شماره‌ی خبر : ‌78941 | تعداد بازدید : 122
شنبه 7 بهمن ماه 1402 ساعت 20:10

سه نقره و دو برنز حاصل تلاش صنعت مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو

هوگوپوشان مس کرمان با بدشانسی و مصدومیت هفته سوم لیگ برتر تکواندو را آغاز کردند اما با سه نقره و دو برنز به کار خود پایان دادند.

سه نقره و دو برنز حاصل تلاش صنعت مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو

هوگوپوشان مس کرمان با بدشانسی و مصدومیت هفته سوم لیگ برتر تکواندو را آغاز کردند اما با سه نقره و دو برنز به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های هفته سوم رقابت های لیگ برتر تکواندو، طی دو روز، در سالن خانه تکواندو پیگیری شدند.

 بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره شهید شاخص ورزش کشور، حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی، ادامه یافت.

در روز نخست و مبارزات اوزان فرد، مس کرمان با شوک مصدومیت سنگین مصطفی دولت‌آبادی، جوان کرمانی خود مواجه شد. زمانی که این بازیکن در مصاف اول خود در وزن منفی 74 کیلوگرم، با اینکه راند اول را با پیروزی پشت سر گذاشت و در راند دوم از حریف پیش بود اما با شکستگی دنده، مجبور به ترک زمین شد.

دولت‌آبادی پس از انجام معاینات پزشکی، از بیمارستان مرخص شد تا ادامه درمان خود را در کرمان پشت سر  بگذارد.

در وزن منفی 63 کیلوگرم بازی‌ها، عرفان بزرگی، دیگر هوگوپوش صنعت مس کرمان، با ارائه بازی‌های جذاب پا به فینال وزن 63- کیلوگرم گذاشت اما در این مرحله، برابر متین رضایی، بازیکن تیم ملی ایران و نماینده کشور در بازی‌های المپیک تن به شکست داد و به نشان نقره رسید.

در وزن منفی 87 کیلوگرم، محمدحسین یزدانی، دیگر نماینده تیم مس کرمان بود که پس از رسیدن به جمع چهار بازیکن برتر این وزن، در مصاف با میرهاشم حسینی، ملی پوش تیم زاگرس جنوبی تن به شکست داد و به نشان برنز بسنده کرد.

در روز دوم بازی‌های لیگ برتر، مبارزات اوزان زوج پیگیری شدند و در وزن منفی 58 کیلوگرم 23 رزمی‌کار به مبارزه پرداختند و ابولفضل زندی، تکواندوکار مس کرمان به فینال بازی‌ها راه پیدا کرد.

فینال این وزن بین زندی و علیرضا حسین‌پور یکی از زیباترین بازی‌های هفته بود که با بدشانسی هوگوپوش جوان مس و شکست وی به پایان رسید تا نشان نقره‌ای دیگر برای نماینده استان کرمان ثبت شود.

در وزن منفی 68 با حضور 25 تکواندوکار، کامران کاظمی، نماینده مس کرمان با پیروزی‌های بسیار خوب به فینال صعود کرد. این اتفاق با عبور کاظمی از فرزان عاشورزاده، ملی‌پوش تکواندو و نماینده ایران در المپیک برزیل رخ داد. هرچند این بازیکن پرتلاش در بازی نهایی برابر محمدحسن پلنگ‌افکن بازی را واگذار کرد تا سومین نشان نقره مس کرمان در جدول توزیع مدال‌ها ثبت شود.

در نهایت در وزن مثبت 87 کیلوگرم، باحضور 21 شرکت‌کننده، سهیل محمدیان هوگوپوش مس کرمان در دیدار ماقبل فینال برابر آرین سلیمی تکواندوکار تیم ملی ایران با اینکه راند اول را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در نهایت در یک بازی تماشایی و زیبا، راندهای دوم و سوم را با امتیازات نزدیک واگذار کرد و به نشان برنز رسید.

سلیمی در بازی نهایی در دو راند پیاپی و با اختلاف فاحش رقیب خود را به راحتی پشت سر گذاشت و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

با این نتایج، سهم صنعت مس کرمان در پایان هفته سوم بازی‌های سه نشان نقره و دو نشان برنز شد.

برنامه بعدی هوگوپوشان مس کرمان پیش از حضور در هفته چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر، شرکت در جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو