شماره‌ی خبر : ‌1668 | تعداد بازدید : 1418
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 18:28

فولاد یزد1-0 مس کرمان/ خودسوزی مس در یزد

تیم فوتبال مس کرمان با پذیرفتن شکست بر صفر در یزد و برابر فولاد این شهر دست به یک فرصت سوزی بزرگ برای تداوم نوار موفقیت‌‌هایش در دوربرگشت زد.

فولاد یزد1-0 مس کرمان/ خودسوزی مس در یزد

تیم فوتبال مس کرمان با پذیرفتن شکست بر صفر در یزد و برابر فولاد این شهر دست به یک فرصت سوزی بزرگ برای تداوم نوار موفقیت‌‌هایش در دوربرگشت زد.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی خارج از خانه تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، بهنام داداش‌وند، علیرضا ابراهیمی، مجید ایوبی، وحید اسماعیل‌بیگی، حسین تهامی، علی فرهنگ، کیانوش میرزایی،مجتبی محبوب‌مجاز، مهدی تیکدری و اسماعیل کیانی به زمین فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو به امتیاز کامل این بازی برای روند حرکتی خود در بالا و پائین جدول نیاز حیاتی داشتند و از همین رو بازی با حساسیت‌های زیادی آغاز شد.

همین حساسیت بالا وکیفیت پائین چمن ورزشگاه یزد سبب شده بود که بازی دو تیم در نیمه‌ی اول اصلا چنگی به دل نزند و با لو رفتن پیاپی توپ‌ها در میانه‌ی زمین، عملا موقعیت گل زیادی در این بازی شکل نگیرد.

بهترین موقعیت گل بازی در نیمه‌ی اول در دقیقه‌ی 38 برای مس کرمان به دست آمد که مهدی تیکدری خیلی راحت این فرصت را از دست داد.

با شروع نیمه‌ی دوم این تیم مس کرمان بود که برای زدن گل عجله‌ی بیشتری از خود نشان می‌داد و بیشتر در زمین حریف آفتابی می‌شد.

مسی‌ها می‌توانستند در دقیقه‌ی 62 از روی یک ضربه‌ی آزاد به گل برسند ولی این موقعیت‌ هم از دست رفت.

بازی در نیمه‌ی دوم با تسلط کامل تیم مس کرمان جلو می‌رفت ولی این تیم با وجود برتری در زمین حریف، در زدن ضربات آخر کم دقت بود و در دقیقه‌ی 77 بازی علی یونسی که در نیمه‌ی دوم برای مس به زمین آمده بود نتوانست موقعیت تک به تک خود را برای مس تبدیل به گل کند...گلی که می توانست سرنوشت این بازی را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

درست یک دقیقه بعد از هدر رفتن این موقعیت گل، تیم فولاد یزد برخلاف روند بازی به گل رسید و با استفاده از غفلت مدافعان مس، تک موقعیت خود در این بازی برروی دروازه‌ی مس را تبدیل به گل کرد.

امیر رفعتی در دقیقه‌ی 78 بازی از سمت راست خط دفاعی مس به راحتی صاحب موقعیت شد و در بین مدافعان مس با یک ضربه آرام  تک گل این بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل تلاش بازیکنان مس برای زدن گل تساوی حاصلی نداشت تا مس ناباورانه و در روزی که از سوی هوادارانش در یزد به خوبی هم تشویق می‌شد بازی را واگذار کند.

این شکست از آنجا برای مس لطمات بیشتری به همراه آورد که سایر مدعیان بالای جدول نظیر سپیدرود، گل‌گهر وپارس جنوبی برابر رقیبانشان به پیروزی رسیدند تا حالا مس با اختلافی شش امتیازی با صدر جدول با یک پله نزول به رده‌ی پنجم برود. این اولین شکست مس در دور برگشت لیگ یک بود.

 


دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 19:55
حیف شدنبردیم ایشالا بازی بعدبرابرآلمینیوم اراک پیروزمیشیم
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 20:53
بازی رو کامل دیدم واقعا مزخرف بازی کردیم،شمردم بازیکنان مس 3 تا پاس صحیح نمیتونستند بهم بدن،این فاجعست چند موقعیت گل هم روی ضربات آزاد و بزن زیر توپ بود،مشخص بود بچه ها اصلا نمیخواستن تلاش کنن وقتی کسی خودش و به خواب زده بیدار کردنش غیر ممکنه!!! واسم جالبه خبری از زنده روح و دغاغله نبود!! این یعنی چی بازیکنای کلیدی رو بزارن بیرون!! متاسفم فقط
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 20:56
واسم یکی توضیح بده تیم تازه صعود کرده پارس جنوبی بدون هیچ امکانات و بازیکن نامی و مربی آنچنانی چه جوری اولین حضورش الان اینجای جدوله؟؟؟
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 23:21
انشاا... بازیهای بعد جبران میشه ،مشکل مس نداشتن یک بازیکن تمام کننده مطمین و عدم حفظ تاکتیکهای پیاده شده س
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:34
اخه چرا این توپ ها رو گل نمیکنیم، واقعا مهدی تیکدری یه کم باتحربه بود ما برده بودیم. خیلی سخت شد اما ناامید هیچکدوممون نباید بشیم. تیم جوون همین مشکلات رو داره
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:36
یه ضدحمله گل کردن. کادرفنی پشت وحید رو میباست پر میکرد، وقتی همه جانبه حمله کنیم صدحمله میخوریم و قانونه فوتبال گل نزنی میخوری. چند موقعیت عالی گل نکردیم خوردیم. ٦ بازی ٦برد. غیرممکن نیست فقط یه یاعلی میخواد
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:38
خیلی حیف شد با سه امتیاز خیلی امیدوار میشدیم. اما همین روند جوان ها قابل تقدیره، همینک در سال اول جز مدعیان اصلی هستیم عالیه ولی سال دیگه جایی برای اشتباه نیست و باید سال اینده در لیگ باشیم
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:41
واقعا این تیم استاد فرصت سوزیه. ١٤ ١٥هفته نباخته بودیم حالا از یزد باید ببازیم؟؟!! اگه دقت میکردیم یک گل میردیم اونا دیگه وا داده بودن. هوادار واقعی پشت تیمشه. اونم این تیم که همه کرمونیه و دلش برای تیمه. تا اخرش پشتشیم همونجوری که توی یزد با تمام ناراحتی ها بعد از باخت تیم رو تشویق کردیم
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:43
خدایا چرا واقعا حق چرا به حقدار نمیرسه!!!! اون از بازی پارس که داور حقمون خورد اینم از بازی یزد مثل سپیدرود این همه موقعیت گل نمیشه به توپ اونا گل میکنن واقعا این عدالته؟؟!!
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 08:49
درسته برنامه دوساله بود ولی سال اول مدعی بودیم و هستیم هنوزم ناامید نیستیم از صعود ولی التماستوت میکنم صعود هم نکردیم این روند رو قطع نکنین. امسال جوان های کرمانی شایستگیشون نشون دادن. بی تجربه بودن گل نکردن قبول ولی این جوان باید توی همین زمین ها تجربه کسب کنه تورو قران این روند رو ادامه بدین سال اینده با اقتداز صعود میکنیم. خوبه مثل ماشین سازی یا حتی نفت اسانسوری بریم و سریع برگردیم!!! به خدا هیچکس اینجور صعودی نمیخواد که سال بعد برگردیم. پس با بازی دادن جوان ها و تجربه کسب کردنشون امسال هم نشد سال دیگه به علی قسم با اقتدار میریم و لیگ برتر همیشگی موندگاریم با این کارهای زیرساختی که امسال شد. خدا خیر نده اونایی جلوی پیشرفت جوان های کرمانی و پیشرفت باشگاه را گرفتن در سال های قبل و فقط یک سال اومدن رفتن. امسال جوان ها همه چی رو ثابت کردن. نمیدونین پایه های مس چه جواهرهایی داره سال دیگه با همین ها از هفته اول صعود میکنیم به قران
سه‌شنبه 24 اسفند ماه 1395 ساعت 09:59
چگونه می توان از دام منیت ها رها شد و به وحدانیت و وحدت رسید نه با غرور نه با سراسیمگی نه با ازهم پاشیدگی با حفظ یک چیز پس آن یک چیز همه ی خصوصیات و نیازهای ما را اصلاح و بدور از آشفتگی می سازد یک خویشتن داری کوچک اتفاقات بزرگی را رقم می زند و یک غرور و منیت بی توجهیات زیادی را رقم می زند خام خود و من حتی می توانم های خود نشویم یک فکر یک هدف والا می تواند یک جمع را نجات دهد و از نتوانستن ها و ضعف ها و تن به غرق شدن در غرورها نجات دهد و گذشتها می توانند گره های مشکلات را باز نمایند.پس هیچگاه هدف والایمان را از دست ندهیم و اما آن یک چیز بجز توجه به خداوند و قرار دادن بزرگی و غرورها برای خداوند چه چیز دیگری می تواند باشد؟ خداوند یارتان.به خدا توکل کنید که خداوند برای شما کافیست و جز خداوند سرپرستی برای خود نگیرید. الله ولی الذین امنوا یخرجهم من الظلمات الی النور والذین کفروا اؤلیاؤهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اؤلئک اصحاب النارهم فیها خالدون.
چهارشنبه 25 اسفند ماه 1395 ساعت 08:06
کاش برده بودیم , باخت تو این بازی خیلی به ضررمون شد اما بهر حال نباید ناامید باشیم هنوز 6 بازی مونده که باید با تمام قوا بجنگیم و هر چه در چنته هست رو کنیم ما هوادارا امیدواریم و با تمام توان از تیم حمایت می کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز