شماره‌ی خبر : ‌772 | تعداد بازدید : 2407
چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:17

ورزشگاه‌های مس در مسیر پیشرفت و بهره‌برداری

در سال 94 با وجود کمبود نقدینگی، در ورزشگاه کرمان چهار زمین تمرینی چمن شامل دو زمین چمن مصنوعی و دو زمین چمن طبیعی برای استفاده در تمرینات و مسابقات تیم‌های پایه و تمرین تیم بزرگسال به بهره‌برداری رسیده و تحویل باشگاه صنعت مس کرمان شده است.

ورزشگاه‌های مس در مسیر پیشرفت و بهره‌برداری

معاون توسعه شرکت ملی مس منطقه کرمان گفت: در سال 94 به‌ رغم وجود مشکلات مالی و کمبود نقدینگی در کنار صرفه‌جویی‌های به‌وجود آمده در طرح‌های توسعه، کار احداث ورزشگاه‌ها متوقف نشد.

"ناصرالدین ناصح‌زاده" با بیان این مطلب در خصوص پروژه احداث ورزشگاه‌های کرمان، شهربابک و رفسنجان گفت: در سال 94 با وجود کمبود نقدینگی، در ورزشگاه کرمان چهار زمین تمرینی چمن شامل دو زمین چمن مصنوعی و دو زمین چمن طبیعی برای استفاده در تمرینات و مسابقات تیم‌های پایه و تمرین تیم بزرگسال به بهره‌برداری رسیده و تحویل باشگاه صنعت مس کرمان شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 63 درصدی ورزشگاه کرمان افزود: همچنین اتمام خزانه چمن طبیعی به‌منظور تامین چمن مورد نیاز تعمیرات زمین‌های ورزشگاه‌های کرمان و رفسنجان و شهربابک و نیز کاشت زمین چمن کاسة اصلی استادیوم انجام شده است.

ناصح زاده در ادامه به وضعیت ورزشگاه رفسنجان اشاره کرد و گفت: در سال 94 در این ورزشگاه یک زمین چمن مصنوعی به همراه رخت‌کن و سکوهای تماشاگران جهت برگزاری مسابقات کشوری همه تیم‌های صنعت مس رفسنجان و یک باب زمین چمن طبیعی برای برگزاری تمرینات تمام تیم‌ها تکمیل، راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده و برای انجام تمرینات و مسابقات تحویل باشگاه صنعت مس رفسنجان شده است.

وی با بیان اینکه با نصب و راه‌اندازی اسکوربرد و دکل‌های نور این زمین‌ها و تأمین برق موردنیاز نیز پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه به 65 درصد رسیده است اظهار داشت: تمام مسابقات رسمی تیم بزرگ‌سالان صنعت مس رفسنجان در دسته اول باشگاه‌های کشور نیز در این ورزشگاه انجام می‌گیرد.

معاون توسعه مس منطقه کرمان با بیان اینکه ورزشگاه شهربابک یکی دیگر از ورزشگاه‌هایی است که شرکت مس در استان کرمان در دست احداث دارد گفت: در سال 94، یک باب زمین چمن مصنوعی به همراه رخت‌کن و سکوهای تماشاچیان تکمیل شد و به بهره‌بردار جهت برگزاری تمرین و مسابقات تیم‌های پایه و بزرگسال تحویل داده شد که با انجام این عملیات و اقدامات پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه به 67 درصد رسیده است


چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 20:25
ورزشگاه مس کرمان باید مسقف و کاملا پیشرفته باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز