شماره‌ی خبر : ‌1170 | تعداد بازدید : 11267
یکشنبه 11 مهر ماه 1395 ساعت 10:35

ترسیم مدل کامپیوتری ورزشگاه بزرگ شهدای مس

در پلان کامپیوتری که برای ساخت تمامی فازهای این مجموعه طراحی شده است و شما می‌توانید در قسمت گزارش‌های ویدیویی سایت باشگاه آن را دانلود و مشاهده کنید، عظمت و سنگینی این پروژه که در فازهای گوناگون به اتمام خواهد رسید را مشاهده خواهید کرد.

ترسیم مدل کامپیوتری ورزشگاه بزرگ شهدای مس

چندی پیش مهندس مرادعلیزاده رئیس شرکت ملی صنایع مس ایران بازدیدی را از مجموعه‌ی در حال ساخت شهدای مس انجام داد و بر پیگیری هرچه سریعتر ساخت این پروژه عظیم تاکید کرد.

با پیگیری‌های شرکت مس و کمیته‌ی راهبردی ورزش و فرهنگ این شرکت به ریاست آقای مرتضی دلاوری و علاقه‌ای که این نهاد نسبت به ساخت و ساز‌های کلان و اصولی در ورزش استان دارد، این امیدواری در بین اهالی ورزش و به خصوص فوتبال استان ایجاد شده است که این پروژه با وجود مشکلات اقتصادی شدید پیش روی، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

در پلان کامپیوتری که برای ساخت تمامی فازهای این مجموعه طراحی شده است و شما می‌توانید در قسمت گزارش‌های ویدیویی سایت باشگاه آن را دانلود و مشاهده کنید، عظمت و سنگینی این پروژه که در فازهای گوناگون به اتمام خواهد رسید را مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر چهار زمین تمرینی فوتبال این مجموعه به بهره‌برداری رسیده است اما با اتمام ساخت ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس، فاز یک این مجموعه تکمیل خواهد شد.

ورزشگاهی که یکی از شکیل‌ترین استادیوم‌های ایران و حتی آسیا خواهد شد و در کنار امکانات روز دنیا، معماری خاص آن با بادگیرها و قلعه‌هایی که در استان کرمان وجود دارد، نشان می‌دهد که این ورزشگاه متعلق به کدام خطه می‌باشد.

همچنین در این ورزشگاه کلیه‌ی امکانات یک ورزشگاه روز دنیا از جمله سالن‌های مختلف آماده‌سازی تیم‌ها تدارک دیده شده است.

در فازهای بعدی این مجموعه، ساخت سالن ورزشی چند منظوره وجود دارد که این پلان کامپیوتری نیز قابل مشاهده است.

همچنین در مراحل آخر آن ساخت دریاچه مصنوعی و همچنین فضای مناسب برای تمرین تیم‌های قایقرانی در نظر گرفته شده است که در فازهای نهایی این پروژه گنجانده شده است.

طبق گفته‌ی مهندس شهبازی مسئول ساخت این پروژه، با توجه به روند فعلی ساخت کاسه‌ی ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس، می‌توان این امید را داشت که در سال آینده شاهد افتتاح فاز یک این مجموعه‌ی بزرگ ورزشی باشیم.

شما برای دیدن پلان کامپیوتری این ورزشگاه می‌توانید به قسمت گزارش‌های ویدیویی سابت باشگاه صنعت مس کرمان مراجعه کنید.


پرسام امینی
1
19
یکشنبه 11 مهر ماه 1395 ساعت 13:40
مطمِئنا با این کلیپی که دیدم نمیتونه به یکی از شکیل‌ترین استادیوم‌های آسیا تبدیل بشه ما نباید فراموش کنیم که در آسیا کشورهایی مثل: ژاپن،کره،چین و..هستند که استادیوم های فوق العاده زیبایی دارند به طور مثال استادیوم آشیانه پرنده در چین که کلی هم جایزه طراحی گرفته اما این استادیوم در کرمان متاسفانه سقف برای تمام تماشاچی ها نداره و ظاهرا همون رویه گذشته در این استادیوم هم ادامه داره
پنج‌شنبه 15 مهر ماه 1395 ساعت 14:56
این همه منتظر بودیم با وجود گرمای شدید کرمان.بریم تو ورزشگاه مسقف بازیا نگا کنیم.اونوقت با ای طراحی چرت و پرت معلوم شد این آرزو رو باید به گور ببرن مردم کرمان...اینقد نمیفهمن وقتی سقف باشه...هم از خراب شدن صندلیا بخاطر گرما جلوگیری میشه همه.هم تماشاگران راحت ترن دیگه کسی برا رفتن به جایگاه ویژه دعوا نمیکنه.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با تشکر از پیام شما باید توضیح داده بشه که سقف ضلع غربی ورزشگاه از نظر ارتفاع و شکل مهندسی به گونه‌ای طراحی شده است که با برگزاری بازی در ساعات بعدازظهر سایه آن برروی ضلع شرقی ورزشگاه نیز افتاده شود و این موضوع در پلان کامپیوتری نیز مشخص است. همچنین با توجه به اقلیم هوایی کرمان سرپوشیدگی کامل ورزشگاه لطمات جدی به چمن ورزشگاه می‌زد که این موضوع نیز در طراحی شکل سقف لحاظ شده بود.
یکشنبه 18 مهر ماه 1395 ساعت 12:37
البته اینکه سایه زیادی برای چمن ضرر داره شکی در این نیست.اما با نصب سقف متحرک یا سقفهای چادری که جمع میشوند.میشد این مشکل رو حل کرد...ورزشگاه جدید مس کرمان کپی برداری از استادیوم ویسنته کالدرون تیم اتلتیکو مادرید هست.ولی اون ورزشگاه بخاطر شرایط خنکی هوا و اینکه 1961 ساخته و طراحی شده...استادیوم شهدای مس میتونست و میتونه بهتر باشه...البته من از شرایط مالی پروژه خبر ندارم...ولی سقفهای چادری هزینه زیادی رو در بر نمیگیره...با تشکر
یکشنبه 9 آبان ماه 1395 ساعت 13:28
ای کاش ورزشگاه یکدست مسقف بود هم در شرایط آب و هوایی مختلف و مثل بارون میتونه خیلی خوب باشه و هم یه نمایه شیک و قشنگی به ورزشگاه میده که دید خیلی خوبی میتونه داشته باشه از نماهای مختلف!
دوشنبه 8 آذر ماه 1395 ساعت 09:24
اینکه میگن سایه زیادی برا چمن ورزشگاه خوب نیست بنظرم خیلی نمیتونه حرف قانع کننده ایی باشه برای نذاشتن سایه بان بالای سر تماشا گران....چون اکثر ورزشگاههای اروپایی هم سایه بان دارن هم شهراشون ابریه...ولی بهترین چمن رو دارن...برای مثال با توجه به این روزای سرد و برفی و بارونی،تکلیف تماشاگران چیه؟!با این وضعیت فک نکنم روبروی جایگاه کسی بره....ولی باید از طراحی نزدیکی تماشگران به زمین و زیبا سازی اطراف ورزشگاه تشکر کرد...رنگ صندلی ها هم نارنجی و مشکی باشه بهتر میشه..
چهارشنبه 22 دی ماه 1395 ساعت 16:51
ورزشگاه رو حتما مسقف بسازید یا کاملا رهاش کنید.. با این همه منابع استان حقمونه ورزشگاه مسقف و شیکی داشته باشیم..
پنج‌شنبه 19 اسفند ماه 1395 ساعت 17:38
تاریخ افتتاحش دقیق کی هست ــــــــــــــــــــــــ طبق گفنه مقامات ساخت آن بهمن ماه 96
شنبه 2 شهریور ماه 1398 ساعت 00:55
خداوکیلی تمام صندلی های ورزشگاه رو نارنجی کنن ورزشگاه امام علی صندلی هاش مثل جعبه مداد رنگی هسته خداوکیلی به زیبا سازی ورزشگاه هم فکر کنن چون این همه سرمایه می کنن ترن باز جعبه مداد رنگی درست کنن ممنون. به امید خدا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز