شماره‌ی خبر : ‌77508 | تعداد بازدید : 949
شنبه 1 مرداد ماه 1401 ساعت 10:36

محک جدی به مس کرمان در سیرجان برابر گل گهر با برتری همراه بود

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر گل گهر سیرجان به میدان رفت که این بازی تا دقیقه 87 با نتیجه‌ یک بر صفر به سود مس کرمان ادامه یافت.

محک جدی به مس کرمان در سیرجان برابر گل گهر با برتری همراه بود

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر گل گهر سیرجان به میدان رفت که این بازی تا دقیقه 87 با نتیجه‌ یک بر صفر به سود مس کرمان  ادامه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار شد، تیم مس کرمان با ترکیب آرمان شهدادنژاد،عیسی پرتو،علی تهامی،حسین دوستدار،محمد ستاری، عارف زینلی،حسین پورامینی،عرفان رشیدی،امین کاظمیان،میلاد پورصفشکن و شروین بزرگ بازی را آغاز کرد.

تیم مس کرمان در حالی اولین بازی تدارکاتی محکم این فصل خود را برابر گل گهر برگزار می کرد که این تیم از اردوی تدارکاتی خود در تهران برگشته بود.

با این وجود هماهنگی خوب بازیکنان مس کرمان در اولین بازی دوستانه خود نکته جالب توجه شروع بازی بود.

با وجود موقعیت های خوب دو تیم در نیمه اول در نهایت بازی با تساوی بدون گل در 45 دقیقه به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم با تعویض در ترکیب خود وارد زمین شدند و احمد نصیری که در این نیمه برای مس کرمان به میدان رفته بود موفق شد با شوتی از راه دور گل اول بازی را برای مس کرمان به ثمر برساند.

در این نیمه علاوه بر نصیری بازیکنان دیگری نیز در ترکیب مس کرمان به میدان رفتند که امین اسدی، جلال عبدی، سامان تورانیان،مهرداد آوخ، حسین شهریاری، علیرضا قادری و امیر حسین عسگری از جمله این نفرات بودند.

در حالی که مس کرمان در این بازی تدارکاتی برنامه های خود در کارهای دفاعی و حمله را به خوبی انجام می داد گل برتری خود را تا دقایق پایانی بازی حفظ کرد و حتی سه موقعیت عالی گلزنی را برای خود خلق نمود.

در حالی که بازی تا دقیقه 87 با برتری یک بر صفر مس کرمان ادامه داشت به دلیل تنش ایجاد شده در بازی به دلیل تصمیمات داور‌، دو تیم به رختکن رفتند تا بازی قبل از دقیقه 90 به پایان برسد.

تیم فوتبال مس کرمان پس از انجام این بازی دوستانه روز شنبه راهی تهران خواهد شد تا برنامه های آماده سازی خود را ادامه دهد.

گفتنی است اقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در ورزشگاه گل گهر سیرجان از نزدیک نظاره گر بازی بودند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز