شماره‌ی خبر : ‌77854 | تعداد بازدید : 316
جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت 19:21

مربی مس کرمان: به توانمندی تیم برای رسیدن به هدف این فصل اطمینان داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان توانایی های این تیم را برای رسیدن به هدف خود جهت ماندگاری در بازی های این فصل اطمینان بخش دانست.

مربی مس کرمان: به توانمندی تیم برای رسیدن به هدف این فصل اطمینان داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان توانایی های این تیم را برای رسیدن به هدف خود جهت ماندگاری در بازی های این فصل اطمینان بخش دانست.

آرتا منهاجی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ملوان گفت: دو تیم با ریشه و با سابقه که سال اول حضورشان در لیگ برتر بعد از چند سال وقفه است. یکسری اشتراکات با همدیگر داریم از جمله همین سال اول بودنمان. هر دو تیم سرمربی های جوانی دارند که بازیکنان بزرگی بودند، الان به سرمربی های موفقی تبدیل شدند که تیم‌هایشان را از لیگ یک هدایت کردند و روزهای سختی‌ پشت سر می‌گذارند، فکر می‌کنم با توجه مشکلاتی که از آن باخبریم نتایج دو تیم  تا اینجای فصل درخور  و شایسته بوده.

منهاجی ادامه داد: نسبت به ملوان شناخت کافی داریم، چیزی از چشم ما پنهان نمانده، کادرفنی‌ آنها از دوستان ما هستند و سابقه همکاری داریم، تعداد زیادی از نفراتشان از بازیکنان سابق ما بودند و فکر می‌کنم طرف مقابل نیز، نسب به ما شناخت دارند. ملوان در چند هفته اخیر در فاز دفاعی موفق عمل کرده، نتایج خوبی هم کسب کرده است. تقابل این دو تیم در بازی  هم فردا، مثل همیشه بازی خوبی از آب در بیاید، جوانی مربیان دو تیم هم باعث می‌شود شجاعانه بازی کنیم.

از منهاجی درباره غایبان تیم سئوال شد که او گفت: با وجود اینکه مرادی‌فر و زینعلی را به خاطر مصدومیت و قاسمی‌نژاد را به دلیل محرومیت  نخواهیم داشت، در کل شرایط تیم ما خوب است. دوست داریم مثل یک خانواده بچه ها در کنارمان باشد اما بابت غیبت بازیکنان مذکور نگران نیستیم چرا بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم و کاملا آماده بازی با تیم خوب ملوان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا 10 امتیاز در 13 بازی در شان نام مس کرمان است یا خیر گفت: سوالتان از روی دلسوزی و نگرانی است، ما هم نگرانیم اما در صبحت‌هایم یک نکته وجود داشت که به آن توجه نکردید، گفتم که با توجه به شرایط موجود و در فصل اول نتایج درخور بود.

منهاجی در ادامه گفت: سعی میکنم استراتژی باشگاه را کوتاه برای شما توضیح دهم؛ شما به طور کلی می‌توانید یک استراتژی برون‌گرا داشته باشید یا یک استراتژی درون گرا، باشگاه مس کرمان با توجه به فلسفه سرمربی تیم و هدف گذاری خود باشگاه، یک استراتژی درون‌گرا دارد، در واقع مدیریت باشگاه آقای کهندل و شخص آقای حسین‌خانی از داشته‌هایشان استفاده حداکثری می‌کنند و این اتفاق باعث می‌شود به آینده امیدوار باشیم.

منهاجی در مورد جدایی محمودی نیا از کادرفنی مس کرمان گفت: او دوست خوب و عزیز ما است. ما هنوز دائم در تماس هستیم و از راهنمایی های ایشان استفاده می کنیم. ایشان به درخواست خودش فعلا با تیم نیست. چه دور و چه نزدیک ارتباط ما با هم برقرار است، او به خاطر مسائل خودش چند روزی است حضور فیزیکی ندارد.

مربی مس کرمان در خصوص هزینه ای که این تیم کرده و میانگین امتیازاتی که کسب کرده عنوان کرد: اگر بازی را از دست دادیم قابل جبران است. و اینگونه نیست که دیر شده باشد. ضمن اینکه در جدول شما نوسان دارید. طبیعتاً باشگاه و تیم با چالش هایی مواجه می شود. مواقعی فوتبال بر پایه حوادث و اتفاقات است. ولی در مسیری که داریم می رویم با توجه به تجاربی که دارم نگران نیستم و به شما دوستان عزیز و طرفدارانمان احترام می گذاریم ولی تا جایی که از هواداران بازخورد گرفتم آن ها هم می دانند ما در چه مسیری هستیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز