باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:57:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ترسیم مدل کامپیوتری ورزشگاه بزرگ شهدای مس

یکشنبه 11 مهر ماه 1395 ساعت 10:35

چندی پیش مهندس مرادعلیزاده رئیس شرکت ملی صنایع مس ایران بازدیدی را از مجموعه‌ی در حال ساخت شهدای مس انجام داد و بر پیگیری هرچه سریعتر ساخت این پروژه عظیم تاکید کرد.

با پیگیری‌های شرکت مس و کمیته‌ی راهبردی ورزش و فرهنگ این شرکت به ریاست آقای مرتضی دلاوری و علاقه‌ای که این نهاد نسبت به ساخت و ساز‌های کلان و اصولی در ورزش استان دارد، این امیدواری در بین اهالی ورزش و به خصوص فوتبال استان ایجاد شده است که این پروژه با وجود مشکلات اقتصادی شدید پیش روی، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

در پلان کامپیوتری که برای ساخت تمامی فازهای این مجموعه طراحی شده است و شما می‌توانید در قسمت گزارش‌های ویدیویی سایت باشگاه آن را دانلود و مشاهده کنید، عظمت و سنگینی این پروژه که در فازهای گوناگون به اتمام خواهد رسید را مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر چهار زمین تمرینی فوتبال این مجموعه به بهره‌برداری رسیده است اما با اتمام ساخت ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس، فاز یک این مجموعه تکمیل خواهد شد.

ورزشگاهی که یکی از شکیل‌ترین استادیوم‌های ایران و حتی آسیا خواهد شد و در کنار امکانات روز دنیا، معماری خاص آن با بادگیرها و قلعه‌هایی که در استان کرمان وجود دارد، نشان می‌دهد که این ورزشگاه متعلق به کدام خطه می‌باشد.

همچنین در این ورزشگاه کلیه‌ی امکانات یک ورزشگاه روز دنیا از جمله سالن‌های مختلف آماده‌سازی تیم‌ها تدارک دیده شده است.

در فازهای بعدی این مجموعه، ساخت سالن ورزشی چند منظوره وجود دارد که این پلان کامپیوتری نیز قابل مشاهده است.

همچنین در مراحل آخر آن ساخت دریاچه مصنوعی و همچنین فضای مناسب برای تمرین تیم‌های قایقرانی در نظر گرفته شده است که در فازهای نهایی این پروژه گنجانده شده است.

طبق گفته‌ی مهندس شهبازی مسئول ساخت این پروژه، با توجه به روند فعلی ساخت کاسه‌ی ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس، می‌توان این امید را داشت که در سال آینده شاهد افتتاح فاز یک این مجموعه‌ی بزرگ ورزشی باشیم.

شما برای دیدن پلان کامپیوتری این ورزشگاه می‌توانید به قسمت گزارش‌های ویدیویی سابت باشگاه صنعت مس کرمان مراجعه کنید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1170