باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:25:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

راه‌آهن تهران1-0 مس کرمان/تداوم ناکامی‌های مس

دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 ساعت 19:17

تیم فوتبال مس کرمان به روند ناکامی هفته‌های اخیر خود ادامه داد و با یک گل شکست را در تهران از تیم راه‌آهن پذیرفت.

تیم فوتبال مس که کمترین شانس ممکن برای بازگشت به جمع تیم‌های مدعی صعود را در لیگ یک داشت، در بازی با راه‌آهن با ترکیب رضا حیدری،مجید ایوبی، علیرضا ابراهیمی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده‌روح، علی فرهنگ، میلاد محمدی، علیرضا قاسمی، علی یونسی و اسماعیل کیانی به میدان رفت.

در این بازی انگیزه‌های تیم راه‌آهن که خطر سقوط به لیگ دو را کاملا احساس می‌کرد، به عنوان میزبان بازی به مراتب بیشتر از تیم مس کرمان بود ولی با این حال این شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بودند که موقعیت‌های گل بیشتری را با شروع بازی خلق کردند.

با وجود اینکه بازی دو تیم در نیمه‌ی اول کم افت خیز و بیشتر در میانه‌ی میدان دنبال می‌شد، اما حملات مس بیشتر بود و در دقیقه‌ی 5 بازی کیانی می‌توانست خیلی زود مس را پیش بی‌اندازد که ناموفق بود.

احمد زنده‌روح نیز در میانه‌های نیمه‌ی اول با شوتی سرکش دروازه‌ی میزبان را تهدید کرد و در مقابل راه‌اهن نیز در دقایق پایانی این نیمه موقعیتی داشت که حیدری توپ را دفع کرد.

بهرشکل نیمه‌ی اول با بازی نه چندان گرم دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و با شروع نیمه‌ی دوم بازهم این مس کرمان بود که در همان دقایق ابتدایی با ضربه یونسی صاحب موقعیت گل شد که بازهم این توپ از دست رفت.

در مقابل تیم راه‌اهن که می‌دانست از دست دادن موقعیت‌های این بازی می تواند با سقوط این تیم مساوی شود، در یکی از معدود حملات خود برروی دروازه‌ی  مس نهایت استفاده را برد و با ارسال بلندی که بروی دروازه‌ مس داشت و ضربه‌ی سر کریم ابراهیمی در دقیقه‌ی 52 موفق شد دروازه‌ی مس را باز کند.

بازیکنان مس که بعد از این گل از نظر روحی دچار افت محسوسی شده بودند، بازهم به حملات خود ادامه دادند و در مقابل با بازی دفاعی راه‌آهن که از تک گل خود محافظت می‌کرد راهی به دروازه‌ی این تیم پیدا نکردند.

در این نیمه محبوب‌مجاز به جای فرهنگ، میرزایی به جای داداش‌وند و دغاغله به کیانی به زمین آمدند ولی این تعویض‌ها نیز نتوانست گره‌ای از گلزنی مس باز کند تا در نهایت مس این بازی را نیز با نتیجه‌ای تلخ به اتمام برساند.

در نهایت این بازی با همان یک گل به سود میزبان پایان یافت تا مس با پذیرش این شکست 48 امتیازی باقی بماند و در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1742