شماره‌ی خبر : ‌1039 | تعداد بازدید : 2479
دوشنبه 1 شهریور ماه 1395 ساعت 20:18

دستور العمل لیگ برتر هندبال این فصل مشخص شد

با مشخص شدن دستور العمل لیگ برتر هندبال این فصل، تیم هندبال مس کرمان نیز بیشتر در جریان برنامه‌ی کاری خود برای بستن تیمش قرار گرفت.

دستور العمل لیگ برتر هندبال این فصل مشخص شد

با مشخص شدن دستور العمل لیگ برتر هندبال این فصل، تیم هندبال مس کرمان نیز بیشتر در جریان برنامه‌ی کاری خود برای بستن تیمش قرار گرفت.

تیم هندبال مس که عنوان سومی رقابت‌های فصل قبل را کسب کرده بود، برای آغاز کار خود باید این دستور العمل را مد نظر قرار دهد:

1- هر تیم می تواند از 26 بازیکن استفاده نماید ( بزرگسال :  16بازیکن – امید : 4 بازیکن – جوان : 4 بازیکن  نوجوان : 2 بازیکن  )


2- هر تیم باید حداقل 50% سهمیه بازیکنان امید , جوانان و نوجوانان خود را در ابتدای فصل معرفی نماید  .


3- هر تیم می تواند حداکثر از ده نفر بعنوان کادرفنی در لیگ برتر استفاده نماید که در هر مسابقه 4 نفر در محل تعویض حضور داشته باشند .( مدیرفنی , سرپرست , سرمربی , مربی , مربی دروازه بانها , آنالیزور , مسئول تدارکات , پزشک , مربی بدنساز و ماساژور )


4- مدت قرارداد بازیکنان حداقل یکسال  و حداکثر سه سال می باشد .


5- مبلغ ورودیه مسابقات لیگ برتر آقایان مبلغ -/350/000/000ریال معادل سی و پنج میلیون تومان  و بانوان مبلغ  140/000/000 ریال معادل چهارده میلیون تومان می باشد که می بایست به حساب شماره 10/3885404/1 بانک رسالت شعبه اسکان به نام فدراسیون هندبال واریز گردد .


6- هر تیم می تواند از سهمیه نفرات  بزرگسال ( آزاد ) خود از سه  بازیکن خارجی استفاده نماید .


7- بازیکن خارجی را میتوان تا نیم فصل به تیم خود اضافه کرد و بعد از نیم فصل به هیچ عنوان بازیکن خارجی پذیرش نخواهد شد .


8- بعد از نیم فصل هر تیم فقط اجازه اضافه کردن دو بازیکن ایرانی در چارچوب آئین نامه و دستورالعمل های سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون هندبال را دارد .


9- از 5% قرارداد کادرفنی و بازیکنان لیگ برتر سهم فدراسیون ,  به هر باشگاهی که در بخش بانوان در لیگ هندبال فعالیت داشته باشد , 2% جهت هزینه تیم بانوان عودت داده خواهد شد .


10- در یک فصل مربیان و بازیکنان فقط می توانند با یک تیم قرارداد داشته باشند .


تبصره :  چنانچه به هر دلیلی مربی از باشگاهی قبل از پایان فصل جدا شود و قرارداد آن فسخ گردد در ادامه فصل  می تواند با تأیید فدراسیون هندبال با باشگاه دیگری قرارداد ببندد .


11- در صورتی که قرارداد بازیکن بیش از یک سال باشد و تا پایان فصل 50% مبلغ آن را دریافت نکرده باشد با ارائه مستندات و هماهنگی فدراسیون بازیکن آزاد محسوب می شود .


12- چک تضمینی به مبلغ -3/000/000/000 ریال برای لیگ برتر آقایان و -500/000/000 ریال برای لیگ برتر بانوان جهت حسن انجام تعهدات که همراه مدارک به فدراسیون ارائه گردد .


13- امتیازات تیم ها برای رتبه بندی براساس آئین نامه مسابقات محاسبه می گردد .


14- کلیه قراردادها می بایست تایپ شده و فاقد هرگونه قلم خوردگی باشد , فدراسیون هندبال از پذیرش قراردادهای دست نویس معذور می باشد .


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز