شماره‌ی خبر : ‌780 | تعداد بازدید : 1759
دوشنبه 3 خرداد ماه 1395 ساعت 10:03

25 خرداد زمان رسمی شروع فصل نقل و انتقالات

در مسابقات لیگ یک تیم های اول و دوم راهی لیگ برتر می شوند و تیم های هیجدهم، هفدهم و شانزدهم هم دسته دومی خواهند شد.

25 خرداد زمان رسمی شروع فصل نقل و انتقالات

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فصل 96-95 را اعلام کرد.

 مصطفی شهبازی  در مورد زمان نقل و انتقالات فصل 96-95 اظهار داشت: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به طور همزمان در فصل 96-95 از 25 خردادماه  آغاز می شود و به مدت 84 روز(12 هفته) ادامه دارد و در  روز 15 شهریور 1395 به پایان می رسد.

شهبازی تصریح کرد: در این بازه زمانی باشگاه ها می توانند طبق آئین نامه  نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کنند و بازیکنان هم می توانند از باشگاه اولیه خود جدا شوند و به باشگاه دیگری در این مدت زمانی بروند. مدت زمان نقل وانتقالات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

فصل آتی مسابقات لیگ برتر با حضور 16 تیم، لیگ یک 18 تیم و لیگ دو 36 تیم برگزار می شود.

در مسابقات لیگ برتر تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند و تیم سوم هم در مرحله پلی آف این بازی ها حاضر می شود. تیم های شانزدهم و پانزدهم لیگ برتر نیز به دسته اول سقوط می کنند.

در مسابقات لیگ یک تیم های اول و دوم راهی لیگ برتر می شوند و تیم های هیجدهم، هفدهم و شانزدهم هم دسته دومی خواهند شد.

اما مسابقات لیگ 2 این فصل با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی برگزار می شود. از هر گروه 4 تیم و مجموعا 12 تیم به دور دوم صعود می کنند که در دو گروه 6 تیمی و بصورت دوره ای برگزار کننده دور دوم خواهند بود. در پایان تیم های اول به لیگ یک صعود خواهند کرد و برنده تیم های دوم در مرحله پلی آف نیز به عنوان سومین تیم راهی لیگ یک خواهد شد.


دوشنبه 3 خرداد ماه 1395 ساعت 20:58
هوادارن تیم مس کرمان اینو راست می گن پایه تیم باید بومی باشه تا دلشون به حال تیم بسوزه و از خودشون مایه بذارن و الی میشه رفع مسئولیت فقط توپو رد می کنند که تقصیر خودش نیفته حالا سرنوشت تیم هرچی می خواد بشه. در کنار تیم بومی می توان چند نفری گذاشت که هم به بازیکنان بومی انگیزه بدن و هم بازیکنان بومی به اونها انگیزه بدن تا تیم سروسامان و شور و نشاطی بگیره و بچه ها از خودشون بکنن و مایه بذارن به هر حال چیزی که معلومه هیچ کی حاضر نیست برای تیمی از خودش مایه بذاره مگر اینکه به اون تیم عرق داشته باشه. پس باید تیم رو طوری ببندین که جنگنده و مقاوم و با انگیزه باشه و دائم دنبال نتیجه گرفتن و سخت تلاش کردن باشه و خود تیم اکتیو و فعال باشه نه اینکه با قسم و آیه و به میدان کشیدن شرف از تیم بخواهین که از شرفشون مایه بذارن، کدوم شرف خدا داناست.شرفی که همش رفع مسئولیت و بی حالیه.به هر حال این طرز تیم داری هرگز مردم کرمان را راضی نمی کنه تیم باید عرق بومی داشته باشه تا مردم کرمان به تیمشون رغبت داشته باشن. اگه پایه تیم بومی نباشه برد تیم هیچ چنگی به دل نمی زنه.اگه می تونین بسم الله اگر هم نه، بودنتون با نبودنتون فرقی نمی کنه و تا حالا هم فرقی نداشته.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز