شماره‌ی خبر : ‌77375 | تعداد بازدید : 829
یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 17:35

مربی مس کرمان: نباید با فشار روانی آرامش تیم در بازی های پیش رو برهم بخورد

مربی تیم فوتبال مس کرمان کسب سه امتیاز برابر تیم خوب و ریشه دار شاهین در بوشهر را برای مس کاری ستودنی و سخت توصیف کرد.

مربی مس کرمان: نباید با فشار روانی آرامش تیم در بازی های پیش رو برهم بخورد

مربی تیم فوتبال مس کرمان کسب سه امتیاز برابر تیم خوب و ریشه دار شاهین در بوشهر را برای مس کاری ستودنی و سخت توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی در پایان این بازی گفت: برای اینگونه دیدارها اصلا نباید شرایط جدول را در نظر گرفت چراکه در این دیدارها تیم هایی مثل شاهین که با استرس کمتر برابر حریفان خود قرار می گیرند به شدت کار را برای رسیدن به گل و پیروزی مقابل حریفانشان سخت می کنند که در بازی امشب همین اتفاق رخ داد.

وی افزود: در این بازی بازیکنان ما موقعیت های گل زیادی را به راحتی از دست دادند که این حاصل عدم تمرکز و فشار روانی برروی تیم ما بود که در بازی های پیش رو باید این موضوع را کمتر کنیم و اجازه ندهیم آرامش تیم تحت تاثیر قرار بگیرد.

مربی مس کرمان با اشاره به اینکه برنامه مس کرمان از روز اول رقابت ها صعود با برنامه دو ساله بوده است افزود: خیلی مهم است که در هفته های رو به پایان لیگ به هیچ عنوان تحت تاثیر فشارهای روانی آن قرار نگیریم. برای مثال در همین بازی برابر شاهین این توقع از مس وجود داشت که با گل های زیاد برنده باشد که این موضوع اصلا درست نیست چراکه نه شاهین با وجود قدمت و مکتب خود تیمی بود که در زمینش این اجازه را به ما بدهد و نه شرایط مسابقه این مسئله را ایجاب می کرد از همین رو نباید در مسابقه های پیش رو با اینگونه فشارهای روانی به زمین برویم تا شرایط فنی خود را با چالش مواجه کنیم.

منهاجی ادامه داد: در یک ماه گذشته هشت مسابقه سنگین در لیگ و جام حذفی برگزار کرده بودیم که سبب شده بود در برخی از پست ها با فشار و فرسودگی زیادی مواجه شویم که این موضوع در بازی های آینده قطعا شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

مربی مس کرمان با تمجید از سختکوشی تیم شاهین در بازی برابر مس کرمان آرزو کرد که این تیم در سال های آتی از این بحران فاصله بگیرد و با همت مسئولین این تیم ریشه دار و صاحب سبک در فوتبال ایران به روزهای اوج خود برگردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز