شماره‌ی خبر : ‌1742 | تعداد بازدید : 1291
دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 19:17

راه‌آهن تهران1-0 مس کرمان/تداوم ناکامی‌های مس

تیم فوتبال مس کرمان به روند ناکامی هفته‌های اخیر خود ادامه داد و با یک گل شکست را در تهران از تیم راه‌آهن پذیرفت.

راه‌آهن تهران1-0 مس کرمان/تداوم ناکامی‌های مس

تیم فوتبال مس کرمان به روند ناکامی هفته‌های اخیر خود ادامه داد و با یک گل شکست را در تهران از تیم راه‌آهن پذیرفت.

تیم فوتبال مس که کمترین شانس ممکن برای بازگشت به جمع تیم‌های مدعی صعود را در لیگ یک داشت، در بازی با راه‌آهن با ترکیب رضا حیدری،مجید ایوبی، علیرضا ابراهیمی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده‌روح، علی فرهنگ، میلاد محمدی، علیرضا قاسمی، علی یونسی و اسماعیل کیانی به میدان رفت.

در این بازی انگیزه‌های تیم راه‌آهن که خطر سقوط به لیگ دو را کاملا احساس می‌کرد، به عنوان میزبان بازی به مراتب بیشتر از تیم مس کرمان بود ولی با این حال این شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بودند که موقعیت‌های گل بیشتری را با شروع بازی خلق کردند.

با وجود اینکه بازی دو تیم در نیمه‌ی اول کم افت خیز و بیشتر در میانه‌ی میدان دنبال می‌شد، اما حملات مس بیشتر بود و در دقیقه‌ی 5 بازی کیانی می‌توانست خیلی زود مس را پیش بی‌اندازد که ناموفق بود.

احمد زنده‌روح نیز در میانه‌های نیمه‌ی اول با شوتی سرکش دروازه‌ی میزبان را تهدید کرد و در مقابل راه‌اهن نیز در دقایق پایانی این نیمه موقعیتی داشت که حیدری توپ را دفع کرد.

بهرشکل نیمه‌ی اول با بازی نه چندان گرم دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و با شروع نیمه‌ی دوم بازهم این مس کرمان بود که در همان دقایق ابتدایی با ضربه یونسی صاحب موقعیت گل شد که بازهم این توپ از دست رفت.

در مقابل تیم راه‌اهن که می‌دانست از دست دادن موقعیت‌های این بازی می تواند با سقوط این تیم مساوی شود، در یکی از معدود حملات خود برروی دروازه‌ی  مس نهایت استفاده را برد و با ارسال بلندی که بروی دروازه‌ مس داشت و ضربه‌ی سر کریم ابراهیمی در دقیقه‌ی 52 موفق شد دروازه‌ی مس را باز کند.

بازیکنان مس که بعد از این گل از نظر روحی دچار افت محسوسی شده بودند، بازهم به حملات خود ادامه دادند و در مقابل با بازی دفاعی راه‌آهن که از تک گل خود محافظت می‌کرد راهی به دروازه‌ی این تیم پیدا نکردند.

در این نیمه محبوب‌مجاز به جای فرهنگ، میرزایی به جای داداش‌وند و دغاغله به کیانی به زمین آمدند ولی این تعویض‌ها نیز نتوانست گره‌ای از گلزنی مس باز کند تا در نهایت مس این بازی را نیز با نتیجه‌ای تلخ به اتمام برساند.

در نهایت این بازی با همان یک گل به سود میزبان پایان یافت تا مس با پذیرش این شکست 48 امتیازی باقی بماند و در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرد.


دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 22:45
خسته نباشین!!!
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 05:38
حیف است تیم شهرمان سه هفته پشت سر هم هی داریم می بازیم روحیه تیم چرا این قدر ضعیف شده غیرت مردانگی بچه ها کجا رفته خوب مسولین عزیز باشگاه این جور باشد که تیم همین جور هر سال لیگ یبک مانده کاری بکنید برای تیم حیف است تیم شهرمان ایگ برتر نرود چرا هفته های پایانی تیم خراب می کند تو رو خدا چاره بیاندیشید فصل بعد بریم لیگ برتر
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 07:57
من بازی رو از نزدیک دیدم مس خوب بازی کرد و موقعیت زیاد داشت اما متاسفانه در گلزنی خیلی ناکام بودیم ضمن اینکه به هرحال انگیزه کم و ترس از مصدومیت هم در نتیجه به دست اومده بی تاثیر نبود
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 09:39
باشگاه مس فقط پول خوبی به بازیکن میده.بازیکنم وقتی پولشوگرفته فقط مواظب مسدوم نشه دگه نتیجه براش اهمیتی نداره
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) احمدرضا  1396/01/29 ساعت 14:24
قابل توجه بازیکن باغیرت !!!!
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:05
تیم مس قرار بود یک سال تو لیگ یک بمونه بعد بیاد لیگ برتر رفت سال چهارم کجاست صنعت آسیایی؟؟؟
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:06
واقعا کادرفنی شاهکار کردن.حداقل بازیکن های جوان را بازی میدادی.واقعا چرا بازیکنان و سرمربی جریمه نمیشن؟
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:07
خب طبیعی بود.راه اهن به شدت نیاز به برد داشت و مس براش مهم نبود.باید سریعتر سرمربی جدید انتخاب بشه و بازیکنان مورد نیاز گرفته بشه و بعضی بازیکنان خیانت کار نیز از بازیکنان غیرتمند جدا بشن
حسین احمدی
1
4
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:08
چرا بازیکنی که تمرین نکرده و فقط حاشیه درست کرده بازی کرده؟؟!!!!
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:10
بازی خوبی بود ما موقعیت زیاد داشتیم اما مشخصه تیم مس خیلی بی انگیزه بودن دیگه بی معرفتیه بخواهیم این سه بازی ازشون ایراد بگیریم باید از الان فکر فصل اینده باشیم
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:11
تا وقتی بازیکن سالاری باشه و بخواهین هیچی به بازیکن نگین همینه
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:12
همه باید صبور باشیم خدایی دم مسولین باشگاه گرم واقعا همه جوره پشت تیم بودن و همه جوره حمایت کردن .ایکاش کادرفنی کنار اقای ایراهیم زاده قوی تر بود و بازیکنان برای پول فقط بازی نمیکردن
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:29
امیدواریم تو این بازیهای اخری بیشتر از جوونها استفاده بشه و از همین حالا کادر فنی و بازیکنان فصل اینده وضعیتشون مشخص باشه.
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:29
امیدواریم تو این بازیهای اخری بیشتر از جوونها استفاده بشه و از همین حالا کادر فنی و بازیکنان فصل اینده وضعیتشون مشخص باشه.
یکشنبه 3 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:53
با توجه به اینکه تیم مس این فصل جوانگرایی کرد نتایج قابل قبوله وبهتر است بازیکنان که تا اندازه ای با هم هماهنگ شده و کادر فنی هم روی آنها شناخت پیدا کرده برای سال بعد حفظ و شاکله تیم متلاشی نشودتزریق چند بازیکن باتجربه مخصوصا در خط حمله یک بازیکن فرصت طلب همانند عباس زاده جذب تا بازی خوب تیم با نتیجه گیری همراه شودتا بتوان در سال آینده به صعود تیم به لیگ برتر امیدوار شد. در واقع صعود به لیگ برتر به یک برنامه حداقل دو یا سه ساله نیازمند است وتغییرات پی در پی حاصلی جز فرصت سوزی در برنخواهد داشت. ضمنا بهتر است سیاست تبیه وپاداش به موقع در تیم عملی تا بازیکن احساس مسئولیت کرده واز سر شکم سیری پای به زمین مسابقه نگذارد وبا بازیکنان حاشیه ساز به هر میزان سابقه وتوان فنی برخورد شود زیرا نظم وانضباط ورعایت حرمت مربی وهواداران واخلاق مداری ضامن موفقیت تیم می باشد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز