شماره‌ی خبر : ‌76667 | تعداد بازدید : 671
شنبه 6 شهریور ماه 1400 ساعت 10:20

تداوم نو گرایی فوتبال ایران در مس کرمان/از یحیی، فرهاد و محرم گرفته تا فرزاد...

فصل قبل لیگ برتر ایران یک اتفاق بسیار جذاب در دل خود داشت... اتفاقی که در یک تفاهم نانوشته میان تیم های ریشه دار فوتبال ایران، آن ها دست در دست هم دادند و بزرگان و اسطوره های جوان خود را روی نیمکت نشاندند تا شاهد یک نوگرایی بسیار جذاب در فوتبال ایران

تداوم نو گرایی فوتبال ایران در مس کرمان/از یحیی، فرهاد و محرم گرفته تا فرزاد...

فصل قبل لیگ برتر ایران یک اتفاق بسیار جذاب در دل خود داشت... اتفاقی که در یک تفاهم نانوشته میان تیم های ریشه دار فوتبال ایران، آن ها دست در دست هم دادند و بزرگان و اسطوره های جوان خود را روی نیمکت نشاندند تا شاهد یک نوگرایی بسیار جذاب در فوتبال ایران باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حضور یحیی گل محمدی برروی نیمکت پرسپولیس، محرم نویدکیا برروی نیمکت سپاهان و فرهاد مجیدی برروی نیمکت استقلال که همگی از بزرگان تیم های خود در سال های نه چندان دور بودند یک فرهنگ جدید و جذاب به فوتبال ایران وارد کرد که البته هر سه این تیم ها را در سه ردیف بالای جدول، نزدیک به رستگاری هم نشان داد.

حالا شاهد تداوم این اتفاق در مس کرمان به عنوان یکی دیگر از تیم های ریشه دار فوتبال ایران هستیم که یکی از چهره های جوان اما بزرگ خود را به عنوان سرمربی روی نیمکت می نشاند تا شاهد تداوم این فرهنگ فوتبال ایران در کرمان نیز باشیم.

در روزگاری که هم بازی های دوره فرزاد حسین خانی از نکونام، تارتار، رحمتی، فکری و... گرفته تا مربیان جوانی که برای تحول مثبت در فوتبال ایران خود را وارد عرصه می کنند، نیمکت مس کرمان نیز با اعتماد تمام در اختیار فرزادی قرار می گیرد که کوهی از انگیزه در پشت خود دارد...

فرزاد حسین خانی در همه سال های اخیر چه با کسب مدارک عالی مربیگری و چه هدایت تیم مس نوین به شکلی مطلوب، نشان داد که کاملا آماده اثبات شایستگی های خود به فوتبال ایران این بار برروی نیمکت می باشد... شایستگی هایی که با همه تجربه او از پوشیدن همشیگی شماره هشت مس در زمین نشات می گیرد...شایستگی که یک عمر تجربه حضور در فوتبال کرمان و تیم مس را در پشت خود دارد و او را مسلط به همه زیروبم های آن می کند...شایستگی که فرزاد در پیوند خود با نام مس کرمان می بیند و هرگز دوست ندارد این نام ها حتی برای یک لحظه روی زمین باشد.

قطار نوگرایی جذاب فوتبال ایران به کرمان رسید و همه فوتبال کرمان و همه علاقه مندان به تیم مس کرمان با آرزوی دیدن بهترین صحنه ها و قشنگ ترین مقاصد سوار این قطار می شوند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز