شماره‌ی خبر : ‌77310 | تعداد بازدید : 917
سه‌شنبه 16 فروردین ماه 1401 ساعت 01:03

مربی مس کرمان: امشب شاهد حمایت همه کرمان از مس بودیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان با تمجید از بازی بازیکنان این تیم در بازی برابر شهرداری همدان، این برد را حاصل حمایت همه کرمان از تیم مس دانست.

مربی مس کرمان: امشب شاهد حمایت همه کرمان از مس بودیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان با تمجید از بازی بازیکنان این تیم در بازی برابر شهرداری همدان، این برد را حاصل حمایت همه کرمان از تیم مس دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محودی نیا در پایان این بازی گفت: بازی سختی برابر شهرداری همدانی داشتیم که در آمار دفاعی عملکرد بسیار عالی داشت و لازم بود که با نهایت تمرکز و تلاش برابر این تیم به گل برسیم که خوشبختانه بچه های تیم با انجام کارهای برنامه ریزی شده به این مهم دست پیدا کردند و با مدیریت خوب خود در بازی ، نتیجه لازم را کسب کردیم و یک فوتبال ناب به شیوه مس کرمان از تیم در بازی امشب دیدیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: بچه ها کاملا متمرکز بر مسائل فنی هستند و ذهنیت برنده بودن را در تفکر خود جای دادند و این حاصل حمایت و آرامشی است که از بیرون زمین برای تیم فراهم شده است و ما امشب شاهد بودیم که تمام کرمان در کنار باشگاه برای موفقیت تیم قرار گرفته بود و حضور مقامات مسئول در ورزشگاه نشان داد هارمونی حمایت از تیم به خوبی در بیرون از زمین شکل گرفته است و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

آقای محمودی نیا حضور هواداران در ورزشگاه را یکی از بهترین اتفاقات این بازی دانست و گفت: زمانی که نود دقیقه تشویق را در کنار خود دارید مسلما انگیزه ای در بدنه تیم حاکم می شود که می تواند فوتبالی به این خوبی برابر حریف انجام دهد و من از حضور هواداران در ورزشگاه بسیار شادمان هستم و از همه عزیزان تشکر می کنم.

وی با اشاره به حرکت منظم مس کرمان مطابق برنامه از پیش تعیین شده گفت: ما برروی ریل قرار داریم و طبق برنامه دو ساله ای که برای خودمان تدوین کرده ایم، بدون اینکه اسیر فشار و یا استرس شویم، صرفا بر اساس اهداف بلند مدت خود گام برمی دایم و باید همین روند و رویه را در تیم حفظ کنیم و اجازه ندهیم با ایجاد استرس و فشار برای تیم، خدای ناکرده در این برنامه ریزی خللی ایجاد شود و بر اساس همین روند حرکت خود را ادامه خواهیم داد.

مربی مس کرمان با اشاره به بازی بعد تیم برابر خیبر در جام حذفی گفت: ما نفرات بسیار آماده ای داریم که چه در بازی های قبلی جام حذفی و چه در زمان حضور در مسابقات لیگ یک کار را برای ما به خوبی درآورده اند... مطابق بازی های قبلی جام حذفی در این بازی نیز با هدف آمادگی هرچه بیشتر نفرات تیم به زمین می رویم و بدون استرس و یا فشار فکری برروی تیم، در این مسابقه جام حذفی بازی خواهیم کرد و تمرکز خود را از بازی های لیگ از دست نخواهیم داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز