شماره‌ی خبر : ‌1811 | تعداد بازدید : 10352
یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:35

با تداوم توجهات شرکت مس ورزشگاه شهدای مس در سال 96 افتتاح میگردد

ایشان با بیان اینکه بیش از 70 درصد از روند ساخت پروژه به اتمام رسیده است گفت: با مساعدتی که شرکت مس به خرج می‌دهد و روندی که در کار شاهد هستیم می‌توانم پایان سال 96 را زمان اتمام این مجموعه عنوان کنم.

با تداوم توجهات شرکت مس ورزشگاه شهدای مس در سال 96 افتتاح میگردد

ورزشگاه بزرگ شهدای مس در ابتدای جاده‌ی هفت باغ به مراحلی از ساخت خود که مردم کرمان و هواداران فوتبال بیش از پیش از احوال این ورزشگاه جویا می‌شوند.

آقای شهبازی مدیر ساخت این پروژه در رابطه با آخرین تحولات روند تکمیل ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس می‌گوید: عمد تمرکز ما در حال حاضر برروی تجهییز زیر زمین و تاسیات ورزشگاه و امکانات جانبی آن از جمله رختکن‌ها و سالن‌های زیر جایگاه تماشاگران می‌باشد که در حال تکمیل آن‌ها هستیم.

وی ادامه می‌دهد: برای دو زیرزمین ورزشگاه در حال طی کردن مراحل مناقصه هستیم و مقرر شده است که کار مقاوم سازی سکوها نیز از طریق زدن ستون در زیر آن‌ها انجام بگیرد تا بیشتر از 75 درصد سکوها نیاز به جابه جایی نداشته باشند.

مهندس شهبازی به شروع کار برای محوطه‌سازی ورزشگاه اشاره کرد وگفت: با تکمیل حداکثری کاسه ورزشگاه و همچنین اتمام کار ساخت زمین‌های تمرینی اطراف، ما ازشهریور ماه کار محوطه سازی در ورزشگاه را آغاز خواهیم کرد تا کار استفاده از زمین‌های چمن دیگر پروژه نیز تسهیل شود.

ایشان با بیان اینکه بیش از 70 درصد از روند ساخت پروژه به اتمام رسیده است گفت: با مساعدتی که شرکت مس به خرج می‌دهد و روندی که در کار شاهد هستیم می‌توانم پایان سال 96 را زمان اتمام این مجموعه عنوان کنم.

گفتنی است با ساخت این ورزشگاه تحول شگرفی در همه‌ی فعالیت‌های باشگاه صنعت مس کرمان وتیم فوتبال آن رخ خواهد داد و در زمینه‌های گوناگون از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و ورزشی تحول اساسی در ورزش مس صورت خواهد گرفت.

با وجود اینکه در سال‌های اخیر شرکت مس از نظر اقتصادی به دلیل بحران‌های مربوط به تحریم‌ها در وضعیت رکود اقتصادی قرار داشت، اما مدیریت شرکت مس همانند آنچه که در سال‌های 86 تا 91 رخ داد، اصلا اجازه تعطیلی این پروژه مهم ورزشی خود را نداد و با برنامه‌ریزی منطقی مراحل ساخت این ورزشگاه را با وجود همه‌ی فشارهای اقتصادی به پیش برد تا این ورزشگاه در راه روند ساخت خود همانند خیلی از پروژه‌های کشور با استهلاک روبرو نشود.

(عکس منتشر شده نمای بسیار شبیه به ورزشگاه شهدای مس پس از ساخت آن می‌باشد)


یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:42
عکس منتشر شده استادیوم اختصاصی اتلتیکو مادرید (وینسنته کالدرون)هست اما سوالی که اینجا مطرح میشه این ست که چرا با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کرمان این استادیوم مسقف نیست!!!!چرا همیشه بهترینها باید در استان های همجوار اجرا بشه و راهی به کرمان پیدا نکنه..!! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ از آنجا که قرار است در فاز دوساخت ورزشگاه ظرفیت آن به 60 هزار نفر گنجایش افزایش پیدا کند طرح مسقف کردن تمام ورزشگاه نیز در فاز دو ساخت ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) رضا  1396/02/25 ساعت 12:45
خدایا از ما ادم ها. روزی ارزوی یک زمین همانند باهنر داشتیم الان یک ورزشگاه همانند ورزشگاه های روز دنیا میگوییم چرا اینجوری نیست اونجوری نیست.خدایا شکرت!
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:43
تا اونجایی که آقای شهبازی اعلام کردند پروژه در سه فاز تماما مسقف خواهد شد و پروژکتورها بر روی سقف نصب میشه فاز اول سمت وی ایپی فاز دوم سمت رو به روی وی آیپی فاز سوم پشت دروازها ها تماما مسقف خواهد شد
یکشنبه 4 تیر ماه 1396 ساعت 16:00
میشه این استادیوم ها رو فاز بندی نکنید و یکدفعه کامل بشه کجای دنیا نصفه نصفه کار میکنن آخه.این فاز بندی ها برای سرپوش گذاشتن به نواقصش هست تازه این ماکت رو نشون میدید حالا میبینی چی تحویل مردم میدین انقد از اینور اونورش بزنین و بخورین که بشه مثل استادیوم قبیلیتون یه چمنم میکارید که نتون راه برن
شنبه 4 شهریور ماه 1396 ساعت 17:30
یک ورزشگاه مدرن بسازید نمی خواهد فاز بندی بشه. ازاین ورزشگاه باهنربااین چمنش دربریدابرومون حفظ بشه در ایران
پنج‌شنبه 9 شهریور ماه 1396 ساعت 08:54
باسلام ما یه گروه طراح هستیم چندین طرحم برای صندلی گزاری ومحوطه این استادیوم طراحی کردیم میتونیم دراختیارتون بزاریم البته بصورت مجانی .خواهشا به اقای شهبازی هم بفرماییدکه انتخاب رنگ مناسب وچیدمان صندلیها خیلی درزیبایی استادیوم تاثیرداره ایشالله که یه طرح شیک برای صندلی گزاری این ورزشگاه بکارببرند
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) پیمان شکوهی   1396/07/26 ساعت 07:34
لطفاً وارد پیچ ما در اینستگرام بشید، اونجا لینک گروه رو گذاشتیم Iran_stadium
پیمان شکوهی
0
1
چهارشنبه 26 مهر ماه 1396 ساعت 07:30
سلام میشه طرحاتون رو برای ما بفرستید؟
پنج‌شنبه 9 آذر ماه 1396 ساعت 17:30
اولآ این کجاش شبیه ویسنته کالدرونه دومآ تو کرمان باید یه استادیوم باشه تا سقف داشته باشه تو آفتاب نداشته باشه نمیدونم کیا تو این باره تصمیم گیری میکنن که هیچی ازش نمیدوننفقط بلدید بتن رو بریزید تا چندتا سکو درس بشه بگید استادیوم ساختیم عکس دوتا استادیوم بذارید بغل هم آدم خندش میگیره بعدشم میگید ا
شنبه 18 آذر ماه 1396 ساعت 16:34
اولا امیدوارم بلاخره ساخته بشه و 26 سال دیگه طول نکشه!!! دوما یه ورزشگاهی بسازن، که واقعا با غرور و افتخار بگن این استادیوم برای کرمانه.
سه‌شنبه 12 دی ماه 1396 ساعت 18:21
ورزشگاه زدن رو برید از فولاد یاد بگیرید انقددمیگیدورزشگاه فوق مدرن تا حالا جز سکوی بتنی مثل بقیه ورزشگاه دیگه ایران چیزی معلوم نیس.همه استادیوم ساختنتون شبیه همه آخرشم یه استادیوم ناقص تو بیابون تحویل مردم میدید.لااقل برید از کشورهای عربی یاد بگیرید استادیوم ساختن رو.
جمعه 12 بهمن ماه 1397 ساعت 15:17
بعید میدونم این ورزشگاه حالا حالا تمام بشه. امیدوارم ورزشگاه وقتی افتتاح میشه درحد نام و لیاقت مردم کرمان باشه.
دوشنبه 19 فروردین ماه 1398 ساعت 23:53
دو سال گذشت و این ورزشگاه تکمیل نشد ، نمی دونم علتش چیه وقتی پیست دومیدانی رو حذف می کنن به جاش رنگ قهوه ای پیست دومیدانی دور تا دور زمین میزنن که زشته و باید از رنگ سبز یا آبی استفاده بشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز