شماره‌ی خبر : ‌78025 | تعداد بازدید : 430
یکشنبه 14 اسفند ماه 1401 ساعت 17:08

مربی مس کرمان: مترصد رسیدن به هدف خود در این فصل هستیم

مربی مس کرمان گفت که امیدوار است با حضور تماشاگران در استادیوم در روز بازی برابر فولاد، فضای دلنشینی ایجاد شود و همه از بازی لذت ببرند.

 مربی مس کرمان: مترصد رسیدن به هدف خود در این فصل هستیم

مربی مس کرمان گفت که امیدوار است با حضور تماشاگران در استادیوم در روز بازی برابر فولاد، فضای دلنشینی ایجاد شود و همه از بازی لذت ببرند.

آرتا منهاجی مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: ابتدا درگذشت فرشید لک را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم که خداوند به خانواده‌شان صبر بدهد. در مورد بازی فولاد باید بگویم که تقریبا تمام بازیکنان را در اختیار داریم. بازیکنان مصدوم رسیده‌اند و با تیم تمرین کرده‌اند و بنا بر تصمیم سرمربی محترم، در اختیار تیم خواهند بود. کادر پزشکی نیز بچه‌ها را به لحاظ فیزیکی به شرایط بازی رسانده است و استفاده از آن‌ها به تصمیم سرمربی بستگی دارد.

وی ادامه داد: در مورد بازی باید توضیح کوتاهی بدهم. به هر حال فولاد باشگاه شناخته شده‌ای است و اخیرا نیز در عرصه بازی‌های آسیایی عرض اندام خوبی داشت. همه قابلیت‌های این تیم را دیده‌ایم و فوتبال قابل احترامی ارائه دادند. این باشگاه در سه بازی اخیر، از سه سرمربی مختلف استفاده کرده و تغییر و تحولاتی داشته است. بزرگانی رفته‌اند و بزرگ دیگری جانشین شده است.

مربی مس اظهار داشت: این تغییر تفکر و ایده‌هایی که در داخل تیم است، هنوز مقداری ناشناخته است. اگر چه که فلسفه بازی آقای منصوریان و تک تک نفرات حاضر در تیم فولاد برای کلیت فوتبال ما کاملا شناخته شده است. به هر حال ایشان یک بازی برابر ملوان برگزار کرده‌اند. بازی‌های قبل این تیم را نیز سنجیده و آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم با توجه به فلسفه آقای منصوریان و نفراتی که در اختیار داریم و اینکه ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم، شاهد یک دیدار زیبا باشیم. امیدوارم با حضور تماشاگران در استادیوم، فضای دلنشینی ایجاد شود و همه از بازی لذت ببرند و ما نیز به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

او در خصوص وضعیت روحی بازیکنان مس پس از کنار رفتن از جام حذفی گفت: از این موضوع زمان زیادی می‌گذرد. پس از جام حذفی نیز ما یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر را انجام دادیم و قبلا در مورد آن مسابقه توضیح داده‌ام. طبق چیزی که ما در چند روز اخیر دیده‌ایم، بچه‌ها چه به لحاظ روحی و روانی و چه از نظر تیمی، در وضعیت خوبی هستند.

وی همچنین گفت: تا پیش از دیدار برابر ذوب آهن نیز ریتم خوبی داشتیم. از نظر ما بحث جام حذفی جداست. در اصفهان نیز اتفاقی برای ما رخ داد و گل به‌ خودی زدیم. اما در نیمه دوم بازیکنان آن روی خوب تیمی و ریتمی که پیدا کرده بودیم را به نمایش گذاشتند. اکنون نیز توقع ما این است که در ادامه آن حرکت رو به جلو، بتوانیم سه امتیازهای خانگی را کسب کنیم.

منهاجی ادامه داد: در خودمان این توان را می بینیم که در تمام بازی‌های خانگی برای کسب سه امتیاز بجنگیم. تیم ما قبلا نیز این مسئله را ثابت کرده، به خصوص در جدال برابر تیم‌های بزرگ‌تر که معمولا واکنش‌های قوی داشته و خوب عرض اندام کرده‌ایم. به همین دلیل است که می‌گوییم انتظار می‌رود دیدار فردا کیفیت بالایی داشته باشد.

مربی مس درخصوص اینکه دیدار فردا یک مسابقه 6 امتیازی محسوب می‌شود، گفت: تا انتهای فصل 9 بازی باقی مانده است. ما این‌گونه به قضیه نگاه نمی‌کنیم. ما بین خودمان قول و قرار گذاشته‌ایم که بازی به بازی پیش برویم و روی کسب سه امتیاز تمرکز می‌کنیم. جدول‌خوانی کرده‌ایم ولی اجازه دهید برداشتمان از جدول را اینجا ارائه نکنم. ولی به آنچه که در فصل نخست مأموریت داریم و استراتژی باشگاه است، فکر می‌کنم کاملا در دسترس است و به آن می‌رسیم. نمی‌خواهیم با گفتن بازی 6 امتیازی موضوع را حساس کنیم. ولی روی ریتمی که داریم و امتیازی که لازم است و هدف‌گذاری شده، ان‌شاءالله دست پیدا خواهیم کرد. فعلا به کسب سه امتیازها فکر می‌کنیم تا قدم به قدم پیش برویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز