شماره‌ی خبر : ‌829 | تعداد بازدید : 1528
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 11:54

مسعودزاده: به توان فنی نیروهای کرمانی اعتقاد کامل داریم

در بحث فنی باشگاه تا جایی که بشود از نیروهای داخل استان برای تیم‌های ورزشی و در راس ان فوتبال بهره می‌بریم و به این موضوع در هیات مدیره‌ی باشگاه نیز اعتقاد کامل داریم.

مسعودزاده: به توان فنی نیروهای کرمانی اعتقاد کامل داریم

آقای امجد مسعودزاده از صبح امروز به طور رسمی کار خود را به عنوان سرپرست موقت باشگاه مس کرمان آغاز کرد.

وی در مراسم معارفه‌ی خود به کارکنان باشگاه مس گفت: حقیقتا کار بسیار دشواری است که در جایی صحبت کنم که قبلا آقای موسوی در این جایگاه صحبت می‌کرد و به شخصه از نبود ایشان در مجموعه به شدت متاثر هستم.

سرپرست باشگاه مس افزود: امروز اکثریت مخاطبان باشگاه مس از این اتفاق ناراحت هستند و این نشان می‌دهد که صداقت و تلاش جدی از سوی کار ایشان صورت گرفته است که این همه موج مثبت در رابطه با عملکرد ایشان وجود دارد و من امیدوارم که بتوانیم همچنان از تجربه‌ی ایشان چه به صورت حضوری و یا حتی غیر حضوری برای باشگاه مس استفاده ببریم.

مسعودزاده با تشکر از آقایان مرادعلیزاده و دلاوری در رابطه با توجه ویژه‌شان در شرکت مس به مقوله ورزش گفت: خوشبختانه با تفکر باز این مدیران ارشد شرکت مس در رابطه با ورزش، باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد و من امیدوارم این زحمات در نهایت بهترین ثمر را برای خود ببیند.

آقای مسعودزاده که به تازگی به عضویت هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان نیز منصوب شده است در این باره گفت: با آقایان اخلاقی و محمودی‌نیا از روز چهارشنبه‌ی گذشته به طور جدی کار را در هیات مدیره‌ی باشگاه آغاز کردیم و می‌دانیم که در چه شرایط زمانی سخت و البته حساسی قرار داریم و قطعا 4 ماه دیگر کار به سختی امروز نیست چراکه کمبود وقت در این ایام کاملا محسوس است.

وی با بیان اینکه در این شرایط فقط همدلی و رفاقت صادقانه است که می‌تواند مانع مشکلات در آینده شود تاکید کرد: ما باید از توانمندی‌های خود در داخل استان کرمان نهایت استفاده را ببریم. ما در همه‌ی زمینه‌ها مدافع توانمندی‌های بومی خود هستیم و برروی قدرت داخل کرمان حساب ویژه باز کرده‌ایم از همین رو اگر در کرمان دست به دست هم دهیم نتیجه‌ی آن را خیلی زود خواهیم دید.

سرپرست باشگاه مس با تاکید برروی نیروهای بومی افزود: در بحث فنی باشگاه تا جایی که بشود از نیروهای داخل استان برای تیم‌های ورزشی و در راس ان فوتبال بهره می‌بریم و به این موضوع در هیات مدیره‌ی باشگاه نیز اعتقاد کامل داریم.

آقای مسعودزاده با بیان اینکه پذیرای همه نظرات و نقدهای سازنده نیز می‌باشد گفت: من از امروز هر نظری را که برای باشگاه سازنده باشد و هر نقدی را که واقعا در جهت اصلاح امور باشد با گوش جان پذیرا می‌باشم و امیدوارم که بحث‌هایی نیز که منجر تخریب باشگاه و تیم‌های آن می‌شود نیز به حداقل برسد و ما شاهد فضایی خوب پیرامون باشگاه مس و تیم فوتبال آن در کرمان باشیم.


شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 12:21
این مسایلی رو که ایشون مطرح کردن حرفهای کلی هستن کاش وضعیت و زمان انتخاب سرمربی و شروع تمرینات رو اعلام میکردن به هرحال امیدوارم در کارشون موفق باشن و به زودی تکلیف سرمربی و بازیکنها مشخص بشه
احمد محمدی نیا
2
2
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 13:27
سلام خدا را شکر یک نفر امد که از نیروهای جوان و نیورهای بومی گفت. واقعا دمتان گرم اقای مسعودزاده. با شناختی از شما داریم می دانیم مثل دوستان قبلی به جز اقای موسوی وعده الکی نمیدهید. انشاا با شما بازم هم شاهد حضور تیم های لیگ برتری در قلعه عقاب ها خواهیم بود. اقای مسعودزاده با قدرت شروع کنید. مربی خارجی خوب بیارید و از بچه های کرمانی استفاده کنید و کسانی که ادعای غیرت دارند را بیرون بیاندازید. بازم تبریک بریم به سمت لیگ برتر
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 13:33
ما هم به توانایی های تو ایمان داریم. فقط ناامیدمان نکن. از مسولین مس هم میخوام زودتر همین اقای مسعودزاده رو برای مدیرعاملی انتخاب کنند تا سرمربی و بازیکن جذب شه. به خدا عقبیم ها. ادمین بچاپ
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 14:05
سلام:چرانظرات،پیشنهادات وانتقادات بنده ازمس قهرمان راثبت نمیکنید؟؟؟؟؟لطفاجواب دهید تابدانیم اشکال کار کجاست؟؟؟ __________________________ با سلام نظری با نام شما به دست ما نرسیده است لطفا مجدد ارسال نمائید.
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 16:14
با سلام خدمت جناب مسعود زاده . امیدواریم با حضور جنابعالی دست افراد نالایق از فوتبال کرمان کوتاه بشه و با تلاش وهمت شما بزرگوار تیمی در خور نام وشخصیت کرمان ساخته شود در همه جای دنیا حلال مشکلات پول است و عدم موفقیت هر تیمی مشکلات مالی هست اما متاسفانه در باشگاه مس کرمان این موضوع کاملا برعکسه و خیلی در نوع خودش جالبه . !!!!!!!حالا دلایل ناکامی تیم مس را خودتان وهمه میدانیم .خواهشا این ریسمان نامطمعن را قطع کنید .
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 16:20
با سلام خدمت ریاست محترم صنایع مس کرمان . ایا در تمام مدت تغیرات مدیرعامل حتی برای یک بار توجه کردید که در اینده ای نه چندان دور باید برای استخدام مدیر عامل باشگاه مس رشته ای در دانشگاهها تاسیس کنید تا در زمان تغیرات کمبود نیرونداشته باشید .
یکشنبه 23 خرداد ماه 1395 ساعت 14:56
اگه بنا به بومی گرایی دارید بگید از کدوم لیگ معتبر الگو برداری کردید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز