شماره‌ی خبر : ‌77602 | تعداد بازدید : 545
یکشنبه 20 شهریور ماه 1401 ساعت 17:56

مربی مس کرمان: از تعطیلات لیگ برای تقویت تیم کمک خواهیم گرفت

مربی مس کرمان با اشاره به تعطیلی چند روزه رقابت های لیگ برتر، این زمان را فرصت مناسبی برای ریکاوری ذهنی و بدنی تیم برای ادامه مسابقات و تقویت هرچه بیشتر و رفع نقاط ضعف تیم دانست.

مربی مس کرمان: از تعطیلات لیگ برای تقویت تیم کمک خواهیم گرفت

مربی مس کرمان با اشاره به تعطیلی چند روزه رقابت های لیگ برتر، این زمان را فرصت مناسبی برای ریکاوری ذهنی و بدنی تیم برای ادامه مسابقات و تقویت هرچه بیشتر و رفع نقاط ضعف تیم دانست.

محمود محمودی‌نیا در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان مقابل ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم چون در هفته ششم میزبان بودیم و مقابل هواداران‌مان بازی می‌کردیم، برنده باشیم. بعد از بازی نساجی، برای بازی ذوب آهن برنامه ریزی داشتیم که بتوانیم از نقاط ضعف ذوب آهن استفاده کنیم و 3 امتیاز این بازی را داشته باشیم. بعد از تعطیلات تقویت تیم و کارهایی که در دستور کار است می‌تواند از هفته هفتم ما را در مسیر دیگری قرار بدهد.

از آنجا به این مطلب واقف بودیم که تیم حریف سخت می بازد و این را در بازیهای بیرون خانه و چند هفته اخیر لیگ برتر نشان داده بود. تیمی است که در 6 هفته هیچ باختی نداده و فقط مساوی داشته است. در فاز دفاعی واقعاً قوی است و کارش را خوب انجام می‌دهد. متاسفانه ما نتوانستیم قفل دروازه را باز کنیم. در نیمه زمین حریف فشار زیادی آوردیم اما نتوانستیم در ضربات آخر موفق باشیم که در هر صورت معضل تیم ما است. ذوب‌آهن تلاش کرد و یک امتیاز این بازی را کسب کرد که به آنها تبریک می گویم. این تیم در بستن فضاها و کار دفاعی مهارت دارد و باز توانست در هفته ششم بدون باخت باشد.

وی افزود: در دستور کار تیم ما بازی از کناره‌ها و فضای بین بازیکنان هافبک دفاعی و دفاع آنها بهره بگیریم و موقعیت ایجاد کنیم. مثل بازیهای قبل که از این ارسال‌ها استفاده کردیم و برنامه داشتیم. توپ های زیادی ارسال شد. یا کم تعداد بودیم بازیکنی نداشتیم که بتوانیم استفاده کنیم. برای مدافع راست خودمان و سرعت او برنامه داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. فشار زیادی روی حریف آورند. ذوب آهن تیم خوبی است، خوب دفاع می کند و سخت گل می خورد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آرمان شهدادنژاد سال قبل بازیهای زیادی در لیگ یک انجام داده بود و امسال هم 5 بازی فیکس بود. به هر حال بازی لیگ برتر سخت است. خود آرمان هم قبول دارد که بازیکن جوان هم میدان ببینند و خواست کادرفنی بود. با نظر هوادارن؟فلسفه مس کرمان متمرکز در تمرین و بازی طول هفته است. آرمان شهدادنژاد روند خوب لیگ یک را در لیگ برتر ادامه داد و نظر ما این بود که در این بازی استراحت کند.

محمودی‌نیا درباره تقابل با فولاد در هفته هفتم گفت:  هفته هفتم بازی سختی در اهواز با فولاد داریم. اما زمان خوبی داریم که نقاط ضعف‌مان را رفع کنیم. انشاالله بازیکنانی که قرار است به ما اضافه شوند و این موضوع محقق شود. امیدواریم بتوانیم بدون مشکل بازی کنیم.

وی در پایان با ارزیابی داوری عنوان کرد: در مورد داوری بعد از بازی نساجی از داوری تمجید کردم. گفتم احتیاج به داورانی داریم که بتوانند بازی را مدیریت کنند. درست نیست که زیاد درباره داوران صحبت کنیم چرا که تخصص آنها است. آفساید ما را در زمین ما زدند! این مسائل و بقیه صحنه‌ها را اگر داور مدیریت می‌کرد و کمی زودتر از کارتش استفاده می کرد جلوی جنجال آفرینی بعضی بازیکنان تیم حریف گرفته می‌شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز