهند که با تمام احترام هواداران به آنان خسته نباشید می گویند.

اما امسال در اقدامی شجاعانه و ارزشمند، مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان به خواست هواداران احترام گذاشته و سکان هدایت تیم محبوبمان را به شخصی داده است که خود سال ها برای تیم محبوب خود زحمت کشیده و کاپیتان بااخلاق باتعصب بوده است.

حال اعتماد مدیران باشگاه به مربیان کرمانی، نشان از اعتقاد به دانش بالا و سطح فنی برتر مربیان بومی دارد و نشان از مدیریت صحیح و کارآمد و دلسوز در راس باشگاه.

در این بیانیه که مهر تایید آن از سوی جمع کثیری از هوادارانی که در گرما و سرما حامی تیم مس کرمان بوده و تنها دلخوشی شان دیدن موفقیت و سربلندی نام پرافتخار مس کرمان است، زده شده است با اعلام حمایت از ارکان باشگاه و قدردانی از اقدامات ارزشمند متعدد از جمله جلوگیری از بازیکن سالاری، اعتماد به جوانان، پشتوانه سازی توسط فوتبالیست های کرمانی، نظم و دسیپلین خاص به باشگاه ، برگرداندن بزرگی نام مس در جوامع ملی فوتبال، اعتماد به بازیکنان و مربیان بومی، و اماده سازی بهترین امکانات و مهیا ساختن بستری مناسب برای فعالیت تمامی اعضای تیم برای کسب موفقیت، از انتخاب شایسته سرمربی بادانش، محبوب و باغیرت (جناب اقای احمد نخعی) تشکر کرده و با حضور در تمرینات و بازی های تیم مس کرمان تا اخرین دقیقه مشوق تیم محبوب خود خواهیم بود.

در این ماه مبارک ، از مسئولین استانی، مدیران باشگاه، اعضای تیم، بازیکنان و هواداران و تمامی مردم شریف دیار کریمان میخواهیم تا همقسم شده تا برای رسیدن به خواست خود، یعنی صعود به لیگ برتر که همگان بر شایستگی داشتن توانایی آن صحه میگذارند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و این وحدت، همدلی و اتحادی که هم اکنون ایجاد شده است را تا پایان حفظ نماییم و توجهی به حاشیه سازی های بدخواهان کرمان و مس کرمان نداشته باشیم. قطعا دست این افراد برای مردم کرمان رو شده و اجازه نخواهند داد دوباره باشگاه بزرگ مس کرمان به دست افرادی بیافتد که تفکری جز منافع شخصی خود ندارند.

باشد که بیانیه بعدی هواداران باشگاه مس کرمان در جشن صعود به لیگ برتر قرائت شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1911