شماره‌ی خبر : ‌79131 | تعداد بازدید : 154
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 14:20

آریو و آری دوباره مس به بالانوردی در جدول

دبل مس کرمان برابر آریو بازهم آری بلند این تیم برای صعود در جدول شد و مس با تکرار پیروزی دور رفت خود در بازی برگشت برابر آریو حالا چشم به رتبه های بالاتر در جدول دارد.

آریو و آری دوباره مس به بالانوردی در جدول

دبل مس کرمان برابر آریو بازهم آری بلند این تیم برای صعود در جدول شد و مس با تکرار پیروزی دور رفت خود، در بازی برگشت برابر آریو حالا چشم به رتبه های بالاتر در جدول دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که در دور رفت مسابقات، تیم مس شش بازی دور از پیروزی قرار داشت، در تهران آریو را شکست داد تا بعد از این پیروزی از هشت بازی بعد خود 15 امتیاز کسب کند و در آن مقطع جهشی فوق العاده در جدول بازی ها پیدا کند و به رده های میانی لیگ برسد.

حالا مس در کرمان بعد از چهار بازی دوری از برد، پیروزی خود را برابر آریو تکرار کرد تا بازهم فرصت یک جهش خوب در جدول برای رسیدن به جمع پنج تیم بالای حدول برای این تیم فراهم باشد.

تیم مس در حالی با وجود یک یار کمتر از دقیقه 40 موفق شد به پیروزی دو بر صفر برابر آریو دست پیدا کند که حریف در شش مسابقه قبلی خود نه گلی دریافت کرده بود و نه شکستی را پذیرفته بود و در اوج آمادگی برابر مس در کرمان قرار گرفته بود اما با وجود ده نفره شدن، انگیزه های بالای مس کرمان برای رسیدن به پیروزی آنقدر زیاد بود که این تیم را دوباره شکست دهد و از آریو یک حریف دوستداشتنی در این فصل بسازد.

نکته دیگری که این برد در اولین بازی سال را برای هواداران مس کرمان شیرین تر می کرد این نکته بود که در این بازی شش بازیکن از محصولات آکادمی مس به میدان رفتند و در شبی که امیرحسین بهزادی، عباس زراعتکار، صالح محمدی، علی تهامی، عارف زینلی و ابولفضل نظری به میدان رفتند تا در کسب این پیروزی نقش مستقیم ایفا کنند، لذت این سه امتیاز به کام هواداران مس کرمان دو چندان شد.

تمامی نفرات مس کرمان در این بازی یک نمایش غیورانه از خود ارائه کردند و نشان دادند در سال جدید با همین نگرش تا پای جان برای تیم خود تلاش می کنند تا اهداف مد نظر برای رسیدن به رتبه های بالای جدول برای این تیم فراهم گردد.

مس که در این بازی هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکورد عالی گل خورده خود در نیم فصل دوم را بهبود ببخشد، با حفظ تمامی این نکات مثبت در راه بازی های آینده گام برمی دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز