باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:27:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با تداوم توجهات شرکت مس ورزشگاه شهدای مس در سال 96 افتتاح میگردد

یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:35

ورزشگاه بزرگ شهدای مس در ابتدای جاده‌ی هفت باغ به مراحلی از ساخت خود که مردم کرمان و هواداران فوتبال بیش از پیش از احوال این ورزشگاه جویا می‌شوند.

آقای شهبازی مدیر ساخت این پروژه در رابطه با آخرین تحولات روند تکمیل ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس می‌گوید: عمد تمرکز ما در حال حاضر برروی تجهییز زیر زمین و تاسیات ورزشگاه و امکانات جانبی آن از جمله رختکن‌ها و سالن‌های زیر جایگاه تماشاگران می‌باشد که در حال تکمیل آن‌ها هستیم.

وی ادامه می‌دهد: برای دو زیرزمین ورزشگاه در حال طی کردن مراحل مناقصه هستیم و مقرر شده است که کار مقاوم سازی سکوها نیز از طریق زدن ستون در زیر آن‌ها انجام بگیرد تا بیشتر از 75 درصد سکوها نیاز به جابه جایی نداشته باشند.

مهندس شهبازی به شروع کار برای محوطه‌سازی ورزشگاه اشاره کرد وگفت: با تکمیل حداکثری کاسه ورزشگاه و همچنین اتمام کار ساخت زمین‌های تمرینی اطراف، ما ازشهریور ماه کار محوطه سازی در ورزشگاه را آغاز خواهیم کرد تا کار استفاده از زمین‌های چمن دیگر پروژه نیز تسهیل شود.

ایشان با بیان اینکه بیش از 70 درصد از روند ساخت پروژه به اتمام رسیده است گفت: با مساعدتی که شرکت مس به خرج می‌دهد و روندی که در کار شاهد هستیم می‌توانم پایان سال 96 را زمان اتمام این مجموعه عنوان کنم.

گفتنی است با ساخت این ورزشگاه تحول شگرفی در همه‌ی فعالیت‌های باشگاه صنعت مس کرمان وتیم فوتبال آن رخ خواهد داد و در زمینه‌های گوناگون از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و ورزشی تحول اساسی در ورزش مس صورت خواهد گرفت.

با وجود اینکه در سال‌های اخیر شرکت مس از نظر اقتصادی به دلیل بحران‌های مربوط به تحریم‌ها در وضعیت رکود اقتصادی قرار داشت، اما مدیریت شرکت مس همانند آنچه که در سال‌های 86 تا 91 رخ داد، اصلا اجازه تعطیلی این پروژه مهم ورزشی خود را نداد و با برنامه‌ریزی منطقی مراحل ساخت این ورزشگاه را با وجود همه‌ی فشارهای اقتصادی به پیش برد تا این ورزشگاه در راه روند ساخت خود همانند خیلی از پروژه‌های کشور با استهلاک روبرو نشود.

(عکس منتشر شده نمای بسیار شبیه به ورزشگاه شهدای مس پس از ساخت آن می‌باشد)

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1811