شماره‌ی خبر : ‌77426 | تعداد بازدید : 543
یکشنبه 1 خرداد ماه 1401 ساعت 09:05

مس نوین در سه هفته پایانی با تمام توان بازی می‌کند

تیم فوتبال مس نوین همچنان به هدف خود پایبند است و می‌خواهد با کسب نتایج خوب به جایگاهی مناسب تر در جدول برسد.

مس نوین در سه هفته پایانی با تمام توان بازی می‌کند

تیم فوتبال مس نوین همچنان به هدف خود پایبند است و می‌خواهد با کسب نتایج خوب به جایگاهی مناسب تر در جدول برسد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم در گروه ب، تیم فوتبال مس نوین میزبان خلیج فارس ماهشهر است.

خلیج فارس که در بازی‌های جام حذفی با پیشروی تا مرحله نیمه نهایی، به عنوان شگفتی ساز این جام لقب گرفت و اکنون با حضور در رده دوم جدول برای حضور در پلی آف تلاش می‌کند.

با این حال مس نوین که در سه هفته پایانی در تعیین تیم صعود کننده به پلی آف نقش خواهد داشت و باید علاوه بر خلیج فارس، با تیم‌های فولاد نوین اهواز و نود ارومیه نیز مصاف بدهد، با تمام توان و بدون اینکه دچار بی انگیزگی باشد، در زمین مقابل حریفان مدعی خود قرار می‌گیرد و امیدوار است به دور از حواشی خاصی که در هفته‌‌های پایانی وجود دارد، به بهترین نتایج دست پیدا کند.

نوینی‌ها می‌دانند که حساسیت بازی در هفته‌‌های پایانی برای سه تیم مدعی می‌تواند منجر به بروز حواشی خاصی از سوی هر کدام از تیم‌ها شود که کنترل چنین حواشی در روزهای اخیر در توصیه‌های اکید کادرفنی مس نوین به بازیکنان قرار داشته است.

تیم خلیج فارس که 38 امتیاز کسب کرده و با 25 گل زده و 14 گل خورده توانسته در جمع مدعیان قرار بگیرد، قطعا در کرمان یکی از بازی‌های دشوار خود را سپری خواهد کرد و بازیکنان مس نوین با آمادگی روحی و روانی و همچنین درک شرایط بازی‌ در هفته‌های پایانی به دنبال سه امتیاز خانگی هستند.

مس نوین در رده نهم قرار دارد و در صورت کسب سه امتیاز می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و روز یکشنبه ساعت 18:45 در دیداری که در ورزشگاه باهنر برگزار خواهد شد، با توان کامل مقابل خلیج فارس قرار می‌گیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز