شماره‌ی خبر : ‌77083 | تعداد بازدید : 420
دوشنبه 6 دی ماه 1400 ساعت 17:48

سبد نفت مقابل مس سوخت

تیم بسکتبال مس کرمان بازی عصر امروز خود برابر پالایش نفت آبادان را با نتیجه 100 بر 83 برنده شد تا با رسیدن مجموع امتیازاتش به عدد 20 به رتبه دوم جدول صعود کند.

سبد نفت مقابل مس سوخت

تیم بسکتبال مس کرمان بازی عصر امروز خود برابر پالایش نفت آبادان را با نتیجه 100 بر 83 برنده شد تا با رسیدن مجموع امتیازاتش به عدد 20 به رتبه دوم جدول صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بسکتبالیست های مس کرمان در دوازدهمین بازی این فصل خود عصر امروز در تالار آزادی تهران به مصاف پالایش نفت رفتند که با توجه به هفته های پایانی دور گروهی، این بازی از حساسیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار بود.

بلندقامتان مس کرمان بازی را شانه به شانه حرف آغاز کردند و در پایان کوارتر اول اختلاف تنها در یک امتیاز بود و پالایش نفت  با نتیجه 25 بر 24 به برتری رسید. اما داستان کوارتر دوم کاملا متفاوت شد و بسکتبالیست های مس کرمان با یک اوج گیری بزرگ در این بازی موفق شدند با نتیجه 30 بر 18 حریف خود را درهم بکوبند تا نیمه اول را با نتیجه 54 بر 43 پیروز باشند.

این داستان در کوارتر سوم بازی نیز ادامه پیدا کرد و بازهم بسکتبالیست های مس کرمان باشند که با نتیجه 30 بر 17 تیم پیروز این کوارتر شوند و اختلاف را با حریف به عددی مناسب برساند. در حالی که در کوارتر چهارم تیم پالایش موفق شد با نتیجه 23 بر 16 به برتری برسد اما نتیجه پایانی بازی برروی تابلو 100 بر 83 به سود مس کرمان بود تا این تیم پیروزی هشتم خود را هم با فتح سبد تیم پالایش نفت جشن بگیرد.

بسکتبالیست های مس کرمان با این برد در جدول رقابت ها 20 امتیازی شدند و در حالی که تنها دو دیدار تا پایان دور گروهی رقابت ها دارند، در بازی بعد خود روز شنبه 11 دی ماه در تهران به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان خواهند رفت تا حساسیت ها برای تعیین رتبه نهایی مس در مرحله گروهی رقابت ها و تعیین حریف این تیم در مرحله پلی آف به اوج خود برسد.

آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در سالن شاهد تلاش بازیکنان تیم بسکتبال این باشگاه بود و در پایان مسابقه نیز با حضور در جمع بازیکنان این تیم به آن ها خسته نباشید و تبریک گفت.

آمار این بازی به شرح زیر می باشد:


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز