باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:33:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فولاد یزد1-0 مس کرمان/ خودسوزی مس در یزد

دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 18:28

تیم فوتبال مس کرمان با پذیرفتن شکست بر صفر در یزد و برابر فولاد این شهر دست به یک فرصت سوزی بزرگ برای تداوم نوار موفقیت‌‌هایش در دوربرگشت زد.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی خارج از خانه تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، بهنام داداش‌وند، علیرضا ابراهیمی، مجید ایوبی، وحید اسماعیل‌بیگی، حسین تهامی، علی فرهنگ، کیانوش میرزایی،مجتبی محبوب‌مجاز، مهدی تیکدری و اسماعیل کیانی به زمین فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو به امتیاز کامل این بازی برای روند حرکتی خود در بالا و پائین جدول نیاز حیاتی داشتند و از همین رو بازی با حساسیت‌های زیادی آغاز شد.

همین حساسیت بالا وکیفیت پائین چمن ورزشگاه یزد سبب شده بود که بازی دو تیم در نیمه‌ی اول اصلا چنگی به دل نزند و با لو رفتن پیاپی توپ‌ها در میانه‌ی زمین، عملا موقعیت گل زیادی در این بازی شکل نگیرد.

بهترین موقعیت گل بازی در نیمه‌ی اول در دقیقه‌ی 38 برای مس کرمان به دست آمد که مهدی تیکدری خیلی راحت این فرصت را از دست داد.

با شروع نیمه‌ی دوم این تیم مس کرمان بود که برای زدن گل عجله‌ی بیشتری از خود نشان می‌داد و بیشتر در زمین حریف آفتابی می‌شد.

مسی‌ها می‌توانستند در دقیقه‌ی 62 از روی یک ضربه‌ی آزاد به گل برسند ولی این موقعیت‌ هم از دست رفت.

بازی در نیمه‌ی دوم با تسلط کامل تیم مس کرمان جلو می‌رفت ولی این تیم با وجود برتری در زمین حریف، در زدن ضربات آخر کم دقت بود و در دقیقه‌ی 77 بازی علی یونسی که در نیمه‌ی دوم برای مس به زمین آمده بود نتوانست موقعیت تک به تک خود را برای مس تبدیل به گل کند...گلی که می توانست سرنوشت این بازی را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

درست یک دقیقه بعد از هدر رفتن این موقعیت گل، تیم فولاد یزد برخلاف روند بازی به گل رسید و با استفاده از غفلت مدافعان مس، تک موقعیت خود در این بازی برروی دروازه‌ی مس را تبدیل به گل کرد.

امیر رفعتی در دقیقه‌ی 78 بازی از سمت راست خط دفاعی مس به راحتی صاحب موقعیت شد و در بین مدافعان مس با یک ضربه آرام  تک گل این بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل تلاش بازیکنان مس برای زدن گل تساوی حاصلی نداشت تا مس ناباورانه و در روزی که از سوی هوادارانش در یزد به خوبی هم تشویق می‌شد بازی را واگذار کند.

این شکست از آنجا برای مس لطمات بیشتری به همراه آورد که سایر مدعیان بالای جدول نظیر سپیدرود، گل‌گهر وپارس جنوبی برابر رقیبانشان به پیروزی رسیدند تا حالا مس با اختلافی شش امتیازی با صدر جدول با یک پله نزول به رده‌ی پنجم برود. این اولین شکست مس در دور برگشت لیگ یک بود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1668